پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نگاه صنف تاکسی رانی به انتخابات خرداد آینده چگونه است؟

دیگری که یکی از رانندگان با تجربه تاکسی رانی شهرستان رامسر است و حدود سن نگارنده به این شغل مبادرت ورزیده علاوه بر تایید دغدغه های فوق می گوید،بارها به مسئولین گفتیم که حق الزحمه ما را بدهند ولی متاسفانه نسبت به پیگیری آن بی توجهی کردند.وی گفت،با توجه به اینکه چند ماه دیگر شاهد برگزاری 3 انتخابات در شهرستان رامسر هستیم مسئولین متولی امر انتخابات چگونه از صنف تاکسی رانی انتظار خواهند داشت تا دوباره به آنها کمک کنیم.

ادامه مطلب ...

«تعریف کنوانسیون تالابهای رامسر » غیر قانونی است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای پنج مصوبه دیگر دولت را هم مغایر با قانون تشخیص داد و خواستار اصلاح آن از سوی هیئت دولت شد.

 

ادامه مطلب ...

چرا همه مردم واسه شب یلدا خوشحالن؟

دوستان عزیز و همراهان همیشگی

سلام به روی همتون

به نظر شما چرا ایرانیان واسه شب یلدا جشن می گیرن و تا پاسی از شب دور هم جمع می شن و کلی نخود و تخمه و... می خورن و یه شب رو خوش می گذرونن؟

به نظر شما چرا؟

به نظر شما آیا به خاطر اینه که شب یلدا بلندترین شب سال هستش؟باید در جوابتون بگم خیررررر ...به نظر من این نمی تونه جواب اصلی باشه

آیا به نظر شما اینه که شب یلدا یه رسوم قدیمیه و ایرانیان از باستان تا کنون واسه این شب جشن می گرفتن و اون رو سر آغاز افزایش طلوع خورشید می دونست؟باید بگم این موضوع هم به نظر من نمی تونه درست باشه.

شایدم نظرات دیگه ای داشته باشین که به نظر من فکر نکنم جوابتون درست باشه

به نظر من شب یلدا چون مصادف با تولد محمدرضا بهرامی هستش واسه همین مردم ایران به پاس گرامی داشت چنین روز فرخنده ای ،همه خوشحالن و این شب رو جشن می گیرن و کنار هم خوش می گذرونن

مردم ایران بسیار  آدمهای باهوشی هستن...نمی دونستین بدونین عزیزانم

به زودی منتشر می شود!

کسانی که با رسانه بیگانه اند ، حق حضور در انتخابات شورای شهر رامسر را ندارد


به زودی منتشر می شود

امام جمعه رامسر به لینک پژواک اضافه شد


اینکه امام جمعه شهرستان رامسر برای اطلاع رسانی ،وبسایت آدینه رامسر را راه اندازی کرده پدیده مبارکی است.

انشالله از طریق این سایت مردم بهتر بتوانند مشکلات خود را با ایشان درمیان بگذارند و پاسخگویی نیز بهتر انجام شود.


مرگ تدریجی چای ایران دستاورد بی توجهی متولیان

هرچند با روی کار آمدن هر دولتی ، وعده‌های بسیاری برای برون‌رفت مشکلات صنعت چای ارائه و پس از سرگرم شدن به امورات مختلف، آن‌چه به انجامی خوش نمی‌نشیند، وعده‌های داده شده به چایکاران و کارخانه‌داران صنعت چای است؛

اما هنوز بسیاری به این وعده‌ها دل خوش کرده‌اند و راهی جز باور آن‌چه گفته می‌شود ندارند، زیرا راهی جز این نیست و می‌بایست برای رفع نیازهای زندگی و چرخش چرخ زندگی در این باورها امیدوار بمانند.

ادامه مطلب ...

چرایی جدایی خرمیان از سلطانشان

( با عنایت به درخواست چندین ساله علاقمندانی از غرب استان مازندران جهت جدایی از مرکز استان و تشکیل استانی جدید، و همزمان با طرح سوال نمایندگان استانی مجلس شورای اسلامی از طاهایی استاندار مازندران در خصوص چرایی اعتبار تخصیصی( لاهوتی و غیبی ) 130 میلیارد تومانی ( غیر وصولی ) دولت به غرب استان مازندران دستمایه این نوشتار می باشد)

ادامه مطلب ...

وقتی عضو شورا رامسر روی شیرازی ها را سفید می کند!

 اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که برای امضای تفاهم همکاری رامسر-شیراز به رامسر آمده بودند ، چون خود را وارث ادبیات حافظ و سعدی می دانستند در جلسه مذکوربه شعر خوانی پرداختند.

سیدی عضو شورای شهر رامسر نیز با خواندن یکی از اشعار خود گوی سبقت را از آنان ربود و تشویق و تحسین همگان را از آن خود کرد .

استیضاح استاندار مازندران به چه بهانه ای؟

آیا تلاش نمایندگان از استیضاح استاندار ،اصلاح امور است یا اینکه هر چه طاهایی واضح تر پاسخ دهد آنها بگویند"به سر جدم محکوم نمی شوم" و بدنیال کنار گذاشتن استاندار زحمت کش با عقبه مدیریتی موفق در استانهای بزرگ کشور نظیر قزوین ،گیلان و... می باشند.

فرض هم اکنون طاهایی از سمت استانداری کنار گذاشته شود. تمایل نمایندگان به استاندار شرق استانی است یا غرب استانی؟آیا در این مورد نیز به عدالت پایبند هستند؟

بازتاب:

شمال فردا

طبری نومه


مطالب مرتبط:

130 میلیارد تومان هم برای غرب استان مازندران کم است

ادامه مطلب ...

اقدام تامل بر انگیز شهرداری رامسر در تزیین خیابانهای شهر

از آنجایی که نگارنده در روستای خارج از شهر و در فاصله ای دورتر نسبت به دیگر خبرنگاران این شهرستان سکونت دارم لذا روزانه مجبورم برای رفت وآمد به شهر  هزینه ی زیادی جهت کرایه ماشین که متاسفانه هر راننده ای بدون توجه به نرخ های تعیین شده ، هرمقدار را که خودش دوست داشته باشد میگیرد صرف کنم به همین دلیل سعی دارم در برخی مناطق پیاده بروم و هم از هوای خوب رامسر،و هم ورزش پیاده روی استفاده کنم و همچنین شهرستانم را با زیباییهایش نظاره کنم.

در بین راه با سوژه های زیادی مواجه میشوم و گاهی از کنارشان میگذرم و گاهی به دنبال آن میروم.

عکسی که مشاهده میکنید مربوط به حد فاصل بین اداره ورزش تا بیمارستان میباشد که در پیاده روی کناری آن درختهای نارنج آفت گرفته کاشته شده است و گلهایی به نام گل قبرستان دور آن را گرفته است.

پس از گرفتن عکس و دقت بیشتر چند نکته دیگر برایم قابل مشاهده شد.

1:دیوارهای کناری پیاده رو رنگ از رخسارش رفته و چهره ای سیاه به خود گرفته است.

2:علفها و درختچه های هرز در پشت دیواره ها که مربوط به باغ 30 هکتاری میشود خود نمایی میکند.

3:چاله چوله های خیابان که در سراسر شهرستان رامسر که به وفور یافت میشود در این عکس نیز نمایان است.

4:پیاده رو با شکل و شمایلی نا متناسب و با جدول بندی قدیمی مشاهده می شود.

حال پیشنهاد میشود متولیان امر پس از زیبا سازی سیمای شهری ، در زیر این درختان نارنج آفت گرفته گلهایی که همیشه گل بر رخسارشان نمایان است و دل می رباید کاشته شود.

حسین قاسمی/خبرنگار رامسر

کات--- دوباره با محمد شریفی

با حضور مدیر کل ارشاد استان مازندران ، اصغر مختاری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر جای خود را به محمد شریفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد چالوس داد .

گفتنی است مختاری از سال 86 تا کنون ، سکاندار فرهنگ و ارشاد رامسر بود.


رامسر یا گاو دکته بازار!!!

تصاویر زیر ساعت 14 روز شنبه یازدهم آذر 91 در جلوی چشم انداز زیبای هتل های رامسر است که متاسفانه هیچ کس پاسخگوی این صحنه که در حد و شان عروس شهرهای ایران است ،نمی باشد.

مکانی که هزاران ایرانی و توریست ، آرزوی اقامت فقط چند لحظه  در آن را  دارند.

من به حضور مدیران بومی و منطقه ای در شهرستان ها اعتقاد دارم

نماینده معین تنکابن و رامسر در مجلس:

من به حضور مدیران بومی و منطقه ای در شهرستان ها اعتقاد دارم

قاسم احمدی لاشکی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:من به حضور مدیران بومی و منطقه ای به سمت روسای ادارات شهرستان ها اعتقاد دارم.

وی در خصوص جابجایی رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های رامسر  با چالوس گفت:من در این زمینه اطلاعی ندارم ولی مخالف جابجایی شریفی رییس  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس هستم.

احمدی در ادامه افزود:اگر می خواهد تغییراتی در سیستم مدیریتی اداره ارشاد رامسر صورت گیرد باید از نیروهای همان منطقه استفاده شود.

احمدی در خصوص جابجایی روسای ادارت ارشاد چالوس و رامسر متعهد شد که جلسه ای را در این خصوص برگزار کند.

شایان ذکر است با حضور شریفی رییس ارشاد چالوس در رامسر ،این دومین مدیر در ماههای اخیر بعد از انتصاب شیروانی رییس سازمان هلال احمر رامسر است که از نیروهای چالوسی می باشد .

گفتنی است اصغر مختاری از آبان 86 ریاست اداره ارشاد رامسر را بر عهده داشته و تا کنون عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته است که بارها مورد انتقاد هنرمندان و اهالی رسانه واقع شده است.

رامسر بهرامی

چراغ خاموش اداره فرهنگ و ارشاد رامسر ازدیدگاه یک خبرنگار

متاسفانه نوشتن مطالبی باز و روشن در باب فرهنگ وهنر شهرستان رامسر جایز نمی باشد زیرا بی توجهی به یادداشت ها و همچنین تجربه تلخ نوشتاری در انتقاد از فرهنگ و هنر و متولیان آن و مورد توهین قرار گرفتن اینجانب پس از مصاحبه ای انتقادی از کارگردان جوان رامسری توسط کارمند این اداره که مشاهده شده است متاسفانه در ساعت اداری به شغل شریف و پر زحمت مسافرکشی پرداخته است باعث شده نه تنها نگارنده بلکه همکاران پرتلاش و زحمتکشم نیز در شهرستان این امر را از یاد برده و به دیگر موضوعات در جهت توسعه شهرستان رامسر بپرازند.

ادامه مطلب ...

یک تامل ، یک سوال!!!

آیا از 4 اردیبهشت 89 تا کنون مسئله ای در شورا و شهرداری شهر رامسر روی نداده است که نیاز به افشاگری باشد؟

آیا از 4 اردیبهشت 89 به بعد آرامش قبرستانی بر این شهر بلا زده حاکم نیست که نیاز به هم کلامی با اصحاب رسانه باشد؟

آیا واقعیت هایی در شورا و شهرداری وجود ندارد که نیاز به تعامل با رسانه ها باشد؟

ادامه مطلب ...

توجیه شمر برای کشتن امام حسین (ع)

این توجیه که شمر در مقام یک فرمانده مطیع خلیفه و امیر کوفه مطرح کرده است و گفته است که حکومت به او دستور داده و او بر طبق آن عمل کرده، پدیده تازه‌ای نبود. اصل یاد شده از زمان رسول الله (ص) مطرح شد زمانی که فرماندهی به شوخی، از سربازانش خواست وارد آتش شوند. وقتی این خبر به رسول الله رسید، فرمود:‌ لا طاعة لمخلوق فی معصیة الخالق. در اموری که معصیت خالق در آن است، اطاعت از دستور معنا و مفهومی ندارد
ادامه مطلب ...

شرح و حال این روزها !


عاشورا روز بالیدن است بعد نالیدن ،بساطش آموزه است نه موزه ،تمرین خوب نگریستن است بعد خوب گریستن ،نماد شعور مذهب است بعد شور مذهب/ایام تسلیت باد

مطالب مرتبط : لطفا اینجا کلیک کنید