پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

من به حضور مدیران بومی و منطقه ای در شهرستان ها اعتقاد دارم

نماینده معین تنکابن و رامسر در مجلس:

من به حضور مدیران بومی و منطقه ای در شهرستان ها اعتقاد دارم

قاسم احمدی لاشکی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:من به حضور مدیران بومی و منطقه ای به سمت روسای ادارات شهرستان ها اعتقاد دارم.

وی در خصوص جابجایی رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های رامسر  با چالوس گفت:من در این زمینه اطلاعی ندارم ولی مخالف جابجایی شریفی رییس  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس هستم.

احمدی در ادامه افزود:اگر می خواهد تغییراتی در سیستم مدیریتی اداره ارشاد رامسر صورت گیرد باید از نیروهای همان منطقه استفاده شود.

احمدی در خصوص جابجایی روسای ادارت ارشاد چالوس و رامسر متعهد شد که جلسه ای را در این خصوص برگزار کند.

شایان ذکر است با حضور شریفی رییس ارشاد چالوس در رامسر ،این دومین مدیر در ماههای اخیر بعد از انتصاب شیروانی رییس سازمان هلال احمر رامسر است که از نیروهای چالوسی می باشد .

گفتنی است اصغر مختاری از آبان 86 ریاست اداره ارشاد رامسر را بر عهده داشته و تا کنون عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته است که بارها مورد انتقاد هنرمندان و اهالی رسانه واقع شده است.

رامسر بهرامی

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی 1391/09/13 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام طرح والعادیات بزارید ! نیاز به جابجائی نیست . خودش در می ره . یه مدت دیدند جا هست بچه نیست مسئولین به فکر کس دیگر خواهد شد .
بابا بیخیال ، تا حالا کسی به اتهام ... نگرفتن اگه اینجوری رئیس تامین اجتماعی هم که باید توی این طرح شرکت کنه پس جای اون کی باید بیاد! به حلاجیان بگید !
پیشنهاد می شود به مسولین شهرستان و این نمایند محترم : سابق طرح والعادیات پیش بینی می شد که مدتی مردم از دست ..... راحت بودند .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.