X
تبلیغات
رایتل
اینکه فقط عکس مدیران اجرایی در سایت ها قرار بگیرد ضد تبلیغ است   

احد جاودانی؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  در همایش روابط عمومی های دستگاه های دولتی مازندران در سالن اریکه آریایی آمل افزود : امروز ابزارهای ارتباطی به راحتی در اختیار تمامی آحاد جامعه قرار دارد و باید بدرستی از آنها استفاده کرد.

وی به وجود 170 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و 780 میلیون وب سایت و پایگاه های اطلاع رسانی در جهان اشاره کرد و گفت : حوزه فرهنگ و ارشاد بدون تعارف و با رویکرد واقع بینانه باید مشکلات و تهدیدهای اجتماعی ناشی از توسعه ابزارهای ارتباطی را بیان کند.

او افزود : امروزه اطلاع رسانی با ابزارهای موجود ارتباطی به راحتی در دنیا بین آحاد جامعه صورت می گیرد که اگر در حوزه های فرهنگ و هنر و اعتقادات دینی بدرستی وارد نشویم با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت : مدیران دستگاه ها باید امکانات لازم را برای واحد روابط عمومی فراهم کنند.

وی افزود : روابط عمومی و اطلارسانی درست و برنامه ریزی شده همراهی و اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.

جاودانی گفت : افکار عمومی متاثر از اخبار و گزارش هایی است که روابط عمومی ها انتشار می دهند.

وی وضعیت سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های دولتی مازندران را نامطلوب توصیف کرد و افزود : این که فقط عکس مدیران اجرایی در سایت ها قرار بگیرد ضد تبلیغ در راستای وطایف دستگاه های اجرایی است.

او ادامه داد : به رغم این که رشته های دانشگاهی روابط عمومی در مازندران وجود دارد و مسوولان این نهاد دانش آموخته این رشته هستند اما بی توجهی مدیران به این واحد مهم نقش و اثر گذاری آنان را خنثی کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای تبیین نقش موثر روابط عمومی ها برای مدیران نهادهای اجرایی تاکید کرد.

برگزاری همایش مدیران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های دولتی و غیردولتی مازندران به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات با همکاری استانداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و انجمن روابط عمومی ایران برنامه ریزی شده است .

روابط عمومی مخاطب محور ، مسوولیت اجتماعی سازمان ها و شهروند سازمانی شعار این همایش است.

بررسی چالش ها و معضلات فعالان و شاغلان این حرفه و بررسی نیازمندی های اطلاع رسانی موثر در حوزه صنعت ساختمان در راستای تحقق اهداف این صنعت و اتخاذ تدابیر نو از سوی مسوولان و متولیان این امر برای رشد و بالندگی ساختمان سازی از اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.

بررسی امکانات و راهکارهای لازم در حوزه روابط عمومی برای تحقق شعار سال از دیگر اهداف این گردهمایی است.

اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ، تمامی روابط عمومی های شهرداری ها ،فرمانداری ها و ادارات کل استان در این گردهمایی حضور دارند.