پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اینکه فقط عکس مدیران اجرایی در سایت ها قرار بگیرد ضد تبلیغ است

اینکه فقط عکس مدیران اجرایی در سایت ها قرار بگیرد ضد تبلیغ است   

احد جاودانی؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  در همایش روابط عمومی های دستگاه های دولتی مازندران در سالن اریکه آریایی آمل افزود : امروز ابزارهای ارتباطی به راحتی در اختیار تمامی آحاد جامعه قرار دارد و باید بدرستی از آنها استفاده کرد.

وی به وجود 170 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و 780 میلیون وب سایت و پایگاه های اطلاع رسانی در جهان اشاره کرد و گفت : حوزه فرهنگ و ارشاد بدون تعارف و با رویکرد واقع بینانه باید مشکلات و تهدیدهای اجتماعی ناشی از توسعه ابزارهای ارتباطی را بیان کند.

او افزود : امروزه اطلاع رسانی با ابزارهای موجود ارتباطی به راحتی در دنیا بین آحاد جامعه صورت می گیرد که اگر در حوزه های فرهنگ و هنر و اعتقادات دینی بدرستی وارد نشویم با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت : مدیران دستگاه ها باید امکانات لازم را برای واحد روابط عمومی فراهم کنند.

وی افزود : روابط عمومی و اطلارسانی درست و برنامه ریزی شده همراهی و اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.

جاودانی گفت : افکار عمومی متاثر از اخبار و گزارش هایی است که روابط عمومی ها انتشار می دهند.

وی وضعیت سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های دولتی مازندران را نامطلوب توصیف کرد و افزود : این که فقط عکس مدیران اجرایی در سایت ها قرار بگیرد ضد تبلیغ در راستای وطایف دستگاه های اجرایی است.

او ادامه داد : به رغم این که رشته های دانشگاهی روابط عمومی در مازندران وجود دارد و مسوولان این نهاد دانش آموخته این رشته هستند اما بی توجهی مدیران به این واحد مهم نقش و اثر گذاری آنان را خنثی کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای تبیین نقش موثر روابط عمومی ها برای مدیران نهادهای اجرایی تاکید کرد.

برگزاری همایش مدیران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های دولتی و غیردولتی مازندران به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات با همکاری استانداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و انجمن روابط عمومی ایران برنامه ریزی شده است .

روابط عمومی مخاطب محور ، مسوولیت اجتماعی سازمان ها و شهروند سازمانی شعار این همایش است.

بررسی چالش ها و معضلات فعالان و شاغلان این حرفه و بررسی نیازمندی های اطلاع رسانی موثر در حوزه صنعت ساختمان در راستای تحقق اهداف این صنعت و اتخاذ تدابیر نو از سوی مسوولان و متولیان این امر برای رشد و بالندگی ساختمان سازی از اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.

بررسی امکانات و راهکارهای لازم در حوزه روابط عمومی برای تحقق شعار سال از دیگر اهداف این گردهمایی است.

اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ، تمامی روابط عمومی های شهرداری ها ،فرمانداری ها و ادارات کل استان در این گردهمایی حضور دارند.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/03/09 ساعت 12:39 ب.ظ

در مورخه 8 خرداد 13294 سمینار اندیشمندان مازندران حداقل دها بنر برای ورود اقای نوبخت مشاهده کردم که فقط یک عدد کافی بود بقیه اسراف بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.