پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دزدان این بار عامل نقص فنی بودند

ساحل دریا آنلاین / " به دلیل نقص فنی در سیستم، شعبه تعطیل می باشد " جمله ای بود که  کارمندان بانک با ماژیک بر روی یک کاغذ A4    نوشته بودند و در حالی که درب آکاردئونی جلوی بانک به مانند روزهای تعطیل تمام قد کشیده می شود بر روی آن چسبانده بودند.

 اما امروز شنبه روز تعطیل نبود بلکه  اولین روزکاری هفته بود .  نقص فنی ای که مشکلات ارتباطی و نرم افزاری درون بانکی عاملش نبودند بلکه این بار "دزدان " بودند که در نیمه های شب وارد شعبه بانک ملت در ابریشم محله شدند و هر آنچه که فکر می کردند برایشان مفید است را با خود بردند. 

به مانند دفعات قبل مسئولان شهری فقط به تایید خبر دستبرد اکتفا نموده اند« رستم زرودی فرماندار رامسر نیز خبر دستبرد سارقان به یک از بانکهای شهرستان را تایید کرد» و اطلاعات بیشتری در این باره ابراز ننموده اند و آن را منوط به تحقیقات بیشتر نموده اند.

سرهنگ عزیر الله قربانی در گفتگو با مهر گفت « اکیپی از افسران کار آزموده نیروی انتظامی در حال بررسی جزییات این پرونده هستند و در حال حاضر اطلاعات دقیقی از چگونگی سرقت در دست نیست.»رییس پلیس شهرستان رامسر جزییات بیشتری از این سرقت را منوط به بررسی دقیق ماجرا دانست.

  لازم به ذکر است این برای دومین بار است که بنگاههای اقتصادی و بازار رامسر در چند ماه اخیر مورد دستبرد دزدان قرار می  گیرد.

 چند ماه پیش بود که در روز پنج شنبه به یک جواهری در بازار رامسر دستبرد زده شده بود و دزدان طلاهای ان را با خود بردند.

 

بانک ملت رامسر به سرقت رفت

شامگاه روز جمعه بانک ملت شعبه مرکزی واقع در ابریشم محله رامسر مورد سرقت افراد ناشناس قرار گرفت.

هنوز اطلاعاتی از نحوه سرقت و میزان خسارت مالی در دست نیست .

هم اکنون نیز پلیس آگاهی رامسر در حال بررسی و تحقیق می باشد.بلاغ

افتتاح خیابان 16 متری قائمیه به بلوار معلم طبق طرح تفضیلی است

رئیس شورای شهر رامسر در خصوص مطلب قبلی پژواک رامسر « افتتاح خیابان 16 متری   قائمیه به بلوار معلم » گفت:این پروژه در شورا اسلامی دوره سوم ،25 متری تصویب شده بود و حتی شورای دوره سوم مصوبه آن را از کمسیون ماده 5 استان نیز، اخذ کرده بود ولی توافقات زیادی برای بازگشایی آن صورت نگرفته  بود و اکثر توافقات در دوره چهارم صورت گرفته است.

دکتر هادی حلاجیان افزود:از آنجاییکه به علت وجود خانه های زیاد در مسیر بازگشایی ،امکان احداث خیابان 25 متری امکانپذیر نبود بنابر این طبق طرح تفصیلی آن را 16 متری  با 2 متر عقب ساز مورد اجرا قرار دادیم.

وی در ادامه گفت: به رسم احترام ابتدا از آقای لطیف زاده به عنوان پیشکسوت شورا و سپس از  آقای گوهر رستمی نماینده شورای سوم و رئیس شورای اسلامی شهرستان رامسر خواستم تا کلنگ این پروژه را بر زمین بزند. 

 

لطفا نماینده شهر باشید نه نماینده منطقه ای خاص

در گزارش وبلاگ امتداد خواندم که جناب لطیف زاده عضو محترم شورای شهر رامسر چون خود را رمکی(یکی از منطقه های رامسر) دانست ،کلنگ افتتاحیه خیابان 16 متری  طرح تفضیلی قائمیه به بلوار معلم را به دست دیگر عضو شورا داد.

هر چند اسماعیل گوهر رستمی عضو محترم شورای شهر رامسر ،رئیس شورای شهرستان نیز می باشد و کلنگ زنی وی چندان جای اشکال نیست ولی انتقاد ما اینست که جناب آقای لطیف زاده ،شما رای اول شهر رامسر را کسب کردید و مرز بندی کردن شهر رامسر بین اعضای شورای شهر چندان درست به نظر نمی رسد!!!

شما نائب رئیس شورا هستید نه نماینده منطقه رمک.

اینکه خود را رمکی بدانید و از کلنگ زنی یک پروژه امتناع کنید چندان منطقی به نظر نمی رسد!

ما اعتقاد داریم همه اعضای شورای شهر باید خود را نماینده شهر بدانند نه نماینده منطقه ای خاص.

آقای نماینده کجایی؟

جناب آقای نماینده

نه در روز مجلس از شما خبری هست و نه در روز دانشجو

نه در جلسات دعوت شده از سوی مسئولین شرکت می کنید و نه...

انشالله یک سال دیگر مردم در پای صندوق های رای پاسخ تلاش شما نماینده زحمت کش تنکابن ،رامسر و عباس آباد را خواهند داد.

پاسخ به یک نوشتار:اجازه ندهید ما فقط در عنوان نمونه باقی بمانیم/احمدی ماچیانی

عباس احمدی -خبرنگار/ آقای اسلامی سلام.

موهای سپیدتان بیانگر آن است که گرم و سرد روزگار راحس کرده ایدبه اصطلاح دنیا دیده اید،زشت و زیبای دوران را به یاد می آورید،اما به کار گیری واژه ها از قلم شما درسایت مازند نومه کمی تامل برانگیز است .

"...آقای دکتر نجفی خوب گوش کنید،من اجازه نمی دهم بیشتر از این ما را مسخرکنند!"

"...اجازه ندهید ما را بیش از این دست به سرکنند"

"معلوم بود که این فتنه استان سازی و جدایی طلبی از کجاست."

آقا:اگر رامسر تشریف آورده باشید بر ورودی آن این تابلو نصب شده"به بهشت زمینی خدا خوش آمدید"


  

ادامه مطلب ...

شهردار شهمیرزاد معرفی شد

مهندس امینی شاد شهردار شهمیرزاد شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری سمنان در حکم مهندس امینی شاد آمده است: با توجه به پیشنهاد شورای شهر شهمیرزاد، به موجب این حکم، به عنوان شهردار شهمیرزاد منصوب می شود.

استاندار سمنان در حکم شهردار شهمیرزاد ابراز امیدواری کرد با استعانت از پروردگار در تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و به ویژه منویات مقام معظم رهبری و لحاظ کردن سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید، در خدمت به شهروندان موفق باشید.

نماینده شورای شهر کتالم و ساداتشهر ،به عنوان نماینده استان در شورای عالی استانها

بر اساس گزارش پژواک رامسر ،ظهر امروز با حضور استاندار ،معاونت عمرانی و مدیر کل امور روستایی و شهری از 22 نفر نماینده شورای شهر ،شهرستان های استان مازندران رای گیری به عمل آمد که به ترتیب حمید رضا افراشته به عنوان رئیس شورای استان ،نادر بینایی نائب رئیس ،صابر صام دلیری منشی اول ،خلیلی منشی دوم ،چراغیان به عنوان منشی چهارم و ابراهیم ولی شیخ زاهد ،سید مقیم مقیمی و نرگس کمالی به عنوان نماینده استان مازندران در شورای عالی استانها در کشور انتخاب شدند.

یک سوال از فرماندار محترم شهرستان رامسر

در حال وبگردی در سایتهای مختلف بودم که سری به سایت فرمانداری رامسر زدم و آخرین پست این سایت را مرور کردم.

گویا جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که می بایست با حضور افراد رسانه ای مورد پوشش قرار می گرفت از طرف(رئیس شورای روابط عمومی شهرستان رامسر) چندان مهم به نظر نرسید و این جلسه که دارای مباحث بحث انگیزی نیز است از سوی هیچ خبرنگاری ، وبلاگی ، خبرگزاری و یا مطبوعات محلی، حتی هم سوی این مقام مسئول مورد پوشش قرار نگرفت .

گویا در زمانی که رئیس دولت تدبیر و امید که خود را موظف می داند پس از 100 روز گزارش کار دهد ومردم را از کارهای صورت گرفته در این مدت با خبر نمایند ، از سوی برخی افراد که خود ، زیر مجموعه دولت راستگویان هستند و باید از سیاست های دولت تبعیت نمایند ، چندان مهم به نظر نمی رسد.

اما غرضمان از این نوشتار چیز دیگری است .

 آن چه مشخص است فرماندار محترم رامسر در این جلسه از جملاتی استفاده کرده است که حداقل برای کسانی که رسانه ای هستند چندان گفتار تازه ای نمی تواند باشد .

جناب زرودی در این جلسه اظهار داشتند"یکی از دلایلی که جوانان به سمت مفاسد اجتماعی روی می آورند بیکاری است که باید تلاش کنیم تا با ایجاد فرصتهای شغلی جوانان را از این معضلات نجات دهیم" .

حال ایشان به این سوال پاسخ دهند که در زمانی که 443 روز سمت فرمانداری رامسر را بر عهده دارند به همراه روسای ادارات خود چه تعداد اشتغال برای جوانان شهرستان رامسر ایجاد کردند .

کاری که به نا به عقیده وی آنرا می توان یک توفیق برای خود به حساب آورد و یکی از دلایلی که جوانان به سمت مفاسد اجتماعی روی می آورند نیز این موضوع می باشد.

منتظر پاسخی درخور هستیم.


آقایان بخوانند...

درد و دل یک شهروند رامسری

من معمولا به خاطر نوع شغلم خیلی از تاکسی استفاده می کنم. شاید در برخی از روزها حتی  10 بار هم سوار تاکسی بشم.

معمولا ترجیح میدم صندلی جلو بشینم چون با خیال راحت میتونم گوشیم رو در بیارم و حواسم رو بهش معطوف کنم و بی خیال وقایع جریان گرفته در تاکسی ، گذری در اینترنت و ویچت و ایمیل و ...داشته باشم.

اما وای به روزی که یک خانم یا آقای زرنگ تر از من بر صندلی جلو ، جلوس نموده باشه!! طبیعتا مجبورم به صندلی عقب تشریف فرما شم...در این شکل هم اگر نفرات یا نفر کناریم خانم باشن یا آقایی باشه که حسابی خودش رو جمع و جور کرده ، مشکل خاصی پیش نمیاد!

اما ، وای به روزی که مجبور باشی کنار آقایی بشینی که بویی از فرهنگ تاکسی سواری نبرده!!

باور بفرمایید گاهی کمر درد میگیرم بسکه خودم رو به در ِ تاکسی میچسبونم...آخه آقای غیر محترم ! چی میشه اون هیکل نخراشیده رو یه مقدار جمع و جور کنی و صندلی تاکسی رو با مبل خونه ات اشتباه نگیری؟

به نظر من همه ی این معایب با آموزش و تبلیغات قابل اصلاح هست...میشه مثلا در خود تاکسی ها تابلوهای کوچکی در جهت تذکر مسائل اینچنینی نصب بشه...یا در سطح شهر و در اماکن پر رفت و آمد این  فرهنگ ها رو به مردم آموخت.

منبع :رامسر-آنلاین

تغییر فرماندارن ادامه دارد

به گزارش فارس با موج جدید انتخاب مدیران شهرستانی شمارش معکوس برای انتخاب یازدهمین فرماندار سوادکوه آغاز شده است.

با تغییر دولت‌ها شاهد تحولات مختلف در عرصه‌های سیاسی و مدیریتی هستیم که تغییر استانداران و فرمانداران از اولویت‌های دولت‌ها است.

از آنجایی که استانداران و فرمانداران به عنوان مسئولان ارشد در اجرایی کردن برنامه‌ها و انتظارات دولت‌ها عمل می‌کنند، انتخاب افراد نزدیک به طیف فکری رئیس دولت و یا همفکران او هم نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب آنان دارد.

هر چند شاخص‌های قانونی و چارچوب‌های مشخص برای انتخاب مسئولان ارشد استانی و شهرستانی وجود دارد ولی نباید نقش اهرم‌های دیگر را ندیده گرفت.

شهرستان سوادکوه از لحاظ مساحت و جمعیت از شهرستان‌های کوچک استان مازندران است اما از لحاظ مشکلات و موانع توسعه از شهرستان‌های دارای رتبه برتر در این استان محسوب می‌شود.

تقلای مدیران سابق وابسته به جریان انحرافی برای ابقاء!

به عنوان یک شهروند  و کسی که سالها در این استان زندگی و کار کرده ام، هیچ وقت به اندازه امروز نیاز و اشتیاق مردم را برای تغییر احساس نکرده ام.

این اشتیاق و نیاز به تغییر و دگرگونی در شئون زندگی اجتماعی و سیاسی مردم همان اراده و خواستی بود که با انتخابات حماسی 24 خرداد تجلی پیدا کرد و حالا مردم چشم انتظار خبر های خوش و نوید های امیدبخش اند. مردمی که با امیدتغییرات محسوس به میدان آمده اند و رأی دادند حالا منتظرند ببینند دولت چگونه و با چه ابزاری این آرزو را بر آورده می کند.

 

ادامه مطلب ...