پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یک سوال از فرماندار محترم شهرستان رامسر

در حال وبگردی در سایتهای مختلف بودم که سری به سایت فرمانداری رامسر زدم و آخرین پست این سایت را مرور کردم.

گویا جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که می بایست با حضور افراد رسانه ای مورد پوشش قرار می گرفت از طرف(رئیس شورای روابط عمومی شهرستان رامسر) چندان مهم به نظر نرسید و این جلسه که دارای مباحث بحث انگیزی نیز است از سوی هیچ خبرنگاری ، وبلاگی ، خبرگزاری و یا مطبوعات محلی، حتی هم سوی این مقام مسئول مورد پوشش قرار نگرفت .

گویا در زمانی که رئیس دولت تدبیر و امید که خود را موظف می داند پس از 100 روز گزارش کار دهد ومردم را از کارهای صورت گرفته در این مدت با خبر نمایند ، از سوی برخی افراد که خود ، زیر مجموعه دولت راستگویان هستند و باید از سیاست های دولت تبعیت نمایند ، چندان مهم به نظر نمی رسد.

اما غرضمان از این نوشتار چیز دیگری است .

 آن چه مشخص است فرماندار محترم رامسر در این جلسه از جملاتی استفاده کرده است که حداقل برای کسانی که رسانه ای هستند چندان گفتار تازه ای نمی تواند باشد .

جناب زرودی در این جلسه اظهار داشتند"یکی از دلایلی که جوانان به سمت مفاسد اجتماعی روی می آورند بیکاری است که باید تلاش کنیم تا با ایجاد فرصتهای شغلی جوانان را از این معضلات نجات دهیم" .

حال ایشان به این سوال پاسخ دهند که در زمانی که 443 روز سمت فرمانداری رامسر را بر عهده دارند به همراه روسای ادارات خود چه تعداد اشتغال برای جوانان شهرستان رامسر ایجاد کردند .

کاری که به نا به عقیده وی آنرا می توان یک توفیق برای خود به حساب آورد و یکی از دلایلی که جوانان به سمت مفاسد اجتماعی روی می آورند نیز این موضوع می باشد.

منتظر پاسخی درخور هستیم.


نظرات 6 + ارسال نظر
همشهری 1392/09/12 ساعت 11:54 ق.ظ

عاشق تئوری های آقای تکاسیم ، یاد داستان خر مش رجب از سید محمد عالی پیام افتادم که همه توش مقصر بودن جز اون دزده ،حالا هم که ایشون داستان ماردونا رو ولش استاد اسدی روبگیر رو تکرار می کنه

عباس 1392/09/10 ساعت 11:41 ق.ظ

خوشم میاد ازت

محمد ولی تکاسی 1392/09/10 ساعت 08:23 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با سلام
مشکل بیکاری نتیجه حاصل از برخورد چند بردار نظیر عدم وجود زیرساخت ها در بخش صنعت، گردشگری -در بخش اقتصاد خانوارها- در بخش تولید و بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی نظیر فندق- در بخش تجهیز امکانات و راههای روستایی و هزاران مورد دیگر است که حل آن نه تنها از یک رستم بلکه از دست چندین رستم نیز برنمی آید.
تازه یک رستم است و یک دست اسلحه!!!!!!!!!!!!!!
بهتر است نشستی با مسئولین و خبرنگاران دلسوز که در پی حاشیه سازی نباشند در دفتر امام جمعه محترم انجام شده و بهترین راهکارهای ارائه شده نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد..

شایسته منزوی 1392/09/09 ساعت 02:19 ب.ظ

فرماندارکه رفتنی ،دست ازسرکچل اوبردار،انشاءا...فرمانداربعدی حل خواهد کرد.درست می شود دردولت تدبیروامید.محمدرضاخان.

s 1392/09/09 ساعت 12:24 ق.ظ http://www

عبد 1392/09/08 ساعت 12:00 ق.ظ

خدا پدرت را بیامورزه بهرامی از این زرودی که من دیدم هیچ بخاری پانمیشه چندی پیش قبل از این که مدیر کل اداره مون به رامسر بیاد بنده نزد فرماندار رفتنم و درخواستی از ایشان کردم و خواهش کردم که مدیر کل آمد مشکل بلا تکلیفی مون هر کنه تو اداره ولی روز موعود که حضرت عالی هم حضور داشتی جناب فرماندار انکار نه انکار بازم خدا پدر مادر حاج نصرت و حاج مظاهر شهردار های رامسر و کتالم وسادات شهر بیامورزه که از مدیر کل خواستن بلاتکلیفی مون حل کنه التماس دعا از خوانندگان پژواک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.