پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

توجه به افکار عمومی

توجه به افکار عمومی   

مهندس مهدی حلاجیان-ساحل دریا / به سرمایه گذاراین روزها انتشار خبر فروش پلاژ ساحلی لیدو نقل محافل شده است. هدف اعضای شورای شهر و شهردار رامسر کسب منابع مالی برای رشد و توسعه ی شهر رامسر ، ایجاد بسترهای مورد نیاز گردشگر پذیری ، حل معضل ناهموار بودن معابرو نیاز آنان به آسفالت و از همه مهم تر حل معضل زباله عنوان شده است.

کسی به نگاه دلسوزانه و زحمات ارزشمند آنان خرده نمی گیرد . حرف حقی است که اگر در جایگاه تصمیم گیری عزیزان یاد شده قرار بگیریم ، شاید آسان ترین راه دستیابی به منابع مالی مد نظر ، باشد. اما آن چه اهمیت دارد ، توجه به این نکته ی مهم است که ، همیشه آسان ترین راه ، بهترین راه نخواهد بود.

با بررسی  در فضای مجازی و معابر عمومی و پرس و جو از مسوولین و دست اندرکاران مدیریتی شهرستان رامسر ، قریب به اتفاق ، مخالف فروش " لیدو " برای جذب گردشگر بیشتر در رامسر هستند و اعتقاد دارند با روش های مناسب تر با حفظ املاک موجود و ارزش افزائی کاربری آن در زمان مناسب می توان بهره برداری پر منفعت تری نصیب شهروندان شود.

اشاره ی شهردار رامسر به فقدان بهره برداری 30 ساله از این پلاژ، پیش از آن که مجوزی برای فروش سریع آن باشد ، ناشی از غفلت مسوولین سیاست گذار شهری و شهرستانی در این دوره و تمامی دوره های پیشین است. و به جای استفاده از مخروبه بودن محل به عنوان مجوزی برای فروش ، باید دنبال برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از امکانات موجود برای درآمد زائی بیشتر و ماندگار برای شهر بود.

اگر اعضای شورا در زمان انتخابات به دنبال جلب افکار عمومی برای ورود به عرصه ی تصمیم گیری و تصمیم سازی شورای شهر هستند و افتخارشان این است که منتخب قاطبه ی مردم هستند ، امروز نیز به تصمیم و اعتقاد اکثریت مردم باید گردن نهند و نپندارند چون نماینده ی اکثریت آرای ماخوذه شده اند ، پس حاکم بر مردمند و رای آن ها لازم الاجرا و قطعی باید باشد.

اگر دیروز برای جلب آرا ، افکار عمومی لازم بود ؛ امروز برای ادامه ی فرصت خدمت گذاری ، احترام به رای و نظر اکثر مردم ، واجب است. انتخاب شدن از طرف اکثریت ( هر چند این اکثریت برای نفر اول منتخب ، بیشتر از ده درصد جمعیت شهرستان نیست !! ) به معنای اختیاردار کامل بودن نیست. تقاضای دوستانه ی این نوشتار ؛ توجه به افکار عمومی و حذف منفعت زودگذر فروش پلاژ لیدو به سرمایه گذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.