پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

لزوم واگذاری معادن شن و ماسه به جهت ارائه خدمات مصالح ارزانتر در رامسر

مدیر عامل شرکت پاسارگاد بتن رامسر اعلام کرد:

لزوم واگذاری معادن شن و ماسه به جهت ارائه خدمات مصالح ارزانتر در رامسر 

 

موج شمال: رامسر غربی‌ترین شهر استان مازندران است که پیش از این سخت سر نام داشت، از سمت شرق با تنکابن، از غرب با چابکسر، از جنوب با رشته کوه‌های البرز و از سمت شمال با دریای خزر همجوار است.

در رامسر ساخت و سازهای زیادی انجام می گیرد ولی قیمت مصالح ساختمانی نسبت به شهرهای اطراف بسیار گرانتر است که شاید یکی از مهترین دلایل آن فقدان منابع شن و ماسه می باشد.

در برخی از اوقات اگر به اطراف خیابان های اصلی شهر برویم افرادی با وانت و کامیونت نسبت به فروش بلوک که از شهرهای دیگر به رامسر آمده اند اقدام می کنند و این نشان می دهد که قیمت مصالح ساختمانی شهرستان رامسر به شهرهای اطراف اختلاف فاحشی دارد.

با این مقدمه به سراغ مدیر عامل شرکت پاسارگاد بتن رفتیم و از نزدیک در خصوص علل گرانی مصالح ساختمانی در رامسر با وی به گفتگو نشستیم.

علینقی نیک نهاد مدیر عامل شرکت پاسارگاد بتن در این خصوص گفت:استارت کارخانه پاسارگاد بتن در سال 1388 با همکاری و مشارکت بانک ملی شهرستان رامسر زده شد که جا دارد از زحمات آقایان ویسی مدیریت وقت حوزه بانک ملی تنکابن و رامسر که در حال حاضر به پشتوانه تجربه ،تعهد و تخصص بالای خود ، مدیریت بانک ملی استان مازندران را دارا می باشد و جلیل وند مدیریت وقت شعبه مرکزی بانک ملی رامسر که ایشان نیز در حال حاضر مدیریت حوزه بانک ملی تنکابن و رامسر را دارا می باشند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 نیروی کار در مجموعه پاسارگاد بتن مشغول فعالیت می باشند گفت:در سال 1389 این کارخانه با ظرفیت 5 دستگاه کامیون میکسر حمل بتن آماده و همچنین یکدستگاه پمپ دکل انتقال بتن و یک دستگاه پمپ ثابت انتقال بتن شروع به فعالیت نمود که در حال حاضر این ظرفیت به 8 دستگاه کامیون میکسر و 3 دستگاه پمپ دکل انتقال بتن در سایز های مختلف و با ظرفیت تولید روزانه 800 متر مکعب بتن آماده استاندار مشغول به تولید در جهت ارائه محصول با کیفیتی بالا در خدمت همشهریان گرامی و شهرهای اطراف می باشد.

نیک نهاد افزود: این شرکت نهایت تلاش خود در جهت ارائه محصولی استاندارد و با کیفیت مرغوب را انجام داده و در این خصوص با تجهیز آزمایشگاه بتن در داخل مجموعه و آنالیز روزانه مواد و محصول تولید شده موفق گردیده است که کلیه استانداردهای ملی در این خصوص را اخذ کند که از جمله    9001:2008 ISO   و همچنین 10004 :2010  ISO  می باشد.

وی همچنین در خصوص مشکلات موجود در این بخش در شهرستان رامسر را ،فقدان معدن شن و ماسه اعلام کرد و اظهار داشت: با واگذاری معادن شن و ماسه به علاقه مندان مردم عزیز این شهرستان و همچنین واحد ها تولیدی ما ، دیگر مجبور نمی شوند  با هزینه بالا نسبت به تهیه مصالح از شهرستان های مجاور از جمله کلاردشت و مرزن آباد و... که فاصله ای حدودا 100 کیلومتری را داشته باشند اقدام نمایند  که این فاصله زیاد سبب افزایش هزینه تولید گردیده و در یک نگاه ملی نیز سبب مصرف سوخت بالا می شود.

نیک نهاد در پایان گفت:جا دارد از مسئولین محترم از جمله فرماندار عزیز ،امام جمعه محترم ،ریاست اداره صنعت ،معدن و تجارت ،ریاست محترم اداره محیط زیست شهرستان و دوایر راهنمایی و رانندگی و پلیس راه تشکر و آرزوی توفیق روز افزون را برایشان داشته باشم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید 1394/05/13 ساعت 10:46 ق.ظ

چرا شرکت رانت ها را در شن وماسه اعلام نمیکند من که نمیدانم انها که کار در این رشته هستند اعلام کنند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.