پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

توزیع گوشت گاو و گوسفند در غرب مازندران متولی دارد؟

توزیع نامناسب و غیر بهداشتی گوشت گاوی و گوسفندی در قصابی های شهرهای چالوس ، کلار آباد ، شیرود ،شهسوار، عباس آباد ، تنکابن و رامسر مشکلی است که مردم و مسافران غرب مازندران مدت هاست با آن دست و پنچه نرم می کنند.

  ادامه مطلب ...

رو سفیدان بحران سپید چه کسانی هستند؟

یکی دیگر از مواردی که باید بدان اشاره شود آن است که ستاد بحران باید اتاق خبر تشکیل دهد تا خبرنگاران لحظه به لحظه اخبارمخابره نمایند ،واقعیت ها منعکس و خواسته ها بیان تا کمک ها ارسال شود ،دریغ از تشکیل اتاق خبر ،دریغ از اطلاع رسانی از حضور مقامات و شخصیت ها و بعضا فاصله گرفتن از اصحاب رسانه و خبر.

  ادامه مطلب ...

توصیه جالب فرمانده اعدامی به خبرنگار «اطلاعات»


سحرگاه روز ۱ اسفند ۱۳۵۷ چهار فرمانده ارتش شاهنشاهی که توسط دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بودند، تیرباران شدند.

  ادامه مطلب ...

سردار عراقی : شاید در آن زمان اگر کسی دست منتظری را نمی‌بوسید، ضد انقلاب معرفی می‌شد

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بخاطر اینکه فردی دست منتظری را بوسیده یا اینکه در انتخابات به خاتمی رای داده است، حق نداریم‌ یک دفعه ریشه او را بزنیم و شاید در آن زمان اگر دست منتظری را نمی‌بوسید، ضد انقلاب معرفی می‌شد.

 

ادامه مطلب ...

حاکمان مسلمان باید خود را به مثابه ی فرمانداران امام علی (ع) قرار دهند

حضرت آیت الله العظمی سیستانی در پاسخی مهم به پرسشی درباره کتاب شریف نهج البلاغه یادآور شدند: شایسته است حاکمان مسلمان وظایفی را که آن حضرت برای امثال آنان تشریح کرده اند اجرا کنند و از دستورات ایشان پیروی کرده وکوشش کنند در رفتار و اعمالشان پای در جای پای ایشان بگذارند. حاکمان مسلمان باید خود را به مثابه ی فرمانداران و کارفرمایان آن حضرت قرار دهند تا میزان پایبندی و تأسّی آنان به امام (ع) نمایان شود.

  ادامه مطلب ...

غرضی: سال 88 آن سه میلیون نفر از شر گرانی به خیابان ریختند

سید محمد غرضی نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حاشیه مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در شهمیرزاد سمنان در خصوص اتفاقات سال 88 گفت:مردم از شر گرانی به خیابانها ریختند و وقتی مردم دیدند در برابر نظام ایستادند آن سه میلیونی هم که آمده بودند عقب نشینی کردند و تنها 30 الی 50 هزار نفر ماندند.

به گزارش خبرنگار "آینده"، وی گفت:ما در تهران 3 میلیون مخالف انقللاب و نظام نداریم .

غرضی اظهار داشت: در انتخابات سال 88 دو نفر باختند که یکی احمدی نژاد بود که 4 سال با ذلت و بدون پشتوانه اجتماعی حکومت کرد و دیگری موسوی بود که اگر صبر و حوصله می کرد الان با 40 میلیون رای رئیس جمهور بود.

وی گفت:اکنون اختلافات بیشتر بر سر آزادی افراد در حصر است که آیا اگر آنها آزاد شوند مجددا مردم را به خیابان خواهند کشید؟ ولی اگر طرفین دعوا دست از سر مردم بردارند، قضیه حل است و مشکلی وجود ندارد.

غرضی گفت:محاکمه هم زمان احمدی نژاد ،موسوی و کروبی تطبیق نمی کند زیرا نمی شود به آنها اتهامی وارد ساخت زیرا یک انتخاباتی برگزار شد و دعوایی صورت گرفت و یک نفر را خانه نشین کردند و در این خصوص موضوع محاکمه روشن نیست.

وی گفت:اگر عده ای اطلاعیه بدهند و مردم به خیابان بیایند در این موضوع نمی شود محاکمه ای برگزار کرد و اگر هم محاکمه ای باید انجام شود در مورد کسانی است که کشته شدند ودر این صورت هم ، نمی توان احمدی نژاد یا موسوی را محاکمه کرد .

غرضی اظهار داشت:اگر بخواهیم به واسطه دستورات عده ای که مردم به خیابان آمدند کسی محاکمه شود عین محاکمه جریان محمد مرسی می شود.

وی افزود:جریان سال 78 و سال 88 سیاسی نبود و وقتی مردم دیدند که جریان می خواهد به سیاست وصل کنند خود را کنار کشیدند.

نظرسنجی در خصوص بحران برف 92

با سلام خدمت مخاطبان محترم پژواک رامسر

با توجه به اینکه برف سال 92 یکی از بحران های کم نظیر نیم قرن اخیر شهرستان رامسر بود و نظربه ابراز لطف شما عزیزان از مسئولینی که واقعا پای کار بودند و انتقاد از کسانی که به وظیفه خود به درستی عمل نکردند و ارسال نظراتی که واقعا برای ما امکان انتشار آنها وجود نداشت  و ضمن تشکر از شهروندانی که با دغدغه انسانی خود به حل مشکلات آسیب دیدگان شتافتند .

انتظار دارم در نظر سنجی زیر شرکت نمایید و ما را در اظهار نظرها در خصوص بحران برف هدایت و حمایت نمایید.

1-به مدیریت بحران شهرستان رامسر در رخداد برف امسال چه نمره ای از 20 می دهید.

2-اگر خودتان مدیر ارشد شهرستان رامسر بودید چگونه از عهده بحران برف امسال بر می آمدید؟

توجه:هر مخاطبی که به هر دو سوال پاسخ دهد نظرش تایید می شود و به نظرات توهین آمیز و آنهایی که دارای بار حقوقی هستند ، توجهی نمی شود. 

تقدیر و تشکر از نکوزاد

جناب آقای امیر نکوزاد

دلسوزانه در بحران برف به کمک مردم شتافتید و بدون کمترین بداخلاقی و دلخوری مسیر ها و معابر را برف روبی کردید.

جا دارد به نوبه خودم با تمام وجود از زحمات و تلاش هایت تشکر و قدردانی نمایم.

پایدار باشید.

تقدیر به جای تهدید

احمد مین باشی در وبلاگ شخصی خود نوشت : در دوره های آموزشی مدیریت بحران تاکید می شود که از همه راه های اطلاع رسانی و خبری برای مطلع شدن از وضعیت عمومی  مردم و خسارت های وارده برای اولویت بندی کمک رسانی ها و همچنین اطلاع رسانی بموقع به مردم برای کنترل وضعیت روانی عمومی و ایجاد آرامش و همچنین هدایت مردم به محلهای توزیع آذوقه و نیازمندی های دیگر و...- استفاده شود.

  خبرنگاران جوان و متعهد و فعال رامسر که به جد در همه عرصه ها حضور مستمر داشته و دارند و در بحران اخیر نیز سهم قابل توجهی از همیاری و کمک رسانی مدیون زحمات آنهاست و نباید مورد بی مهری قرارگیرند.

  قطعی آب و برق و تلفن و راه های ارتباطی از جمله معضلات بسیار مهم در بحران اخیر بود که در آن شرایط  ثبت و ضبط وقایع چه نقاط قوت و چه نقاط ضعف از خدمات بسیار خوبی بود که خبرنگاران این شهر به انجام رساندند.

  آن جمله از دستگاه ها و مسئولینی که با تمام وجود تلاش کردند تا از میزان آسیب ها و خسارتها کاسته شده و در بین مردم حضور داشتند - ترس و واهمه ای از خبرسازی و خبر نگاری ندارند و مشکل برای آن دسته از مسئولین و دستگاه هایی است که پس از گذشت سه روز آفتابی شده و در مقابل دوربین ها پیشتازی می کنند.

  فراموش نکنیم که نیروهای خدومی که این سه شبانه روز در خدمت مردم و رفع بعضی از مشکلات آنان بودند باید مورد تقدیر و در صدر اخبار قرار گیرند که این نیز بر عهده خبرنگاران این شهر می باشد.همانگونه که بی تفاوتی و بی مسئولیتی برخی به نقد کشیده می شود.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق برفگیر رامسر

 معاون اول رئیس جمهور قرار است تا ساعاتی دیگر از طریق محور کندوان وارد غرب مازندران در چالوس شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با بازدید از مناطق برفگیر غرب استان در شهرهای نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد در جلسه ستاد بحران غرب مازندران در فرمانداری تنکابن شرکت کند.

جهانگیری عصر امروز همچین از مناطق برفگیر رامسر نیز بازدید و شامگاه جمعه عازم استان گیلان می شود.

معاون اول رئیس جمهور نیز در رادیوی دریای چالوس به صورت زنده با مردم غرب مازندران سخنرانی می کند.

محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و وزرای نیرو و راه و شهرسازی نیز روزهای گذشته از مناطق برفگیر غرب مازندران بازدید کردند.

بحران برف در غرب مازندران وارد هفته اول خود شده است.

چه شده است که حتی در صورت فراخوان جهت کمک به هم نوعان مان کسی حرکتی نمی کند؟

مازندنومه؛ ماه سلطان کاشی / هفته ای که گذشت توام با بحران برف سنگین در مازندران بود .هفته ای که گفته می شود آب و هوای آن در ٥٠سال اخیر بی سابقه بود.

هفته ای که مر ا به فکر فرو برد از آن جهت که هم استانی ها در مجاورت ما با انبوهی از برف و نداشتن آب و نان وسختی و مشکلات، دست و پنجه نرم می کردند و ما کاری نکردیم.

  ادامه مطلب ...

برف روبی جاده روستایی در قبال دریافت وجه/مسئولین پیگیری نمایند

یکی از اهالی روستای « کلیچ کوه » رامسر با ارسال مطلبی به پژواک رامسر از دریافت وجه نقد توسط راننده لودر برای برف روبی انتقاد کرد.

وی نوشت: بنده خبرهایی که از پژواک رامسر منتشر می شود را به صورت مستمرپیگیری میکنم وبراین حساب تنهاکسی که به فکرم رسیدتااین موضوع را باهاش درمیان بزارم شمابودین.

من ساکن روستای کلیچ کوه که 3 کیلومتربالاتر ازرمک قراردارد هستم پس ازبارش برف روز4شنبه که یک دستگاه بلدوزر برای بازکردن جاده اصلی روستا امده بود شب را درخانه یکی ازشوراهای محل روستای توساکوتی سپری کرد و صبح به جای بازکردن جاده های عمومی حیاط وراههای شخصی جایی که اونجامونده بود را برف روبی کرد وحوالی ظهربه همراه شورا به روستای کلیچ کوه امد وازاهالی برای بازکردن جاده طلب نفری 10هزارتومان پول کرد که این امرموجب درگیری شدیدی بین دو روستا شد و راننده بلدوزر سریع فرارکرد.

طی یک تماس تلفنی به شخصی دراداره راه رامسراین جریان بازگوشدولی وی باعصبانیت جوابی نداد.

درشرایطی که مردم درمحاصره برف بودن وازهمه جاکمک وامداد امده بود راننده اداره راه به چه حقی درخواست پول میکردشایدمردم روستارا خیلی...فرض کرده بود؟!خواشمندم موضوع راانعکاس دهیدولطف کنیدهیچ اسمی ازمن درمطالبتان نبرید.باتشکر

شماره تماس این شخص روستایی نیز نزد مدیریت پژواک رامسر موجود است و امیدواریم مسئولان امر پیگیر مسئله باشند

ما با هیچ کسی عهد اخوت نبسته ایم

تهدید خبرنگاران و فعالان راستگوی فضای مجازی و مسدود کردن فضای نقادی در دولت تدبیر و امید تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست و ما عقد اخوت با هیچ کس نبستیم و در مقابل انحراف وخطای دولتمردان درهرپست و مقامی که باشندسکوت نخواهیم کرد. و به آقایان مسؤول اخطار میکنیم ادامه رفتارهای تهدید آمیز اصحاب خبر و رسانه تاوان سنگینی را برای تهدیدکنندگان خواهد داشت.

 

ادامه مطلب ...

فعالیت شبانه روزی مجموعه شهرداری رامسر در بحران برف

خزر نما اولین سایت گزارش تصویری استان مازندران در یکی از پست های خروجی سایت از فعالیت شبانه روزی مجموعه شهرداری رامسر در بحران برف گزارش داد.

برای دیدن ادامه مطلب به « این لینک » مراجعه نمایید.

معاون سیاسی استاندار مازندران در جلسه بحران برف از انقلاب ها در چین ، روسیه ، نیکارگوئه گفت

به گزارش ساحل دریا آنلاین بنا بر شنیده ها امروز معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به همراه آزاد کناری مدیر کل امور روستائی و شوراهای  استان مازندران که به منظور بررسی وضعیت موجود به شهرستان رامسر آمده بود ، با ریختن آب پاکی بر روی دست همه ی حضار رسما اعلام کرد که از ما انتظاری نداشته باشید.

  ادامه مطلب ...

جلوگیری از پوشش رسانه ای اخبار ستاد بحران توسط فرماندار رامسر

به گزارش خبرنگار مستقر در ستاد بحران رامسر زرودی  فرماندار رامسر مانع پوشش خبری ستاد بحران توسط اصحاب رسانه شده است.

 

بدرفتاری نیروی انتظامی با خبرنگار مستقر در ستاد بحران رامسر

حسین قاسمی هم اکنون در گفتگوی تلفنی با پژواک رامسر از بد رفتاری نیروی انتظامی شهرستان  برای پوشش خبری گلایه کرد.

وی گفت:بنده از روز اول بارش برف با دغدغه فراوان و بدون هیچ چشم داشتی در حال پوشش خبری جلسات و اخبار ستاد بحران رامسر بودم ولی متاسفانه امروز نیروی انتظامی شهرستان رامسر با برخورد بد خود مانع پوشش خبری من به عنوان تنها خبرنگار  مستقر در ستاد بحران شهرستان رامسر شد.

وی در پایان گفت:انتظار داریم مسئولین برای برون رفت از بحران با خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند.

 

فوری /حضور رئیس پلیس راه کشور در رامسر

به گزارش خبرنگار ما مستقر در ستاد بحران شهرستان رامسر هم اکنون سردار مهماندار رئیس پلیس راه کشور با یک دستگاه بالگرد وارد رامسر شد تا از نزدیک از راه های شهرستان رامسر بازدید نماید.

گفتنی است سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی  و سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه استان مازندران در این سفر وی را همراهی می کنند.