پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کتالم و ساداتشهر در بخش تقسیم اعتبارات مظلوم واقع شده است

پس از گذشت حدود 5 سال از عمر شورای سوم اولین نشست مطبوعاتی اعضای شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر با خبرنگاران رسانه های  گروهی شهرستان رامسر در محل این شورا برگزار شد.

بهمن معیری: بودجه شهرداری کتالم و ساداتشهر در سال 91 حدود 2 میلیاردو پانصد میلیون تومان است که این مبلغ با توجه به وسعت دو شهر کتالم و سادات شهر بسیار کم است.

عباس فلاحت : برخی از اعضای شورای بخش در مقاطعی از تشکیل بخش جدید به مرکزیت گالش محله نام می برند ، که  طبق قانون تقسیمات کشوری باید بدانند که گالش محله هنوز روستا است و بیان این جملات نادرست است.

مهندس مبشری ضمن اشاره به مکاتبه بخشدار مرکزی رامسر برای خروج   طلارسرغربی  از محدوده  شهری گفت:ایشان اگر اطلاعات و تجربه کافی داشت  چنین مکاتبه ایی انجام نمی دادند زیرا طلارسر غربی در حریم شهر است.

مجید شعبانی :به صورت جدی پیگیر  مرزهای قانونی  ساداتشهر معروف به پلاک  23 هستیم

ادامه مطلب ...

گزارش مردمی و لزوم پیگیری مشکل توسط مسئولین ذیربط

یک مسئله ای است که چند مدتی فکرم رامشغول کرده است و این که در هیچ جایی نه شنیده و نه دیده ایم که برای خیابانهای اصلی و کمربندی های شهر که دارای بلوار هستند در فاصله کمتر از 1000 متر سه بریدگی گذاشته شود که دارای عرض مناسب برای ورود و خروج در نظر گرفته نشود ولی در رامسر چنین مسئله رخ داده است

در بلوار هلال احمر یا کمربندی شیرلو حدفاصل پمپ بنزین بالابندی تا سه راهی بهشت زینبیه سه بریدگی باز میباشد و با توجه به عرض کمربندی خطرات بالقوه ای را بوجود می آورد و در پی پیگیری اهالی منطقه جواب داده شد که کمیته فنی ترافیک شهرداری تصمیم گرفته است که انسان شک بر عقل سالم این کمیته خواهد کرد و یا پشت پرده خبرهایی است .

 بریدگی دوم در حال احداث فقط جهت پمپ بنزین در نظر گرفته شده است......... خواهشمندم اگر می شود پیگیری نمایید زیرا از راه حضور ی نزد مسئولین جوابی گرفته نشده است . با تشکر

دوست

1391/10/22 ساعت 1:16 PM

 

وای برما که این همه می دانیم اما خود به آن عمل نمی کنیم

در یادواره سردار شهید خلبان خلعتبری:

معاون اول رییس جمهور به جای حضور در منزل امیرسرلشگرخلبان شهید حسین خلعتبری به دیدار مادر وزیر اقتصاد رفت.

...واین بدعت گذاری مسئولان کشوری ماست که درمجلسی به نام یک شهید ملی که قهرمان کشورشان نیزهست حاضرمی شوند اما به خود اجازه نمی دهند حتی به منزل آن شهید بروند وبازعجبا که همین دولتمردان همه چیزدان وخیرخواه مردم به جای اینکه خود به دیدارخانواده شهید بروند دراقدامی که به واقع یک بدعت نو، دردولت عدالت خواه دکتراحمدی نژاد است، خانواده امیرخلبان شهید خلعتبری را درمحل استراحتگاه خویش به حضورطلبیده وضمن صرف نهاروگفت وگویی کوتاه به همین بسنده کرده ودیدارشهید را به فردای قیامت موکول می کنند وبه بهانه فشردگی برنامه کاری راهی بازید ازپروژه نیمه کاره ودرحال ساخت بیمارستان 256 تختخوابی مهرماندگارتنکابن می شوند که البته نخست به آنجا نمی روند واین جمع شریف درمیانه راه تغییرمسیرداده وبه منظوردیدارمادرگرامی وزیراقتصاد ودارایی،  راهی منزل پدری وی می شوند.


به ادامه مطلب رجوع کنید

ادامه مطلب ...

بازدیدمعاون اول رییس جمهور از فرودگاه رامسر بدون خبرنگاران

متاسفانه از لحظه ورود معاون اول رئیس جمهور به فرودگاه رامسر، از پوشش خبری و تصویری خبرنگاران استان و شهرستان برای همراهی با رحیمی و تیم همراه وی ممانعت شد.

بر اساس گفته خبرنگاران حاضر در فرودگاه، تنها خبرنگار حاضر در محل بازدید رحیمی، یکی از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا در رامسر بوده که وی نیز به واسطه  اینکه مشاور فرماندار رامسر است در این  بازدید حضور دارد. البته تعدادی خبرنگار از تهران با رحیمی هستند.

هم اکنون معاون اول رئیس جمهور و همراهان بدون حضور خبرنگاران قصد بازدید از مراحل احداث تصفیه خانه فاضلاب رامسر را دارد.

ادامه مطلب ...

به بهانه حضور معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه در رامسر

بالاخره تلاش های شبانه روزی امام جمعه و فرماندار شهرستان در پایینترین قسمت هرم مدیریتی کشور نتیجه داد و مصلی جواد الائمه رامسر برای برگزاری یادواره شهید خلبان خلعتبری مهیا گشت .

اینکه در این روز  نیز شاهد حضور معاون اول رییس جمهور و برخی از اعضای کابینه دولت در این شهرستان هستیم شاید بهانه ای اصلی حضور آنان در استان مازندران برگزاری با شکوه مراسم سالگرد دکتر کردان! در آخرین سال دولت در ساری باشد.

ولی نکته ای که قابل تامل است حضور معاون اول رییس جمهور در بازدید از پروژه های ناموفق دولت در این شهرستان نظیر فرودگاه بین المللی ! و تصفیه خانه که حدود 2 سال از تاریخ معهوده برای افتتاح آن می گذرد می باشیم.

و در این برهه بازدید از این پروژه های چه معنایی می تواند داشته باشد؟پروژه های ناتمامی که حتی پیمانکاران آنها نیز نگاه قابل قبولی برای افتتاح انها در عمر این دولت ندارند.

و جالب تر آنکه این بازدید ها بدون حضور هیچ یک از خبرنگاران محلی و صرفا با حضور خبرنگار خبرگزاری دولت و صدا و سیمایی که خبرنگارانش یک شب قبل تر از حضور کابینه دولت در هتل رامسر سکنی گزیدند می باشد.

شاید درخواست فرماندار و مسئولین ذیربط مبنی بر حضور خبرنگاران محلی که بیشتر از مسئولین غصه آبادانی شهرشان را می خورد حسن نیتی را برای عموم تداعی می کرد که حضور مسئولین کشوری روی پروژه ها فرمالیته و برای رفع تکلیف نیست و نمی باشد.

در اینجا سوالاتی مطرح می شود که اظهار آنها خالی از لطف نیست؟

شاید مسئولین شهرستانی و کلیه کسانی که با رسانه در ارتباط هستند اعتقادی به رسانه های محلی نظیر انواع و اقسام نشریات و روزنامه ها سایت ها ندارند و برای این که مورد انتقاد در بین مردم شهر قرار نگیرند هر از چند گاهی همنشین این اغیار می شوند و یا اینکه دولت و کابینه او برای ماست مالی و رفع و رفو مشکلات ناشی از تعلل در اجرای پروژه ها خصوصا در شهرستان های کوچک نظیر رامسر نیازمند مجیز خوانانی نظیر صدا و سیمای ملی و خبرگزاری ایرنا که همه چیز را گل و بلبل بینند دارند تا چنان خوب جلوه دهند که پروژه ها با تمام توان در حال اجرایی شدن است و کمتر از چند درصد ناقابل تا پایان اجرای آن باقی نمانده است.

امری که شاید پس از بازدید معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه از پروژه های مذکور می توان بیشتر در مورد آن قضاوت کرد.

ادامه مطلب ...

حواس پرتی راننده خودرو حادثه آفرید

عصر امروز 13 دی 91 شاهد حادثه برخورد یک دستگاه مزدا 2000 با کناره های جدول خیابان ،جنب دانشگاه پیام نور ساداتشهر بودیم که خوشبختانه سرنشین این خودرو جان سالم بدر برد.

وی پس از این حادثه گفت:لحظه ای حواسم پرت شد و ماشین به جدول کناری خیابان برخورد کرد و منحرف شد.

برای تمامی رانندگان آرزوی سلامتی می کنیم.

 

پاسخ غلامی به یکی از مخاطبان وبلاگ پژواک رامسر+نظر مخاطب

پس از آنکه استعفا نامه اسماعیل غلامی نائب رییس هیئت کشتی شهرستان رامسر در این وبلاگ قرار گرفت یکی از مخاطبان کامنتی  در زیر مطلب قرار داد و غلامی در پاسخ به این کامنت متنی را برایمان ارسال کرد که برای تنویر افکار عمومی آن را در خروجی وبلاگ قرار دادم.

در ضمن این وبلاگ آمادگی دارد تا نظر و دیدگاه آن عضو  هیئت کشتی که در نامه ارسالی آقای غلامی بدان اشاره شده است را منتشر نماید.

ادامه مطلب ...

کاندیداتوریم را تکذیب می کنم!!

می بینم که دو ساعت پیش از اتمام رای گیری  من برنده انتخابات بوده و هستم، و این موضوع رادر سطح محلی و منطقه ای با برادر محمدرضا و برادر حسین در سطح ملی و بین المللی  هماهنگ شده است تا ساعت 22 در صدر اخبار شان قرار دهند، رقبا فتنه گر اینجانب بدانند این پیروزی قاطعانه بالای 76 درصدی نسبت به کلیه رقبا نه بدلیل تخلف و تقلب هست و خواهد بود. بلکه این آرای بالای بدلیل شرکت فعال بیش از 130 درصدی ناشی از اشتیاق  شهروندان فکوردر پیش و پس رای گیری در پایه صندوق ها خواهد بود و هست.

ادامه مطلب ...

خبرگزاری دولت مناسبت 9 دی را فتنه خواند

ایرنا خبرگزاری وابسته به دولت در خبر روز پنج شنبه 7 دی ماه با این تیتر؛« حسینی بوشهری: فتنه 9دی بصیریت و زمان شناسی مردم را نشان داد » و همچنین در خبر دیگری درهمان روز با این تیتر« خواص بی بصیرت در جریان فتنه 9 دی مقابل ارزش های انقلاب ایستادند» به انتشار خبر در سایت اقدام کرد.

خبر اول مربوط به مدیرحوزه های علمیه کشور بود و خبر دوم هم در مصاحبه ای اختصاصی با فرمانده سپاه همدان صورت گرفت.

سند در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نائب رییس هیئت کشتی شهرستان رامسر استعفا کرد

اسماعیل غلامی نائب رییس هیئت کشتی شهرستان رامسر عصر امروز از سمت خود استعفا داد.

وی در نامه ای خطاب به جنتی رییس اداره ورزش و جوانان رامسر به دلایل نامعلومی استعفای خود را از سمت نائب رییسی هیئت کشتی شهرستان رامسر بیان کرده است.


متن نامه که نسخه ای از آن برای خبرنگاران شهرستان ارسال شده است در ادامه مطلب آمده است.

ادامه مطلب ...

انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان رامسر +حاشیه

انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان رامسر با حضور زرودی فرماندار ،خلعتبری معاون فرماندار،وزیر مقدم رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر برگزار و به ترتیب داریوش قانع با 30 رقیه پروانه با 27 ،عباس احمدی با 24 ،مصطفی پاکزاد با 21 و محمد امیری با 12 رای به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شدند.

ادامه مطلب ...

شهرداری رامسر یک نهاد عمومی یا شرکت سهامی خانوادگی

...به گونه ای که این شائبه در اذهان عمومی شکل گرفته که شهرداری رامسر به عنوان یک نهاد عمومی خدمات رسان به یک شرکت سهامی خانوادگی تبدیل شده است.
ادامه مطلب ...

ای شیخ پاکدامن معذور دار مارا !

اگر در این ایام گذرتان به ادارات شهرستان رامسر بیفتد ،شاید برخی اوقات دختران بزک کرده ای که چندین جلد کتاب با خود حمل می کنند را دیده باشید که در حال سرک کشیدن به اتاقهای مختلف ادارات برای فروش اقلام خود هستند.

ادامه مطلب ...

استان شدن غرب مازندران اصل مهمی است که از آن کوتاه نخواهیم آمد

قاسم احمدی اذعان داشت: استان شدن غرب مازندران اصل مهمی است که از آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی همچنین با انتقاد به انتصاب اورنگیان به‌عنوان معاون فرماندار عباس‌آباد گفت: من با آقای اورنگیان دوستی قدیمی دارم اما نباید این دوستی سبب شود که درباره انتصاب یک فرد غیربومی انتقاد نکنم.

احمدی ادامه داد: نیروهای متعهد و متخصص بومی زیادی در شهرستان‌های غرب استان وجود دارد که می‌توان از توانمندی‌های آنان در امور اجرایی شهرستان‌ها استفاده کرد.

وی نیز به عدم حضور مسئولان استانی دعوت شده به این جلسه اذعان داشت: نباید با بهانه‌های گوناگون عدم حضور در غرب استان توسط مسئولان استانی توجیه شود و در این مسیر هیچ توجیهی قابل قبول نیست. 

ادامه مطلب ...

انتقاد شیخ صفر قاسمی از اصحاب رسانه شهرستان رامسر

شیخ صفر قاسمی در وبلاگ شخصی خود نوشت: نسبت به  وضعیت موجودنقد های جدی داشته وبه سهم خودم برای اصلاح و بهبود وضعیت موجود تلاش خواهم کرد.

*****

معتقدم انتشار اخبار نادرست و زود هنگام  زمینه برداشت های ناصواب و بعضا غیر منصفانه را برای  فعالیت ها و اقدامات روزمره افراد فراهم می نماید و فرصت خدمت را از افراد سلب خواهد کرد.

ادامه مطلب ...