پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

به بهانه حضور معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه در رامسر

بالاخره تلاش های شبانه روزی امام جمعه و فرماندار شهرستان در پایینترین قسمت هرم مدیریتی کشور نتیجه داد و مصلی جواد الائمه رامسر برای برگزاری یادواره شهید خلبان خلعتبری مهیا گشت .

اینکه در این روز  نیز شاهد حضور معاون اول رییس جمهور و برخی از اعضای کابینه دولت در این شهرستان هستیم شاید بهانه ای اصلی حضور آنان در استان مازندران برگزاری با شکوه مراسم سالگرد دکتر کردان! در آخرین سال دولت در ساری باشد.

ولی نکته ای که قابل تامل است حضور معاون اول رییس جمهور در بازدید از پروژه های ناموفق دولت در این شهرستان نظیر فرودگاه بین المللی ! و تصفیه خانه که حدود 2 سال از تاریخ معهوده برای افتتاح آن می گذرد می باشیم.

و در این برهه بازدید از این پروژه های چه معنایی می تواند داشته باشد؟پروژه های ناتمامی که حتی پیمانکاران آنها نیز نگاه قابل قبولی برای افتتاح انها در عمر این دولت ندارند.

و جالب تر آنکه این بازدید ها بدون حضور هیچ یک از خبرنگاران محلی و صرفا با حضور خبرنگار خبرگزاری دولت و صدا و سیمایی که خبرنگارانش یک شب قبل تر از حضور کابینه دولت در هتل رامسر سکنی گزیدند می باشد.

شاید درخواست فرماندار و مسئولین ذیربط مبنی بر حضور خبرنگاران محلی که بیشتر از مسئولین غصه آبادانی شهرشان را می خورد حسن نیتی را برای عموم تداعی می کرد که حضور مسئولین کشوری روی پروژه ها فرمالیته و برای رفع تکلیف نیست و نمی باشد.

در اینجا سوالاتی مطرح می شود که اظهار آنها خالی از لطف نیست؟

شاید مسئولین شهرستانی و کلیه کسانی که با رسانه در ارتباط هستند اعتقادی به رسانه های محلی نظیر انواع و اقسام نشریات و روزنامه ها سایت ها ندارند و برای این که مورد انتقاد در بین مردم شهر قرار نگیرند هر از چند گاهی همنشین این اغیار می شوند و یا اینکه دولت و کابینه او برای ماست مالی و رفع و رفو مشکلات ناشی از تعلل در اجرای پروژه ها خصوصا در شهرستان های کوچک نظیر رامسر نیازمند مجیز خوانانی نظیر صدا و سیمای ملی و خبرگزاری ایرنا که همه چیز را گل و بلبل بینند دارند تا چنان خوب جلوه دهند که پروژه ها با تمام توان در حال اجرایی شدن است و کمتر از چند درصد ناقابل تا پایان اجرای آن باقی نمانده است.

امری که شاید پس از بازدید معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه از پروژه های مذکور می توان بیشتر در مورد آن قضاوت کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.