پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نیت ها و رفتارها

                                                                                       http://puzkhand.blogsky.com/

 

 

 

  

  

 

در مسایل سیاسی و اجتماعی جامعه ما ، توجه به این نکته که نتیجه عملکردها تعیین کننده است و نه نیت و انگیزه افراد،بسیار مهم است.

کسانی در جامعه ی سیاسی ما وجود دارند که به جای آنکه عملکرد خود یا دیگران را بررسی کنند ، فقط به دلیل آنکه معتقدند آن افراد آدمهای خوبی هستند(و طبعا هر شخصی با معیار و سلایق خویش ،خوبی و بدی این افراد را ارزشیابی می کند)از اعمال بنیان بر انداز آنان چشم می پوشد.این مطلب یکی از آفات مبتلاء جامعه ماست.

اگر متدین ترین و سالم ترین آدمها ،رفتاری را انجام دهند که مردم مورد آزار قرار گیرند و یا نگاه جامعه را نسبت به موضوعی تغییر دهد و منفی نماید و افکار عمومی ،آن رفتارها را خلاف شان و حق و عدالت بدانند ، به همان اندازه بد و غیر قابل گذشت است که بدترین آدمها آن را انجام دهند.آبی که بر زمین ریخته شود چه توسط مومن ترین و چه توسط فاسد ترین انسانها،بالاخره ریخته شده است.و برای حفظ آبروی اسلام با همه اینها که نتیجه کارشان آسیب رساندن به اسلام و افکار ملتها است ،باید به یک نحو برخورد کرد.نفرتی که جامعه نسبت به دین از سوی مخالفان رسمی دین می تواند پیدا کند ،به همان اندازه یا بیشتر می تواند در اثر رفتار کسانی که خود را بهترین یاران دین می دانند و بر خلاف مصالح،خشونت های تلخ خود را به نام دین مطرح می کنند به وجود آید.

حیف که در حوزه سیاست ما،هنوز نیت ها و انگیزه ها تاثیر گذار است و نه نتایج رفتار ها.

نامه به رییس جمهور

به نام یزدان پاک

مدتی پیش استاندار مازندران،جناب مهندس طهایی،خبر سفر قریب الوقوع رئیس جمهور را به استان مازندارن ،نوید داد. بر آن شدم دلنوشته ای را در قالب نامه آماده نمایم و شمه ای از مشکلات شهرم رامسر را گوشزد نمایم ،زیرا متاسفانه مسئولین شهر رامسر ،بعلت غیر بومی بودن ،یا مشکلات و نواقص شهر را درک نمی کنند و یا آنطوری که لازمه و شایسته حل است بدان نمی پردازند.

"کس نخارد پشت من،جز ناخن انگشت من".

جناب دکتر احمدی نژاد

سلام علیکم

خبر سفر قریب الوقوعتان به خطه همیشه سر سبز مازندارن ،چنان استاندارتان را مشعوف کرد که بی فوت وقت آن را با رسانه ها درمیان گذاشت اما برای مردم چه سود؟

جناب دکتر احمدی نژاد ،در آغاز مطلبی را خدمتتان باز گو نمایم هم چنان که خاطرم را آزرد و قلبم را جریحه دار کرد.عدم رضایت دوستانم از نگارش چنین نوشته هایی این است که ،"سری که درد نمیکنه ،چرا باید به آن دستمال بست" ،سی و اندی سال از انقلاب 57 گذشت ،کسی مشکلات ما را ندید و حالا تو یه جوان تازه به دوران رسیده رامسری چه نکته ی تازه ای واسه گفتن داری تا اونها به آن ترتیب اثر بدن و جز واسه خودت دشمن بتراشی،سودی دیگر نخواهی برد و مرا از عواقب کار، بر حذر داشته اند، اما من معترفم که قصدم اصلاح است و لا غیر . " ای شیخ پاکدامن معذور دار ما را".

جناب دکتر احمدی نژاد

شما به عنوان رییس جمهور ایران اسلامی ، کسی که علی رغم تمام تلاش ها،فشارهای دول غرب و با وجود 4 تحریم اقتصادی هنوز بر مواضح خود مصر هستید ،جای تحسین است.با این وجود می خواهم کاری خرد برای شهرم انجام دهی.خواهشم اینست که کلمه ی توریستی را از جلوی اسم رامسر برداری و رامسر را به القاب دیگر مزین نمایی ،مثلا شهر مذهبی رامسر،شهر تاریخی رامسر یا ... . چون ما هر چی فکر می کنیم هیچ قرابت معنایی بین رامسر و توریستی بودن نمی بینیم. به شتر مرغ گفتن بار ببر،گفت من مرغم . گفت پس واسمون تخم کن گفت من شترم.

جناب دکتر احمدی نژاد

ما نمی دانیم مادران رامسر را چه شده است که از به دنیا آوردن کودکانی که بتوانند در آینده سمت اجرایی در رامسر را به عهده گیرند معذورند. به یاد شاعر عزیز که گوید،گر که گرید کودکی در شرق استان ناگهان- مادرش گوید مخور غم میشوی فرماندار رامسر.

جناب دکتر احمدی نژاد

یکی از مناطق غنی از رادیواکتیو در ایران،رامسر است.در این سالها که بحث انرژی هسته ای داغ است حداقل یک نیروگاه در این شهر تاسیس کنید که لااقل جوانان رامسری را مشغول تولید سوخت صلح آمیز خواهد کرد.جوانهای رامسری چقدر باید منتظر سرمایه گذارهتل سماموس باشن تا از خارج برگرده تا کارشونو شروع کنن و قسمتی از نیروی کار رامسرمشغول بشن.چون شایعاتی مبنی بر اینه که این سرمایه گذاران در قطر سرمایه گذاری میکنن.اصل سرمایه گذاری هست، حالا خواهر برادر اهمیتی نداره.

جناب آقای رییس جمهور

سر انجام می خوام نکته ای رو زیر گوشتون نجوا کنم و مبادا اونو پیش هر نا محرم بگین.نکنه شیطان گولتون بزنه و کاری برای توسعه و عمران رامسر انجام بدین(دو پل رامسر رو درست کنین تااز بار ترافیک رامسر در ایام تعطیل کاسته بشه و یا کمربندی جدید احداث کنین و یا ...)چون ممکنه اسمتون تو کتاب گینه ثبت بشه و فردا بدخواها نتون پچ پچ کنن و بگن یا رو باش،ما 30 سال تو رامسر کاری نکردیم.این رفته واسه عمران و آبادانی رامسر کاری انجام داده تا معروف بشه.

موفق باشید و شاد کام

کل نصرت

ساکن رامسر