پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسئولان رامسر بخوانند

متن زیر قسمتی از یادداشت یک بانوی و مخاطب محترم پژواک رامسر است.

شماره تماس این مخاطب محترم نزد پژواک رامسر موجود است ،خواهشمند است مسئولان مربوطه بخوانند و در اسراع وقت به این مطلب بدان پاسخ دهند.

  ادامه مطلب ...

طرح پروژه کنار گذر ساحلی از روی تعصب بوده

شریعت نژاد مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار جدید تنکابن با انتقاد از پروژه کنار گذر ساحلی رامسر  گفت: این طرح  کارشناسی شده نبوده بلکه از روی تعصب بود و عمل به کارهای غیر کارشناسی شده  توهین به 30 هزار تحصیل کرده بیکار این منطقه  است.

  ادامه مطلب ...

تقدیر و تشکر

جناب آقای مظاهر باقر سلیمی شهردار محترم

اعضای محترم شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر

سپاسگزاری از خدمتگزاران ،سپاسگزاری از خداست .

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به سبب تعریض ،پیاده رو سازی و نصب علائم ترافیکی در معبر «مارکوه به طلارسر » تقدیم شما خادمان مردم منطقه می کنیم.

لطفتان مزید و پیوسته در راه آبادانی منطقه اثر بخش باد

اعضای هیئت امنا و هیات عزاداران و مردم طلارسر و تجن

شماره 12 موج شمال

شماره 12 موج شمال فردا دوشنبه در دستان شما

*بلاتکلیفی در انتصاب فرماندار رامسر :تعلل استاندار یا بی تدبیری اعتدالیون رامسر

*پاچه خواری ، میکروبی فراگیر

*رسالت خبرنگاران نقد منصفانه است

*کلنگ زنی محل احداث دانشکده ملاصدرای رامسر در ایام دهه فجر

*کشف 20 گرم شیشه از یک خانم در رامسر

*بومی سازی ساخت قفس برای پرورش ماهی در دل دریا نیازمند حمایت مسئولان است

*مدیران احمدی نژادی بر مسند مدیریتی دولت روحانی

شرح حال داستان درگذشت مهندس علی فلکیان اززبان دوستش مهندس هومن حشمتی

سه شنبه عصرجلسه هئیت تحریریه نشریه تخصصی کانون مهندسین رامسربود. علی هم باید می اومد. سرش شلوغ بود.هنوز دنبال یه موضوع می گشت. با دکترپورامینیان درباره مدل انفجار صحبت می کرد. چهارشنبه صبح می خواست بره دانشگاه سمنان.

 

ادامه مطلب ...

باید از خسرو نجفی به عنوان سرمایه گذار حمایت جدی کرد

پس از انتشار مطلبی تحت عنوان شوخی با اعضای جلسه "هم اندیشی جهت توسعه شهر رامسر " مهندس شعبانی شهردار اسبق کتالم و ساداتشهر متنی را برایم ارسال کرد که شما مخاطب گرامی را به خواندن مشروح آن دعوت می کنم .

 

ادامه مطلب ...

«حرف مازندران» روی زمین ماند

روزنامه حرف مازندران امروز به علت مشکلات مالی منتشر نشده است.

چاپخانه جام‌جم که چاپ روزنامه حرف مازندران را بر عهده داشت شب گذشته به دلیل عدم دریافت مطالبات از چاپ کردن روزنامه خودداری کرد.

  ادامه مطلب ...

بر اثر سانحه تصادف: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی رامسر درگذشت

 معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان رامسر در اثر تصادف درگذشت.

مهندس علی فلکیان به همراه یکی از همکلاسی های خود در مسیر برگشت از استان سمنان در کیلومتر 14 جاده فیروزکوه با یک دستگاه کامیون تصادف کرد که متاسفانه هر دو نفر آنها فوت کردند.

گفتنی است وی دانشجوی دکتری استان سمنان بوده است.

مدیریت پژواک رامسر این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و جامعه علمی شهرستان رامسر تسلیت عرض می نماید.  

شهردار کتالم و ساداتشهر :برای توسعه و تکمیل کتابخانه های شهر به کمک خیرین نیازمندیم

شهردار کتالم و ساداتشهر در جلسه "پی گیری مسائل و مشکلات موجود در کتابخانه های کتالم و ساداتشهر" گفت: برای توسعه و تکمیل کتابخانه های شهر به کمک خیرین نیازمندیم 

برای دیدن ادامه مطلب به سایت شهرداری کتالم و ساداتشهر مراجعه کنید

شوخی با اعضای جلسه "هم اندیشی جهت توسعه شهر رامسر "

پژواک رامسر:جلسه ای به نام  هم اندیشی جهت توسعه شهر رامسر با حضور کوزه گر شهردار رامسر  و خسرو نجفی مدیر عامل مجتمع تفریحی و رفاهی شهر سبز در محل شورای شهر رامسر برگزار شد که متن اصلی آن در سایت شورای شهر رامسر آمده است.

قصد داریم با برخی از اعضای این جلسه مزاحی داشته باشیم ،امیدوارم مورد رنجش خاطر آنها فراهم نشود ،اگرم رنجیدند چاره ای جز پوزش خواستن نداریم.

 

ادامه مطلب ...

سایت شهرداری کتالم و ساداتشهر

برای دیدن عملکرد شهرداری کتالم و سادتشهر کافی است به سایت زیر مراجعه نمایید

سایت شهرداری کتالم و ساداتشهر

ارتباط با شهردار محترم جناب آقای باقر سلیمی از طریق پست الکترونیک

katalomsadatshahr@gmail.com

گزارش تصویری مراسم معارفه مهندس علی امینی شاد شهردار شهمیزاد

برای دیدن گزارش تصویری معارفه مهندس امینی شاد لطفا به وبلاگ قلم جوان مراجعه فرمایید

دکتر شریعت نژاد در جمع هوادارن ستادی اش حضور یافت +نکات قابل توجه

عصر روز گذشته جلسه ای با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در محل هتل آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

-بسیاری از دوستان خبرنگار رامسری در این جلسه دعوت نبودند و گویا پوشش خبرهای این مراسم کما فی السابق بر عهده تیم خبری دکتر از تنکابن و عباس آباد بود و گلایه ای که به این نماینده وارد است این است که خبرنگاران رامسری نمی گویند از تیم رسانه ای عباس آباد و تنکابن استفاده نشود ،آنها می گویند به رسم میزبانی لازم بود کلیه افراد رسانه شهرستان رامسر نیز دعوت می شدند .

-جناب دکتر این جلسه را به عنوان همایش فصلی اعضا و هواداران ستاد وی در دوره انتخابات برگزار کرد.پیشنهاد ما این است که قبل از این جلسه وی در جمع مردم حوزه انتخابیه که انصافا رای بالایی به وی دادند و نیازمند تقدیر و تشکر از انها بود حاضر می شد و به سوالات انها پاسخ می داد و سپس برای اعضای ستادش جلسه ای برگزار می کرد.هر چند دکتر هنوز در مناطقی که به وی رای داده بودند حضور نیافته است.

-دکتر بهتر بود قبل از حضور در جلسه در ورودی سالن به سوال خبرنگار رامسری پاسخ می داد و آن را موکول به حین انجام مراسم نمی کرد که سوال این خبرنگار بی پاسخ بماند

-هم چنان معتقدم دکتر عملکرد خود در این مدت حضورش در مجلس را به اطلاع مردم و اصحاب رسانه برساند.

لطفا وضعیت بلا تکلیفی مدیریت ارشد شهرستان رامسر مشخص شود

زمان زیادی از معارفه استاندار مازندران گذشته است و امروزه به هر کسی که میرسی انتظار دارند که بدانند وضعیت فرماندار رامسر چه می شود.

ما نیز سوالمان همین موضوع است.

وضعیت فرماندار رامسر چه می شود؟

اگر قرار است شخصی از نظر مدیریتی قوی تر از رستم زرودی معرفی گردد پس چرا چرخ  حرکت شهرستان متوقف است و زودتر این کار انجام شود و اگر قرار است شخصی ضعیف تر از رستم زرودی بر کرسی فرمانداری رامسر تکیه بزند پس همین زرودی باقی بماند و اینقدر شک به او وارد نشود تا بتواند حداقل کارهایی که انجام می شود صورت گیرد.

آقایان امام جمعه و شیخ صفر قاسمی و دیگر دوستان عزیز  هر چه زودتر وضعیت را مشخص کنید و شهرستان را از بلا تکلیفی نجات دهید.

گلایه خبرنگاران از عدم پاسخگویی مسئولان رامسری

خبرنگاران شهرستان رامسر در نشستی با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر از عدم پاسخگویی مسئولان شهرستان رامسر گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، نشست خبرنگاران با محمد شریفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با گلایه خبرنگاران از عدم پاسخگویی مسئولان به خبرنگاران ختم شد.

محمد شریفی در نشست با خبرنگاران گفت: ‌مهم‌ترین دغدغه امروز هنرمندان رامسری داشتن مکانی برای عرضه و تولید آثار هنری‌شان است.

وی افزود: رامسر جزو شهرستان‌هایی است که هنری مانند نمدبافی در آنجام شده و در این هنر سرآمد بوده و در کشور و جهان شناخته شده است.

این مسئول افزود: تمام تلاش از سوی این اداره برای رفع مشکلات خبرنگاران انجام می‌شود و مطمئن باشید دقیقه‌ای را هم تا حل مشکلات شما  تلف نمی‌کنم و سخن شما را به گوش مسئولان زیربط می‌رسانم.

در ادامه این نشست خبرنگاران مجتمع فرهنگی هنری را نیاز مهم شهرستان رامسر دانسته ‌و از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر پیگیری این موضوع را خواستار شدند.

یکی از خبرنگاران با ابراز گلایه از نداشتن مجتمع فرهنگی هنری در این شهرستان گفت: شهری در مازندران سه مجتمع فرهنگی هنری دارد اما رامسر حتی در آرزوی یک مجتمع فرهنگی هنری محروم است.

یکی دیگر از خبرنگاران پاسخگویی مسئولان شهری و استانی را نامطلوب دانسته و گفت: هر مسئول استانی و ملی که به رامسر وارد می‌شود، مسئله امنیتی می‌شود و حق هر‌گونه ‌ارسال خبر و گزارش از ما سلب می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید از دیوار و سیم خاردارها و مانع‌های متعدد پریده تا شاید مسئولی را رو در رو دیده و سئوالی بپرسیم.

یکی دیگر خبرنگاران به سرقت از بانک ملت رامسر اشاره کرده و اظهار داشت: بارها با فرماندار و فرماندهی انتظامی تماس گرفته و دیدار کردیم ولی با ما ذره‌ای همیاری نکردند.