پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دست در دست هم دهیم ۲

فراخوان وبلاگ نویسان شهرستان نمونه گردشگری ،رامسر

با توجه به ظرفیت بسیار خوب رسانه های مجازی در معرفی شهرستان در نظر است به منظور آشنایی هر چه بیشتر مدیران وبسایتهای فعال نشستی دوستانه برگزار گردد.بدین منظور از مدیران وبسایتهای علاقه مند شهرستان تقاضا می گردد اطلاعات خود را طبق نمونه زیر تکمیل نموده در اختیارمان قرار دهید.

لازم به ذکر است این نشست اواخر دی ماه برگزار خواهد گردید.

در صورت نیاز به توضیحات تکمیلی به شماره 09368662311 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات مورد نیاز

نام و نام خانوادگی،نام وبسایت،آدرس پست الکترونیک،شماره تماس

دست در دست هم دهیم به مهر



دیر زمانی نیست که رسانه های مجازی با رشد سریع و چشمگیر خود گوی سبقت را از رسانه های نوشتاری سنتی ،نظیر انواع روزنامه ها،مجلات و...ربوده و با خبر رسانی سریع و به موقع خود،مخاطبان زیادی را جذب کرده اند.از دلایل مهم برای این رشد روزافزون آنست که در رسانه های مجازی هر شخص با هر شیوه و سلیقه ای می تواند با ایجاد یک وبلاگ عضو این گروه مجازی شوند و بدون هیچ گونه دغدغه و سانسوری اطلاعات خود را به نحوی بسیار مطلوب عرضه نماید و بالطبع وبسایتهایی معتبر تر و موفق ترند که با اطلاع رسانی شفاف و مستند و با هویت سازی نگارنده آن به کار خود ادامه دهند.

در این میان شهرستانهای غربی استان مازندارن ،خصوصا شهرستان رامسر جایگاه ویژه ای در ایجاد این نوع فضای اطلاع رسانی به خود اختصاص داده است.از شاخص ترین وبسایتهای این شهرستان می توان از رامسر نیوز،بهانه ای برای فردا،ساحل دریا ،زیر چتر آبی ،دریادیم و...نام برد .جای بسیار خوشحالی و سرور است که تعداد این وبسایتها بیش از دهها نسخه می رسد که در زمینه های خبر،عکس،شعر،موسیفی و...و با هدف توسعه و عمران شهرستان در حال فعالیت هستند.اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد اینست که متاسفانه یک نوع انسجام و یکپارچگی بین مدیران این وبسایتها جهت متمرکز کردن هدفشان به وجود نیامده است.با دقت به این موضوع که هر جا افکار و ایده ها در کنار هم قرار گیرند و ارتباط ها بیشتر شوند مسلما اهداف سریعتر به نتیجه خواهد رسید .

با این عرایض نگارنده ضمن تشکر و قدردانی از کلیه ی مدیران وبسایتهای این خطه در جهت تلاش برای ارتقاء و توسعه شعرستان رامسر دعوت می نماید با ایجاد جلسات منظم و ارتباط های نزدیک و مستمر به این مهم که همانا "دست در دست هم دهیم به مهر_میهن خویش را کنیم آباد" دست یابیم.

شهادت امام حسین(ع) تسلیت باد

با حسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی ــ با حسین بودن کجا و یا حسین گفتن کجا

مدیریت وبسایت ضمن پوزخندی تلخ به تمام یزیدیان و یزید صفتان  ،شهادت سرور آزادگان ،اسوه شهامت و شجاعت حسین ابن علی و یاران وفادارش را به تاریخ  تشیع خصوصا هموطنان عزیز  تسلیت عرض نموده  و توفیق طاعت همراه شوق عبادت را برای تک تک  شما آرزومند است.

« فَاِنّی لا اَرَی المَوت اِلاّ سَعادَة وَلَا الحَیاةَ مَع الظّالِمینَ اِلاّ بَرَماً »
من مرگ را جز سعادت نمی بینم وزندگی با ستمگران را جز ننگ نمی دانم.

"از سخنان امام حسین (ع) در بین راه مکه تا کربلا"

با دستور محرنامه از استانداری در همایش استانی شدن شرکت نکردیم

گفتگوی چند دقیقه ای با شهردار کتالم و ساداتشهر

 داشتم از بغل شهرداری کتالم رد می شدم پیش خود حساب کردم یه کم وقت دارم می تونم با مهندس توانا شهردار کتالم و ساداتشهر یه گفتگوی کوتاه انجام بدم.رفتم و از شانس خوب ما چون سه شنبه که شهردار ملاقات عمومی داشت و نبود ، چهارشنبه ملاقات آزاد بود. دیدم خوشبختانه  دو ،سه نفر بیشتر تو نوبت نیستند .چند دقیقه ای منتظر ماندم و بالاخره اجازه ملاقات با شهردار رو گرفتم.یکی دونفر تخفیف مالیاتی می خواستند،وقتی کارشون تموم شد ، گفتم جناب شهردار من نه پرونده ساخت و ساز دارم و نه تخفیف می خوام ،چند تا سوال دارم که می خوام پاسخ بدین ،اول اینکه چرا متاسفانه چند ماهی است که سایت شهرداری کتالم مسدود شده.گفت من تازه شنیدم و خبر ندارم !!!و یه چیزهایی یادداشت کرد که فکر می کنم به مسئولین امر گوشزد خواهد کرد.گفتم آقا چرا شما و شورای شهر کتالم و ساداتشهر توی همایش لزوم تشکیل استانی جدید تومصلی تنکابن شرکت نکردین؟گفت ما علی رغم داشتن دعوتنامه برای شرکت در این همایش، بنا بر  نامه ی محرنامه از استانداری مازندران که دستور دادن که در این جلسه شرکت نکنیم ،شرکت نکردیم. گفتم چطور شهردار و شورای شهر رامسر شرکت کردن؟ اول کلی مردد بود که واقعا شرکت کردن ،بعد از مطمئن شدن گفت اونها اشتباه کردن و نباید شرکت می کردن.

گفتم حال از این حرفها گذشته چرا تبلیغاتی واسه جذب توریست قسمت شرق رامسر نمی کنین؟گفت ما 20000 سی دی و کاتالوگ چاپ کردیم ،من متعجبم که شما چطور اونها رو مطالعه نکردین؟ من پیش خودم پوزخندی به آقای شهردار زدم و گفتم ،جناب شهردار یا شما بلد نیستین توریست جذب کنین یا خودتونو میزنین به ندانستن.اخه بنده خدا توریست که نمیاد بپرسه شهرداری کتالم کجاست تا یه سی دی تهیه کنه، جالب اینکه وقتی از پیش شهردار اومدم بیرون رفتم دفتر مسئول تبلیغات ،همکارش گفت نیست ،بهم قول داد که زود بر می گرده،من دقیقا 35 دقیقه منتظر موندم اما نیومد،اعصابم خورد شد بازم پییش خود گفتم شاید تحمل توریست ها بیشتر باشه تا بیشتر منتظر باشن و  مسئول تبلیغات واسه گرفتن تبلیغات مناطق توریستی اربه کله،سرلیماک ،قلعه مارکوه،آب گرم های معدنی ییلاقات بسیار زیبا زیارت کنن.

واقعا مشکل کجاست؟؟؟

شنیدن موسیقی خوانندگانی نظیر هایده و گوگوش و...اشکال شرعی ندارد

                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پوزخندگاه در مورد تقدیر ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از خواننده مرثیه تیتراژ "مختارنامه" خانم صدیقه بحرانی به استحضار میرساند  

بنابر استفتاء به عمل آمده از حضرت آیت الله ضرغامی از آنجاییکه برخی از اجراهای  خوانندگانی مانند هایده ،گوگوش ،شکیلا و...برای شنوندگان آنها حزن‌انگیز و جان‌گداز وهمراه نوحه‌سرایی است لذا این مرجع شنیدن صدای تمام خوانندگان زن خصوصا افراد یاد شده  که اجرای آنها دارای ویژگی فوق می باشد را مجاز شمرده است. 

برای ارتباط با  این حضرت آیت الله تازه به دوران رسیده میتوانید همه روزه از ساعت ۷ الی ۷.۰۵  دقیقه صبح با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تماس حاصل فرمایید.

بیت المال صرف سفر کدام نور چشمی ها به گوتنگ ژو شد؟



کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی گوانگ ژو، کمتر از چهارصد ورزشکار به همراه داشت و چندده مربی، داور و سرپرست نیز این ورزشکاران را همراهی می‏کنند. اما نفرات اعزامی ایران حدود 500 نفر اعلام شدند تا این ابهام به وجود آید که ده ها نفری که نامشان اعلام نشده، چه کسانی هستند و چه ماموریتی در کاروان اعزامی داشته اند؟ برای پیگیری این مسئله تلاش‏های فراوانی صورت پذیرفت، اما با توجه به محذورات خبرنگاران اعزامی، امکان کسب جزئیات کامل این اتفاق حاصل نشد. با این حال هویت برخی از عزیزان که با هزینه بیت المال و یا در پوشش نمایندگان ایران راهی این رویداد شده بودند، با همراهی برخی خبرنگاران متعهد مشخص شد. آینده مروری دارد بر برخی اشخاصی که عدم حضورشان در بازیهای آسیایی، کاروان ایران را با مشکلی همراه نمی‏ساخت. اما این عده نیز اعزام شدند تا جمع حاضران، جمع باشد...

 

puzkhand.blogsky.com



ادامه مطلب ...

رامسر عجب زیباست


رامسر عجب زیباست در شبان مهتابی

بیشه چون زمرد سبز رنگ آسمان آبی

در بهار مهتابی یاس از آسمان ریزد

آدمی کجا یابد نقره ای بدین نابی

تا دیار اندیشه می برد خیالم را

سایه ی هزاران سرو در شبان مهتابی

رسته از دل جنگل غنچه زرد و لیمویی

خفته در بر سبزه لاله سرخ و عنایی

شهر نقره اش خوانم زآنکه دیده ام شبها

باغ و جلگه مهتابی دشت و بیشه سیمابی

وه که می چکد از ابر دانه دانه مروارید

پر می کشد برموج دسته دسته مرغابی

روی ماسه ها ساحل از صدف گهر ریز است

دختر و پسر آنجا در پی گهر یابی

بر بنفشه پروانه می چمد به خوشحالی

ژاله از لب غنچه می چکد ز شادابی

بید عشوه گر بنگر گیسوان رها کرده

بسکه عطر لیموها می وزد به بستر ها

کار عاشقان هر شب میکشد به بی خوابی

من در این چمن خواهم همزبان دل خواهی

با نگاه جادویی با لبان سرخابی


از دفتر شعر "اولین غم و آخرین نگاه"

 مهدی سهیلی

رامسر میزبان جمشید جم

                

خانم یادگاری دبیرانجمن اسلامی دانشجویان دانشکده  پرستاری فاطمه الزهرای رامسر بیان داشتند که آقای  جمشید جم خواننده "سرود یار دبستانی"من روز 14 آذر به دعوت این انجمن برای ایراد سخرانی راس ساعت 18 در دانشکده پرستاری رامسرحضور پیدا خواهند کرد.

ترانه یار دبستانی یا به قولی سرود انقلابی، محصول مشترک منصور تهرانی به عنوان ترانه سرا و جمشید جم به عنوان خواننده است. در سال 1357 تولید و پخش گردید و چون کلامش بیشتر مخاطبان درس خوانده را در بر می گرفت؛ کم کم به ترانه محبوب دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شد.

"یار دبستانی من " در جریان انتخابات دوم خرداد 1376، عملاً ترانه رسمی جریان دانشجویی بود و پس از آن هم تقریباً در هربرنامه دانشجویی،این سرود یا از طریق نوارکاست پخش می شد و یا توسط خود دانشجویان بازخوانی می گردید.

درجریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز این سرود بارها مورد استفاده برخی از کاندیداها قرار گرفت