پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

احتمال حضور احسان برزگر برای ثبت نام به عنوان نامزد شورای شهر

شنیده ها حکایت از آن دارد که احتمال حضور احسان برزگر مسئول موسسه فرهنگی آموزشی قلم چی برای ثبت نام در شورای اسلامی شهر رامسر وجود دارد.

بزرگر پیشتر از این قویا از عدم رغبت برای نامزدی خود برای شورای شهر رامسر تاکید داشت.

گفتنی است فردا یکشنبه آخرین فرصت ثبت نام شوراهای شهر و روستا می باشد و این زمان تمدید نمی شود

حضور سرزده رئیس و نائب رئیس شورای شهررامسرازستادانتخابات شورا

صبح امروز مهندس امینی شاد رئیس و سید کمال سیدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رامسر به صورت سر زده از محل ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شهر و روستا در فرمانداری رامسر بازدید کردند.

این حضور سرزده این گمانه زنی را بین برخی از افراد به وجود آورده است که احتمال حضور هر دو آنها به عنوان نامزد شورای شهر دوره چهارم رامسر وجود داشته باشد.

البته مهندس امینی شاد همچنان بر عدم کاندیداتوری خود در انتخابات این دوره شورای شهر رامسر تاکید دارد.

 

اطلاعیه شماره یک هیأت نظارت بر انتخابات

به گزارش خبرگزاری دانشجو، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اطلاعیه شماره یک خود را منتشر کرد که متن آن در ادامه آمده است.

«شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور باید امانتدار رأی، اعتماد، محیط زندگی و اخلاق و فرهنگ مردم باشند.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور که متشکل از 5 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، به استناد ماده 53 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 1375 و اصلاحات بعدی؛ نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی سراسر کشور را بر عهده دارد.

در این راستا طی ماه‌های اخیر این هیأت فعالیت خود را آغاز و پس از تشکیل هیأت‌های عالی نظارت استان و هیأت‌های نظارت شهرستان و بخش، نسبت به آموزش اعضای این هیأت اقدام کرده است.

دبیرخانه این هیأت با تلفن‌های 88948376 و 88948377 پاسخگوی سؤالات قانونی و حقوقی مردم عزیز و داوطلبان گرامی است.

همچنین در تارنمای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به آدرسwww.eshora.parliran.ir تمامی اخبار و اطلاعیه‌های این هیأت موجود است.

تحلیلی بر عملکرد شورای های دور سوم شورای اسلامی

جلیل پورمنصوری /...لذا سوالهای ذیل درجامعه شهر رامسر طرح می شود : آیا شاخص های اقتصادی و فرهنگی در شهر رامسر شناسایی و بازتاب داده شده است ؟  آیا عدم شناخت از نیاز های جامعه شهری،  توجه بیش از حد به مسایل سیاسی ، بی اعتمادی رای دهندگان  ، عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهر ووسایرمسئولین و نهاد شهرستان،و یا  عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهروسایر مسئولین و نهادهای استان مازندران،مانع موفقیت شورای شهرستان رامسر  در اجرای وظایف قانونی آنان بوده است؟ اقشارمردم ( جنس ، شاغل و غیر شاغل  )  صنوف مختلف  در خصوص در این خصوص چه دیدگاهی دارند؟

ادامه مطلب ...

ثبت نام 11 نفر به عنوان نامزد شورا در شهرستان رامسر


بنا به اطلاعات رسیده از فرمانداری رامسر تعداد 12 نفر در پنجمین روز ثبت نام شوراهای شهر در شهرستان رامسر نام نویسی کردند که اسامی تعدادی از آنها به اطلاع می رسد و مابقی فردا تکمیل خواهد شد

محمود خسروی ،عباس روغنچی،سعید صفاتی ،محمد قاسم باقرزاد،جلال لطیف زاده ،اکبر موحدی ،سعید ببری از حوزه شهری رامسر و علیرضا مبشری از حوزه کتالم و ساداتشهر ثبت نام کردند و بقیه افراد ثبت نامی فردا به اطلاع می رسد.

در حوزه روستایی شهرستان رامسر حدود 50 نفر ثبت نام کرده اند.

 

دردو دل یکی از مخاطبان وبلاگ با مدیریت آن

ارسال کننده     pasha  <ramkat1986@yahoo.com>

جناب آقای بهرامی

بنده به عنوان یکی از شهروندان رامسر،از اینکه گفتار شما بسیار جهت دار بوده و از طیف خاصی جانب داری می کنید و هم رای با همین طیف که از حامیان شما هستند، قصد در تخریب افرادی را در سطح خورد و  کلان را دارید،بسیار ناراحت هستم.

اندکی به سرانجام کار خود بیاندیشید، امیدوارم  به وجدان خود رجوع کرده و کمی  در اعمالی که تاکنون انجام داده اید،تامل کنید.باشد تا راه درست را از راه نادرست تشخیص داده و ضامن نامه اعمال خود در دنیا و آخرت شوید.

خداوند تازه درگذشته ی شما را بیامرزد.

با سلام خدمت شما دوست عزیز

من متوجه منظور شما نشدم ،چه خوب بود که به نمونه مدنظرتان اشاره می کردید ،والله بنده سعی نمودم مطالب را در حد توان در اختیار مخاطب قرار دهم و در بحث کاندیدا شوراهای شهر و روستا ،میاندوره ای مجلس و ...، این وبلاگ صرفا در جهت اطلاع رسانی برای انتخاب درست مردم ،در اختیار تک تک شان قرار دارد و بعضا شده من از برخی از آنها خواهش کردم تا مطالب خود را برایم بفرستند تا انها را برای مخاطبان وبلاگ قرار دهم.

اگر موردی سراغ دارید منتظر اطلاع رسانی هستم

 

گزارش مراسم جانباز شهید حاج مهدی حکمت پناه

مراسم هفتمین سالگرد شهادت جانباز شهید حاج مهدی حکمت پناه با حضور جانبازان رزمندگان مسئولین وقشرهای مختلف مردم امروز پنجشنبه 29/1/92همزمان با روز ارتش در مسجد آقا پلا سید سادات شهر برگزار شد

حاشیه های این مراسم را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

جلسه مشترک شورای شهر و شهردار رامسر با امام جمعه و فرماندار

جلسه مشترک شورای شهر و شهردار شهر رامسر با حضور امام جمعه و فرماندار در مکان شورای شهر رامسر برگزار شد.

اهم موضوعات مطرح شده را به نظر مخاطبان گرامی می رساند.

(این جلسه حدود یک هفته قبل برگزار شده بود که به علت عدم فرصت کافی ،امروز آن را تنظیم و در اختیارمخاطبان قرار می دهم و از جهت  تعلل ،عذر خواهی می نمایم).

ادامه مطلب ...

اخبار تکمیلی از ثبت نام نامزدهای شورای شهر شهرستان رامسر

طبق آخرین اخبار از افراد ثبت نامی نامزد چهارمین دوره شوراهای اسلامی شورای شهر ،احمد جوربنیان و غنی(زاوش)حشمتی تنکابنی نیز در آخرین ساعات وقت ثبت نام ،به عنوان نامزد شورا شهر رامسر ثبت نام کردند.

در چهارمین روز 20 نفر در شوراهای شهر و روستا ،در رامسر ثبت نام ک

در چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در حوزه شهر و روستای شهرستان رامسر 20 نفر ثبت نام کردند.

در حوزه شهری کتالم و ساداتشهر محمد مهدی میرباقری،محمد دوستی ، محمد حسین رضا اشرفی و در حوزه شهر رامسر علی محرابی ،مجتبی صابر زاده ،حسن فیلی ،هادی (فرشید ) حلاجیان، هادی پیامی ،ناهید شنگول نیا ،حسن گل دشتی  موفق شدند نام خود را به عنوان نامزد انتخاباتی به ثبت برسانند.

لازم به ذکر است که یکی از دلایل عدم استقبال برای ثبت نام ،مشکلاتی است که در سایت ثبت نام به وجود آمده است ولی به تدبیر فرمانداری رامسر از امروز نامزدهایی که کد رهگیری نیز دریافت نکرده اند نیز می توانند ثبت نام نمایند.

به گزارش منبع مطلع یکی از افراد به نام ق-ق در حوزه شهری رامسر گفته است که در صورتی که افراد قوی برای نامزدی شورای شهر رامسر ثبت نام کنند من نیز ثبت نام خواهم کرد و با آنها به رقابت خواهم پرداخت.

 

تقدیر از داوران فوتبال شهرستان رامسر

طی مراسمی با حضور دکتر حلاجیان رئیس هیئت فوتبال شهرستان رامسر و با حمایت عباس روغنچی عضو هیئت رئیسه کیوکوشین کاراته استان مازندران و شهرستان رامسر از کلیه داوران فوتبال شهرستان رامسر تقدیر شد

ادامه مطلب ...

نامزد انتخابات شورای شهررامسر: «سی وسه سال» بلاتکلیفی »

عباس روغنچی ، شهروندی رامسری  نامزد انتخابات شورای شهررامسر:

 حال اگراذعان می شود باغ سی وسه هکتاری رامسردلسوزندارد سخن گزافی نبوده ونیست چراکه تا به امروزنداشته است. مگرمی شود این همه فضای شهری مناسب آن هم درقلب شهروجود داشته باشد ولی کسی برای ساماندهی بهینه آن طرح وبرنامه ارائه نکند. کاربه جایی رسیده که آدمی با خود می اندیشد که باغ سی وسه هکتاری سرنوشتی نفرین شده دارد وبه همین خاطراست که بعد ازگذشت سی واندی سال هنوزاقدام اساسی درمحوطه آن صورت نگرفته است. انگاراین بخش ازمنطقه شهری رامسرهیچ ربطی به موقعیت جغرافیایی این شهرستان نداشته وندارد.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

روز سوم ثبت نام شوراها بدون ثبت نام نامزدها به پایان رسید

سومین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر در رامسر بدون هیچ گونه ثبت نامی به پایان رسید.

بنا به خبر های رسیده این موضوع مربوط به ایجاد ترافیک بالای سایت وزارت کشور برای ثبت نام می باشد.

خبرهای رسیده از احتمال ثبت نام 4 نفر از اعضای فعلی شورای شهر کتالم و ساداتشهر حکایت دارد.

در شهر رامسر نیز احتمال حضور حداقل 3 نفر فعلی اعضای شورای شهر به عنوان نامزد انتخابات دوره چهارم می رود

احتمال ازدحام نامزدهای انتخاباتی در روزهای آتی بسیار زیاد می باشد

اولین جلسه ستاد انتخاباتی بوذرجمهر خلعتبری تشکیل شد

بر اساس اعلام یکی از خوانندگان رامسرنیوز:اعضای مرکزی ستاد تبلیغات انتخاباتی بوذرجمهر خلعتبری عصر دیروز در منزل یکی از اعضاء تشکیل جلسه دادند.

در این نشست بر اطلاع رسانی درست در باره معرفی صحیح و موثر کاندیدای مورد نظر و برنامه های او تاکید شد.

لازم به ذکر است که خلعتبری سالها در پست های مدیریتی استانی و کشوری مشغول خدمت بوده و چند سال هم بعنوان رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامسر در خدمت مردم این منطقه بوده است.

 

شبکه تبلیغات انتخاباتی دولت در رامسر فعال شد

رامسر نیوز گزارش داد : در روزهای گذشته گروهی از افراد خبره تبلیغات انتخاباتی برای پوشش فعالیت های تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت دولت در رامسر اقدام به تشکیل جلسات توجیهی کرده اند.

در ترکیب این گروه افراد بومی هم دیده می شوند.

خبرهای تکمیلی در روزهای آتی به اطلاع خواهد رسید.

 

تامین آب رامسر رویا یا واقعیت !؟

در پی انتشار خبری در روزنامه های شمال کشور باموضوع » رامسری ها دیگر نگران کمبود آب نباشند» یکی ازشهروندان رامسری به عنوان مطلّع دراین زمینه باارسال یادداشتی، واقعیاتی رامطرح کردندکه انتظار داریم مسئولین امرسریع وصریح نسبت به پاسخگویی اقدام نمایند .در ادامه عین نامه این شهروندمحترم جهت استحضار عموم خواهد آمد :

 

ادامه مطلب ...