پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دردو دل یکی از مخاطبان وبلاگ با مدیریت آن

ارسال کننده     pasha  <ramkat1986@yahoo.com>

جناب آقای بهرامی

بنده به عنوان یکی از شهروندان رامسر،از اینکه گفتار شما بسیار جهت دار بوده و از طیف خاصی جانب داری می کنید و هم رای با همین طیف که از حامیان شما هستند، قصد در تخریب افرادی را در سطح خورد و  کلان را دارید،بسیار ناراحت هستم.

اندکی به سرانجام کار خود بیاندیشید، امیدوارم  به وجدان خود رجوع کرده و کمی  در اعمالی که تاکنون انجام داده اید،تامل کنید.باشد تا راه درست را از راه نادرست تشخیص داده و ضامن نامه اعمال خود در دنیا و آخرت شوید.

خداوند تازه درگذشته ی شما را بیامرزد.

با سلام خدمت شما دوست عزیز

من متوجه منظور شما نشدم ،چه خوب بود که به نمونه مدنظرتان اشاره می کردید ،والله بنده سعی نمودم مطالب را در حد توان در اختیار مخاطب قرار دهم و در بحث کاندیدا شوراهای شهر و روستا ،میاندوره ای مجلس و ...، این وبلاگ صرفا در جهت اطلاع رسانی برای انتخاب درست مردم ،در اختیار تک تک شان قرار دارد و بعضا شده من از برخی از آنها خواهش کردم تا مطالب خود را برایم بفرستند تا انها را برای مخاطبان وبلاگ قرار دهم.

اگر موردی سراغ دارید منتظر اطلاع رسانی هستم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود 1392/02/01 ساعت 11:48 ق.ظ

خبرنگاری یکی از سخت ترین کارهای دنیاست مخصوصا در محیط کوچکی مثل رامسر که مردم هر روز شما رو به چشم خودشون می بینند. شما اخبار خوبی رو در وبلاگتون منتشر می کنید برای همینه که به اینجا میام و اخبار رو می خونم ولی گاهی هم انتقاداتون کمی جانب دارانه است (اگه بخوام به صورت موردی اشاره کنم انتخابات نظام مهندسی رامسر یا بازتاب بیش از حد یکی از نامزدهای شورای شهر) . ولی خوب خوانندگان وبلاگ شما اگه ازتون انتقاد می کنن چون شما رو صادقانه دوست دارن و در دلسوزی شما برای شهرتون و همشهریاتون هیچ شکی ندارند، به عنوان یک همشهری آرزوی موفقیت و پیشرفت شما رو دارم چون مسلما پیشرفت شما باعث افتخار رامسر و همشهری هاتون خواهد بود

سپاس

sasan 1392/01/31 ساعت 03:34 ب.ظ

اینکه فرستنده درست گفته یا نادرست، باید در موردش تحقیق کرد.
شما به عنوان مدیریت سایت،می بایست صبور می بودید. بهتر بود این پیام رو علنی نمی کردید چون آن طور که از متن پیام بر میاد،کوچکترین بی احترامی هم در آن دیده نمیشه.هدف فرستنه تنها یک انتقاد بود،که شما با اانتشار این پیام، ارزش کارتون رو پایین آوردید. این کار شما،مشخص میکنه که،برای شما مهم فقط پر شدن ستون های خبری هست و نه چیز دیگه ای. این برچسب برای اصحاب رسانه اصلا خوب نیست.

مخلص آقا ساسان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.