پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پاسخ غلامی به یکی از مخاطبان وبلاگ پژواک رامسر+نظر مخاطب

پس از آنکه استعفا نامه اسماعیل غلامی نائب رییس هیئت کشتی شهرستان رامسر در این وبلاگ قرار گرفت یکی از مخاطبان کامنتی  در زیر مطلب قرار داد و غلامی در پاسخ به این کامنت متنی را برایمان ارسال کرد که برای تنویر افکار عمومی آن را در خروجی وبلاگ قرار دادم.

در ضمن این وبلاگ آمادگی دارد تا نظر و دیدگاه آن عضو  هیئت کشتی که در نامه ارسالی آقای غلامی بدان اشاره شده است را منتشر نماید.

"دوست"

1391/10/09 ساعت 8:01 PM

با سلام این آقای غلامی بداند که نایب رئیسی هیاتهای شهرستانی آنقدر هم مهم نیست که این همه سروصدا برپا کرده و رونوشتش رو همه جا اعلام کرده مثل اینکه این آقا فقط قصد داشته اسم گم شده خودش رو پیش مسئولین شهری پیدا کنه که به همه رونوشت کرده و این بدونه که استعفای اعضای هیاتهای شهرستانی خطاب به رئیس هیات است نه رئیس اداره ورزش و جوانان و اگر واقعا دلایلی قانع کننده داشته دیگه از کشتی چیزی نمانده همه رو که به جان هم انداختن دیگه چه مصلحتی بیا و مصلحتهای کذایی رو کنار بذار و اعلام کن

 

با سلام و احترام

پاسخ به یک نظر

پس از قریب سی سال کار خبری تقریبا کمی یادگرفته ام نائب رییس هیئت باید استتعفا نامه خود را به عنوان رییس هیئت بنویسد نه رییس اداره ورزش و جوانان ،از انجاییکه ریاست محترم هیئت کشتی به اینجانب اعلام کرد تحت هیچ شرایطی استعفا نامه شما را نمی پذیرم ،مجبور شدم عنوان نامه استعفا ،خطاب به ریاست محترم اداره ورزش و جوانان رامسر باشد و حتی رونوشت به هیئت را هم که ریاست محترم هیئت نمی پذیرفت ،بناچار تحویل اداره ورزش و جوانان این شهر دادم.

در خصوص رونوشت به امام جمعه محترم ،ایشان بعنوان نماینده ولی فقیه که لازمست در جریان تمامی تغییر و تحولات بخش های گوناگون از جمله مسائل ورزشی باشد امری لازم به نظر می رسد و رونوشت به فرماندار محترم به این جهت است که فرماندار در عین حال ،رییس شورای ورزش های همگانی شهرستان می باشد ،بنابر این نائب رییس هیئت در واقع پس از ریاست محترم هیئت دارای حق امضا و تصمیم گیر امور ورزشی آن هیئت می باشد .

جادارد حداقل این دو مسئول گرامی در جریان تحولات امور ورزش شهر قرار گیرند و اما همکاران عزیزم در عرصه خبر هم که گل سرسبد جامعه هستند آنها باید از همه چیز مطلع باشند.

اما یکی از مهمترین دلایل استعفای اینجانب علیرغم توصیه ها و تذکر های برادرانه در طول حداقل 2 سال گذشته در مورد یکی از اعضای محترم هیئت کشتی که بنا دارد در انتخابات شورای اسلامی شهر شرکت نماید بوده است.از آنجاییکه او همه تلاش های خود را در عرصه کشتی فقط برای بهره برداری از این رشته ورزشی پیرامون تبلیغ برای کاندیداتوری خود در شورای اسلامی شهر رامسر معطوف داشته است لذا تصمیم گرفتم علیرغم میل باطنی از این جمع خداحافظی نمایم اما تا روزی که خبرنگار هستم مانند همه رشته های ورزشی در پوشش اطلاعات و اخبار این رشته ورزشی دریغ نخواهم کرد.

آرزوی توفیق برای همه خادمان صدیق بویژه ورزش و جوانان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

اسماعیل غلامی



جمعی از جوانان ورزش دوست رامسر

1391/10/12 ساعت 8:43 PM

خبرنگاری  بازی کردن با احساسات پاک مردم نیست صداقت در عمل ورفتار یک خبرنگار می تواند اصلاح جامعه را باعث شود و عکس آن تخریب اذهان عمومی. ورزش که محل پاکی و صداقت است حضور انسانهای پاک را می طلبد . استفاده از روح و روان پاک ورزش برای رسیدن به مقاصد شخصی عملی بس نکوهیده می باشد . آقای غلامی حافظه تاریخ به اندازه شما دچار نسیان نشده است. پس بیادتان بیاورد که شما در دوره حضورتان در تبلیغات شوراها از عنوان ریاست هیات کشتی جهت نفوذ در بین مردم استفاده کردید. این سوال بوجود می آید که اگر یک فرد ورزشی از ذات ورزش برای خود استفاده کند تا خدمتی اگر در توانش است برای ورزش انجام دهد نکوهیده تر است یا شخصی که هیچ دخلی در امورات ورزش بخصوص در ورزش کشتی ندارد و از موقعیت ساخته شده برای خود در راه منافع شخصی استفاده کند ؟ بیا قدم پر خیر و برکت خودتان را از کشتی شهرستان کوتاه گردانیده و این الطاف را در زمینه کاری خود بکار گیرید در خدمت مردم باشید و بجای تخریب خدمتگزاران ورزش ،خادم جامعه باشید تا بتوانید رسالت خود در صحنه خبرنگاری را به درستی داده باشید


ناقوس بی صدا

1391/10/13 ساعت 3:54 PM

من غلامی را قبول دارم و حرف او را منطقی می دانم

از دوستان هیئت کشتی نیز می خواهم تا با وفاق و همدلی در پی حل مشکلات کشتی برآیند تا شاهد موفقیت این هیئت در شهرستان باشیم

دوستدار کشتی

..........

در پی انتشار نظر فوق توسط مخاطب وبلاگ پژواک رامسر ، اسماعیل غلامی کامنتی را برایمان ارسال کرد

با سلام

ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان و تشکر از همه بابت اعلام نظرهای منفی و مثبت پیرامون اینجانب ،این خدمتگزار کوچک ورزش،ضمن استقبال از اعلام نظر منفی در مورد عملکردم از سوی مخاطبان این وبلاگ،از تمامی دوستداران مسائل فرهنگی ،ورزشی خواهشمندم از تمجید و تعاریف در مورد این حقیر جدا خودداری فرمایید که رعایت این مسئله مزید امتنان خواهد بود.

با احترام فراوان

اسماعیل غلامی

.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ناقوس بی صدا 1391/10/13 ساعت 03:54 ب.ظ

من غلامی را قبول دارم و حرف او را منطقی می دانم
از دوستان هیئت کشتی نیز می خواهم تا با وفاق و همدلی در پی حل مشکلات کشتی برآیند تا شاهد موفقیت این هیئت در شهرستان باشیم
دوستدار کشتی

مهسا 1391/10/13 ساعت 11:26 ق.ظ http://chalkrood.blogfa.com

سلام

خیلی وقته که به سر نمیزنین
پنج شنبه یادواره شهید حسین خلعتبری از شهدای روستای ماست

خبرنگاری بازی کردن با احساسات پاک مردم نیست صداقت در عمل ورفتار یک خبرنگار می تواند اصلاح جامعه را باعث شود و عکس آن تخریب اذهان عمومی. ورزش که محل پاکی و صداقت است حضور انسانهای پاک را می طلبد . استفاده از روح و روان پاک ورزش برای رسیدن به مقاصد شخصی عملی بس نکوهیده می باشد . آقای غلامی حافظه تاریخ به اندازه شما دچار نسیان نشده است. پس بیادتان بیاورد که شما در دوره حضورتان در تبلیغات شوراها از عنوان ریاست هیات کشتی جهت نفوذ در بین مردم استفاده کردید. این سوال بوجود می آید که اگر یک فرد ورزشی از ذات ورزش برای خود استفاده کند تا خدمتی اگر در توانش است برای ورزش انجام دهد نکوهیده تر است یا شخصی که هیچ دخلی در امورات ورزش بخصوص در ورزش کشتی ندارد و از موقعیت ساخته شده برای خود در راه منافع شخصی استفاده کند ؟ بیا قدم پر خیر و برکت خودتان را از کشتی شهرستان کوتاه گردانیده و این الطاف را در زمینه کاری خود بکار گیرید در خدمت مردم باشید و بجای تخریب خدمتگزاران ورزش ،خادم جامعه باشید تا بتوانید رسالت خود در صحنه خبرنگاری را به درستی داده باشید.

علی 1391/10/12 ساعت 09:54 ق.ظ

آخه برار جان ته سر درد کانه بچسب ته کسب کاره دم عید همهدره ولاا کن سگ شالانه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.