پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انتقاد شیخ صفر قاسمی از اصحاب رسانه شهرستان رامسر

شیخ صفر قاسمی در وبلاگ شخصی خود نوشت: نسبت به  وضعیت موجودنقد های جدی داشته وبه سهم خودم برای اصلاح و بهبود وضعیت موجود تلاش خواهم کرد.

*****

معتقدم انتشار اخبار نادرست و زود هنگام  زمینه برداشت های ناصواب و بعضا غیر منصفانه را برای  فعالیت ها و اقدامات روزمره افراد فراهم می نماید و فرصت خدمت را از افراد سلب خواهد کرد.

بجای کاندیدا سازی برای شورای شهر، بستر سازی کنیم

به دنبال درج اخباری در سایت ها و وبلاگ های محلی و استانی پیرامون کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر رامسر و پرسش های فراوان دوستان عزیز و شهروندان فهیم رامسری ، به آگاهی می رسانم: اینجانب در حال حاضر  هیچ گونه تصمیمی برای کاندیدا شدن در انتخابات شورای اسلامی شهر را ندارم و هر گونه اخباری پیرامون این موضوع را تکذیب می نمایم. و لکن نسبت به  وضعیت موجودنقد های جدی داشته وبه سهم خودم برای اصلاح و بهبود وضعیت موجود تلاش خواهم کرد. ومعتقدم انتشار اخبار نادرست و زود هنگام اینچنینی زمینه برداشت های ناصواب و بعضا غیر منصفانه را برای  فعالیت ها و اقدامات روزمره افراد فراهم می نماید.و فرصت خدمت را از افراد سلب خواهد کرد.لذا انتظار میرود دوستان عزیز اصحاب رسانه بجای کاندیدا سازی و انتشار اسامی و تصاویر کاندیداهای احتمالی،با نقد منصفانه و عالمانه عملکردها،بیان داشته ها و نداشته و چالش های پیش روی  رامسر و تبیین جایگاه واقعی و قانونی شوراهای اسلامی شهر ،بسترهای لازم را برای یک انتخابات پر شور،واقع بینانه و آگاهانه فراهم نمایند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1391/10/02 ساعت 06:37 ب.ظ

من جواب شیخ صفر رو قبلاً دادم !
بسترسازی یعنی چی ؟ بقول محمد علی ابطحی یه دفعه بسترسازی اسم رمز تحریم و انحراف و فتنه و ... نباشه ؟ تازه مگه می خواهیم بخوابیم که شما داری بستر رو آماده می کنی و فکر لک لا و بالش هستی حاج صفر ؟ شهرداری جای خواب نیست و باید بکوب کار کرد و بستر بی بستر ! همانطور که شهردارهای قبلی شب و روز نخوابیدند تا ما ملت خوب بخوابیم !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.