پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ما با هیچ کسی عهد اخوت نبسته ایم

تهدید خبرنگاران و فعالان راستگوی فضای مجازی و مسدود کردن فضای نقادی در دولت تدبیر و امید تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست و ما عقد اخوت با هیچ کس نبستیم و در مقابل انحراف وخطای دولتمردان درهرپست و مقامی که باشندسکوت نخواهیم کرد. و به آقایان مسؤول اخطار میکنیم ادامه رفتارهای تهدید آمیز اصحاب خبر و رسانه تاوان سنگینی را برای تهدیدکنندگان خواهد داشت.

 

 

شیخ صفر قاسمی در آخرین پست از وبلاگش «شول» در حمایت از فعالین فضای مجازی رامسر و خبرنگاران نوشت:

در پی نگارش مطلبی با عنوان «بارش سنگین برف ،آزمونی برای مردم و مسؤولین » :

1-بعضی از مسؤولین و مدیران شهرستان تماس گرفتند و یا پیغام دادند چرا از زحمات و تلاشهای ما تقدیر نشده است!!

2-بعضی از مدیران از انعکاس خبر جلسه ستاد مدیریت بحران در رستوران کشتی ناراحت و گلایه مند شدند!!!.

3- بنابر اخبار موثق از بعضی دستگاه های اجرایی خواسته شد به خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تذکر داده شود از درج اشتباهات و خطاهای مسؤولان پرهیز شود!!!!.

به اطلاع این دسته ازمدیران وبه استحضارمردم شریف و بزرگوارشهرستان رامسر می رسانم:

1-امام راحل فرمودند«مردم ولی نعمت ماهستند»و مسؤولان درمقابل انجام وظیفه حق ندارند بر مردم منت بگذارند و نباید انتظارتقدیر و تشکر داشته باشند،البته مردم همیشه قدردان خادمان واقعی خواهند بود ،و لازم است این دسته از مدیران توجه داشته باشند: تقدیر نکردن عیب نیست بلکه تملق و چاپلوسی و تخریب کردن وسیاه نمایی و دروغ گفتن عیب و مذموم است که خبرنگاران عزیزو فعالان رسانه ای شهرستان ما تاکنون مبرا از این عیوب بودند.

2-اگردراین شرایط خاص ومحروم بودن بسیاری ازساکنان روستایی ازنیازهای اولیه تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر در رستوران کشتی اشکال ندارد و فعل قابل دفاعی بوده است چرا آقایان عصبانی میشوندو خبرنگار را تهدیدمیکنند؟ و اگر اشکال داشت و در شرایط خاص فعلی مناسب نبود،بهتر است بجای گلایه وتهدید، شجاعانه عذر خواهی و به اشتباه و خطای خود اعتراف نمایند.

3-تهدید خبرنگاران و فعالان راستگوی فضای مجازی و مسدود کردن فضای نقادی در دولت تدبیر و امید تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست و ما عقد اخوت با هیچ کس نبستیم و در مقابل انحراف وخطای دولتمردان درهرپست و مقامی که باشندسکوت نخواهیم کرد. و به آقایان مسؤول اخطار میکنیم ادامه رفتارهای تهدید آمیز اصحاب خبر و رسانه تاوان سنگینی را برای تهدیدکنندگان خواهد داشت.

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
برف سانسور نمی شود!

هیچ کس قصد محاکمه کردن کسی را ندارد .
بروزم

سادات شهری 1392/11/18 ساعت 12:00 ب.ظ

با عرض خداقوت و سلام خدمت شما برادر گرامی بهرامی و دیگر عزیزان خبرنگار باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که این میز ریاست انسان را خیلی مغرور و گم میکند و چون این اقایان مسول از یادگاران دولت قبلی میباشند و هر لحظه احساس میکنند پایه میزشان به لرزش افتاده و جهت خوش خدمتی به مدیران استانیشان وزرا را به رستوران کشتی بردند تا خودی نشان دهند و فکر نمیکنم ربطی به دولت امید وتدبیر داشته باشد هر چند ان وزرا هم اشتباه کردند و قبول کردن در ان مکان یعنی رستوران کشتی شرکت نمودند وتذکری کوچک به شما عزیزان خبرنگار باید عرض نماییم و ان این است دیگر به این اقایان مسول رحم نکنید و همه حقایق را در همه زمینه ها به این مردم عزیز اطلاع رسانی نمایید و دیگر کوتاه نیایید همانطور که خودتان از بیانات امام راحل نوشتید این مردم ولی نعمت ما هستند . موفق باشید

لزوم تشکیل استان مازنــدران غربــی

نصراله اکراسریان 1392/11/18 ساعت 09:09 ق.ظ

باسلام خدمت دوستان
در این بحران برف مدیریت بحران شهرستان نمره مردودی گرفت و از خبرنگاران و وبلاگ نویسان مستقل و غیر وابسته مثل قاسمی و بهرامی و حاجی قاسمی نباید به دلیل انعکاس واقعیات ملموس این سونامی سفید خرده گرفت بلکه باید مطالبشون را رصد کرد و بعنوان یک ستاد خبری به نیروهای امداد ونجات انتقال داد که به وظیفه شون عمل کنند نه این که برای پاک کردن صورت مسئله تهدید و ارعاب و ...رو نثارشون کنیم .

به نام خدا
در دوره های آموزشی مدیریت بحران تاکید می شود که از همه راه های اطلاع رسانی و خبری برای مطلع شدن از وضعیت عمومی مردم و خسارت های وارده برای اولویت بندی کمک رسانی ها و همچنین اطلاع رسانی بموقع به مردم برای کنترل وضعیت روانی عمومی و ایجاد آرامش و همچنین هدایت مردم به محلهای توزیع آذوقه و نیازمندی های دیگر و...- استفاده شود.
خبرنگاران جوان و متعهد و فعال رامسر که به جد در همه عرصه ها حضور مستمر داشته و دارند و در بحران اخیر نیز سهم قابل توجهی از همیاری و کمک رسانی مدیون زحمات آنهاست ُ نباید مورد بی مهری قرارگیرند.
قطعی آب و برق و تلفن و راه های ارتباطی از جمله معضلات بسیار مهم در بحران اخیر بود که در آن شرایط ثبت و ضبط وقایع چه نقاط قوت و چه نقاط ضعف از خدمات بسیار خوبی بود که خبرنگاران این شهر به انجام رساندند.
آن جمله از دستگاه ها و مسئولینی که با تمام وجود تلاش کردند تا از میزان آسیب ها و خسارتها کاسته شده و در بین مردم حضور داشتند - ترس و واهمه ای از خبرسازی و خبر نگاری ندارند و مشکل برای آن دسته از مسئولین و دستگاه هایی است که پس از گذشت سه روز آفتابی شده و در مقابل دوربین ها پیشتازی می کنند.
فراموش نکنیم که نیروهای خدومی که این سه شبانه روز در خدمت مردم و رفع بعضی از مشکلات آنان بودند باید مورد تقدیر و در صدر اخبار قرار گیرند که این نیز بر عهده خبرنگاران این شهر می باشد.همانگونه که بی تفاوتی و بی مسئولیتی برخی به نقد کشیده می شود.

باران 1392/11/18 ساعت 12:04 ق.ظ http://x.co/3qAVo

عشق آن نیست که هر لحظه به یادش باشی

عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

(ولنتاین مبارک)

_______________________________________________

با عکس ، کارت پستال و اس ام اس مناسبت این روز به روزیم. . .

سر بزنید کارت پستال مذهبی - عاشقانه - دعا و نیایش - تبریک تولد - برفی و بارانی

بعد از ورود آدرس اصلی سایت رو میبینید لطفا اون آدرس رو با نام کارت پستال بلینکید
.
.
منتظریم تشریف بیارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.