پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برف روبی جاده روستایی در قبال دریافت وجه/مسئولین پیگیری نمایند

یکی از اهالی روستای « کلیچ کوه » رامسر با ارسال مطلبی به پژواک رامسر از دریافت وجه نقد توسط راننده لودر برای برف روبی انتقاد کرد.

وی نوشت: بنده خبرهایی که از پژواک رامسر منتشر می شود را به صورت مستمرپیگیری میکنم وبراین حساب تنهاکسی که به فکرم رسیدتااین موضوع را باهاش درمیان بزارم شمابودین.

من ساکن روستای کلیچ کوه که 3 کیلومتربالاتر ازرمک قراردارد هستم پس ازبارش برف روز4شنبه که یک دستگاه بلدوزر برای بازکردن جاده اصلی روستا امده بود شب را درخانه یکی ازشوراهای محل روستای توساکوتی سپری کرد و صبح به جای بازکردن جاده های عمومی حیاط وراههای شخصی جایی که اونجامونده بود را برف روبی کرد وحوالی ظهربه همراه شورا به روستای کلیچ کوه امد وازاهالی برای بازکردن جاده طلب نفری 10هزارتومان پول کرد که این امرموجب درگیری شدیدی بین دو روستا شد و راننده بلدوزر سریع فرارکرد.

طی یک تماس تلفنی به شخصی دراداره راه رامسراین جریان بازگوشدولی وی باعصبانیت جوابی نداد.

درشرایطی که مردم درمحاصره برف بودن وازهمه جاکمک وامداد امده بود راننده اداره راه به چه حقی درخواست پول میکردشایدمردم روستارا خیلی...فرض کرده بود؟!خواشمندم موضوع راانعکاس دهیدولطف کنیدهیچ اسمی ازمن درمطالبتان نبرید.باتشکر

شماره تماس این شخص روستایی نیز نزد مدیریت پژواک رامسر موجود است و امیدواریم مسئولان امر پیگیر مسئله باشند

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/11/22 ساعت 06:03 ب.ظ

AZ AMIR YAD BEGIRID

قنبری 1392/11/18 ساعت 07:59 ب.ظ

جالب است در این اوضاع و احوالات اداره آب و فاضلاب رامسر که در بحران برف با قطع آب مشترکین شریک قافله بود ، روز 5شنبه قبضهای آب را تحویل خانوارها داده اند!!! دست مسئولین اداره های گاز و مخابرات رامسر درد نکند که یاور مردم بودند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.