پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نظرسنجی در خصوص بحران برف 92

با سلام خدمت مخاطبان محترم پژواک رامسر

با توجه به اینکه برف سال 92 یکی از بحران های کم نظیر نیم قرن اخیر شهرستان رامسر بود و نظربه ابراز لطف شما عزیزان از مسئولینی که واقعا پای کار بودند و انتقاد از کسانی که به وظیفه خود به درستی عمل نکردند و ارسال نظراتی که واقعا برای ما امکان انتشار آنها وجود نداشت  و ضمن تشکر از شهروندانی که با دغدغه انسانی خود به حل مشکلات آسیب دیدگان شتافتند .

انتظار دارم در نظر سنجی زیر شرکت نمایید و ما را در اظهار نظرها در خصوص بحران برف هدایت و حمایت نمایید.

1-به مدیریت بحران شهرستان رامسر در رخداد برف امسال چه نمره ای از 20 می دهید.

2-اگر خودتان مدیر ارشد شهرستان رامسر بودید چگونه از عهده بحران برف امسال بر می آمدید؟

توجه:هر مخاطبی که به هر دو سوال پاسخ دهد نظرش تایید می شود و به نظرات توهین آمیز و آنهایی که دارای بار حقوقی هستند ، توجهی نمی شود. 

نظرات 21 + ارسال نظر
آه-ناله 1392/11/28 ساعت 08:15 ب.ظ

آقای عبد:درسته شهرداری رامسرخصوصاپرسنل یاکتالم زحمت زیادی کشیدن این ازاصل صورت مثله راحل نمیکند شمابااین حرف شماتخلفات این دوشهرداری زیراین برف گذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟شرکت آقای نجفی بخش خصوصیست هربخش خصوصی برای بقای شرکتش تلاش میکندنبایدازاین آقاخرده گرفت.

عبد 1392/11/24 ساعت 03:20 ب.ظ

من چند مدت که انتقاد های برای حاج رستم و حاج نصرت نوشتم ولی در این بحران برف خدا را شکر میکنم که واقه اند دیدم زحمتهای فرماندار واللخصوص شهردار محترم حاج نصرت را واقع اند دست تان درد نکنه خدا قوت از فرماندار محترم تشکر میکنم بابت مدیریت خوب و صحیحشان در ستاد بحران و تشکر و سپاس از پرسنل خدوم شهرداری رامسر که در این چند روزه شبانه روزی خدمت به همشهریان خود کردن خدا قوت حاج نصرت ممنون خدا خیرت بده

سیاوش 1392/11/23 ساعت 01:07 ب.ظ

من به مدیریت بحران شهرداری نمره بالایی می دهم حدود 19 به شورای شهررامسرهمینطور ولی فرماندار حدود 13- 14 چون انتظاربیشتری ازش میرفت اما درباب سوال دوم فکرمی کنم حتی فکرکردن درباب این مسئله دشواراست چه برسد به جای کسی نشستن

س 1392/11/23 ساعت 10:01 ق.ظ

همه دنبال جمع اوری اموال خود بودند!!!!

از جمله ....شما-۰-

حلاج 1392/11/21 ساعت 11:55 ق.ظ

مهدی ....کریمی 40

[ بدون نام ] 1392/11/20 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام من متاسفم که بعضیها در صدد تخریب مدیران بر مایند تو خونه خواب بودند و برف بازی میکردند غافل از اینکه مدیران تو برف تا کمر فکر زنان حامله دیالیزیهل و غذای افراد بالادست نان مردم و خوراک دام و احشام بودند مگه نه اقایان احمدی و بهرامی و قاسمی

مرتضی 1392/11/20 ساعت 09:00 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در مورد سئوال اول مدیران ارشد شهرستان بسیار ضعیف عمل کردن .نمره منفی شش که دوستمون فرموند عالیه .
ضمنا اهمیت قائل نشدن دست اندر کارن استان بیش از پیش مشخص شد که شهرستان رامسر جز امارشون نیست .
به نظر من مدیریت ابزار و نیروی انسانی دو رکن اساسی مدیریت بحران است . که متاسفانه ابزار نداشتیم که بتونیم گام دوم یعنی مدیریت نیروی انانی را انجام بدیم . بازم خدا رو شکر که به خیر گذشت . به کوری چشم شرق مازندران .

والا 1392/11/20 ساعت 07:06 ب.ظ

در پاسخ به سئوال اول که باید گفت اصلا نمره ای تعلق نمی گیرد چون از هر بعدی ارزشیابی کنیم عملکر دها صفر بوده و در مورد سئوال دوم من به عنوان مدیر ارشد هر ساله بودجه ای برای مواقع بحرانی و حوادث غیر مطرقبه درنظر می گرفتم که انرا صرف خرید ماشین الات وابزار مناسب وهمچنین تعیین کار گروه تخصصی در این زمینه بصورت سالانه می کردم که در موقع پیشامد چنین بلایایی چنین درمانده و ناتوان در مقابله با ان نمانم با سپاس

محمد 1392/11/20 ساعت 01:13 ب.ظ

من به شهردار نمره 15 5نمره کم کردم چون مصاحبه بد کرد. به فرماندار11.5 به رئیس اداره برق 20 درسته برق قطع بود ولی انصافاا میدیدم چند رو خونه نرفته بود وحتی سری به زنو بچش نزده بود .در حالی که برق از جای دیگه مشکل داشت ولی تمام فحشها وبدو بیرا هارو به گوش جان خریداری کرد. اگر چه دوروز برق نداشتم ولی بیست بهش میدم .دمش گرم.اداره گاز هم که دیگه بیسته دیگه دمش گرم. من اگه فرماندار بودم ابتدا به ساکن چند ساعت اول بحران یه براورد میکردم و خیلی راحت شهر به کوچیکی رامسر مشکلاتشو رفع میکردم .با فشار اوردن به مسئولان بالاتر. در مجموع به قدت فکر کردن وعملیاتی بودن فرماندار نمره ای نمیدم. ومخصوصا به مدیریت به اصطلاح بحران هم نمره 8 میدم. رفوزه شد.حالا مهمتر از اینها دوسه روز رو میشد دوام آورد این بیعدالتی هایی که این مدت پیش خواهد آمد قابل تحمل نخواهد بود. این همه اعتبارر .کی تقسیم میکنه؟به کی میدن؟دستگاه حقیقت یابتون چیه؟اینجاش خون خیلی ها وعقده خیلی ها باز میشه وجوش میاد.امیدوارم خوب تقسیم کنن.وخدارودرنظر بگیرن

بنده خدا 1392/11/20 ساعت 08:12 ق.ظ

با سلام و ضمن تشکر از همه کسانی که در این مدت پای کار بودند و در حد توان خود برای رفع مشکل شهر کمک کردند .
من به مسئولین شهرستان نمره ۱۲ می دهم
در خصوص سوال دو چون این برف از قبل پیش بینی شده بود و عمق فاجعه معلوم بود می شد مدیریت بهتری انجام داد و از امکانات شهرستان بنحو احسن استفاده کرد و مسئولین شهر ما صبر می کنند تا اتفاق بیافتد بعدا چاره کنند

مثلا ۱- از موتور برق هیاتهای مذهبی برای نانوایی ها استفاده می شد مشکل نان نداشتیم
۲- مدیریت ماشین الات سنگین راه داری در شهرستان ضعیف بود گاها مشاهده می شد لودری فقط تو خیابان الکی دور می زد
می شد از اول برای تمیز کردن معابر و خیابانها و کوچه ها برنامه ریزی کرد
۳- تلفن خاص برای جوابگویی به مردم در ستاد بحران نبود به هرکجا زنگ می زدیم می گفتند به ما مربوط نیست
۴- اگر در جای جای شهر آب معدنی فروخته می شد خیلی بهتر بود چون از نظر اب نوشیدنی مردم در مضیقه بودند
۵-می شد از ظرفیت مساجد و پایگاههای مقاومت استفاده بهتری کرد
۶- بیایید همه از این بحران کوچک برای بحرانهای بزرگتر درس بگیریم و مشکلات و معضلات را مستند سازی کنیم و تا ستادهای بحران بعدی بتواند با دید باز به جنگ مشکلات برود و مردم کمتر به زحمت بیافتند

برف 92 1392/11/20 ساعت 12:07 ق.ظ

با سلام
این نظر سنجی بسیار عالیه اما بهتر بود که از گزینه های مختلف به صورت چهار جوابی استفاده می شد تا در نهایت می شد به یک جواب دقیق دست پیدا میکرد .
با تشکر

[ بدون نام ] 1392/11/19 ساعت 10:59 ب.ظ http://www

مدیران شهر باید در مواقع عادی بجای جلسات بی شمار و بی نتیجه که جز گرفتن وقت ارباب رجوع هاهیچ نفعی عایدشان نمی شود مانند یک روز بحران مانور دهند مثلا یک شهردار یا فرماندار باید همیشه توانایی شناسایی و فراخوان نیروهای توانمند در یک بحران را داشته باشد و .......

علی 1392/11/19 ساعت 09:32 ب.ظ

در مقایسه با تنکابن که من دیدم واقعا دمشون گرم
رامسر در این زمینه عالی بود
سوال دوم: من اگه بودم رامسر هم میشد مثل شهسوار :d

شهروند رامسری 1392/11/19 ساعت 09:20 ب.ظ

1- هم فرمادار و هم شهردار نمره 19 ( دلیل کم کردن 1 نمره هم به خاطر غالفگیر شدن و غبطه خوردن در روزهای اول که از بی تجربگیشون در این زمینه بود هست)
البته باید به شهردار نمره بالاتری داد چون اونطور که شنیدم از روابط خودش برای حضور ماشین آلات کمکی استفاده کرد
پس فرماندار شد 18
2- من اگه مدیر یحران بودم سعی میکردم شهر رو منطقه بندی کرده و برای هر قسمت یک مسئول انتخاب میکردم تا بازگشایی معابر سطح شهر به موازی هم انجام میشد.

اشنا 1392/11/19 ساعت 09:15 ب.ظ

اولا مدیران شهرستان بجز مدیر شرکت گاز در برنامه ریزی اولیه رفوزه شدند .باید به مدارس غیر انتفاعی برند !!یکی از بزرگترین مشکل مردم در روزهای شنبه ویکشنبه ودوشنبه قطعی برق بود وهمین باعث مشکل نان شد خیلی راحت عقل شان به کار می انداختند وچندین مسجد در منطقه بود وهمه دارای موتور برق هستند و اینهارا به نانوایی ها می دادند مشکل نان به این راحتی حل می شد .شاید هم الگو میشدند من بارها با فرمانداری وشهرداری تماس گرفتم متاسفانه جواب ندادند .مشکل رفت امد هم با هما هنگی با غزیزانی که دارای ماشین الات راهسازی (لودرو گریدر )بودند از روز جمعه هما هنگ می کردند چون هواشناسی اعلام کرده بود برف سنگینی میاد .کمی از مشکلات مردم که در حد توان اقایان بود حل میشد

علی 1392/11/19 ساعت 07:56 ب.ظ

اینجانب بدینوسیله ضمن محکوم کردن این سئوال مشکوک و طراح معلوم الحال آن ، از این شخص یعنی پوزواک اعلام برائت و بیزاری کرده و ضمن حضور فعال در راهپیمایی علاوه بر مشت محکم بر پوزه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و نوکرش روسیه و چین و غرب و شرق ، لگد محکمی هم بر اونجای طراح این دو سئوال شبهه انگیز ناک که هدفی جز سفید نمایی بیش از حد یک برف معمولی ندارد می زنم و ضمن حمایت از وزیر محترم راه و تدبیر و امید و شهرسازی و مسکن و سایر روستاهای تابعه ، فردا ناهار با خانواده به رستوران کشتی می روم تا جواب دندان شکنی به این مزدوران قلم به دهن بدهم !
درود بر سروری قهرمان
سلام بر زرودی
احسنت به شیرود عشوری
آورین به استاندار
مرحبا به آخوندی که در کشتی نشست و همچون جدش نوح بزرگ خواست مردم را به ساحل امن برساند و علاوه بر آن برای تجدید نسل از هرکدام از انواع موجودات یکی را هم همراه خودش برد ! اصلاً شما می دانید که این کشتی بازسازی شده همان کشتی نوح است ؟ اونوقت آدمهایی مثل پوزخند مثل پسر نوح سوار نشدند و مردم سوارشده بر کشتی را به سخره گرفتند و مطمئناً به عذاب دچار می شوند
پوزواک ننگت باد

امین 1392/11/19 ساعت 07:43 ب.ظ

جواب سوال 1: 16
جواب سوال 2: سعی میکردم اول همه راههارو با تمام توان باز کنم.چون به نظر من مردم ما محتاج اول یه قرص نان نبودن که با هلیکوپتر براشون بندازن در صورتی که اگه راهها باز بود خودشون میتونستن مایحتاج خودشونو تامین کنن

سادات شهری 1392/11/19 ساعت 07:26 ب.ظ

با سلام خدمت شما باید عرض نماییم وقتی که شهرستانی مثل رامسر ی که به نام جز استان مازندران باشد ولی برق و گاز از استان گیلان بیایید یک مدیر بحران چه کاری از دستش بر می ایید وقتی برق نباشه یعنی اب و نان و.... نیست ولی در خصوص برف روبی بله درست عمل نکردند فقط یک سر انگشتی حساب کنند و ببیند در شهرستان رامسر و کتالم و سادات شهر و فرودگاه رامسر چند عدد لودر و بولدزر چه بزرگ و چه کوچک اهم از دولتی و خصوصی و شخصی موجود میباشد خیلی راحت میتوانستند برف روبی و جاده ها را باز میکردند واز موتوربرق ادارات و مساجد میتوانستند نانوایی ها را فعال نماییندوو....... از نمره این حقیر نمره زیر 5 میدهم و در مورد سوال دوم هم باید عرض نماییم که جوابش در بالا عرض نمودم مسولین را باید در چنین بحرانها شناخت واگر من بودم با چنین و خیلی دیگر از راهکارها که نیاز با هم فکری هم میشود کار کرد و زمان بحران باید سیاست و رقیب وباند بازی و غیره را کنار گذاشت و به این ملت عزیز خدمت کرد چون همین مسولین هر چی دارند از همین ملت دارند و راه کار و درد دل ریاد است ولی کو گوش شنوا موفق باشید

کوروش 1392/11/19 ساعت 06:45 ب.ظ

حلاج ثانی اداره رامسر20

دردمند رامسری 1392/11/19 ساعت 06:03 ب.ظ

اتفاقا همه مدیزان شهرباقی مانده ازدولت هاله نور بودندلذا همان نمره دمای هوا یعنی منفی شش میدم با توجه به هشدار هوا شناسی تجهیزات شهری را زیاد می کردم و مدیران بی کفایت را زودترعرل میکردم

محمدحسین 1392/11/19 ساعت 04:52 ب.ظ

من به مدیریت بحران رامسر خصوصا فرماندار محترم نمره 19.75 می دهم چون به وزیر راه که درخواست کباب ترش با ته دیگ اضافی کرده بود بی اعتنایی کرد تو رستوران کشتی(من خودم شاهد بودم)

من اگه رئیس بودم حتما برای عباس آقا آخوندی ته دیگ تخم مرغی می آوردم که اینکه فرماندار رامسر با یک نهار دادن ازش یک میلیاردو پانصد میلیون اعتبار گرفت من دو میلیاردو 500 میلیون اعتبار می گرفتم فقط به خاطر ته دیگ اضافی و اینطوری ثابت می کردم من قابلیت مدیریت در دولت تدبیر و امید را دارم.
تدبیر را حال کردذی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.