پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آقای نماینده کجایی؟

جناب آقای نماینده

نه در روز مجلس از شما خبری هست و نه در روز دانشجو

نه در جلسات دعوت شده از سوی مسئولین شرکت می کنید و نه...

انشالله یک سال دیگر مردم در پای صندوق های رای پاسخ تلاش شما نماینده زحمت کش تنکابن ،رامسر و عباس آباد را خواهند داد.

نظرات 18 + ارسال نظر
احمدی 1392/10/14 ساعت 07:32 ق.ظ

اقای صادقی همین که دکتر در هیچ دوره رد صلاحیت نشد نشانگر سالم وصادق بودن ایشان را می رساند اما شمش یک مقدار از گذشته فضاحت بار ایشان رامورد بررسی قرار بده خیلی از چیزها دستت می آید شرمنده می شود ایشان را همشهری قرار دهد

رضا 1392/10/11 ساعت 11:04 ق.ظ

اقایی رامسری که از مشایخی دفاع کردید چقدر ایشان را می شناسید کسی که نتواند در یک جلسه دانشگاه آزاد تنکابن بین اساتید صحبت کند ُ.معدل لیسانس مدیریت دولتی که بالاترین مدرک تحصیلی ایشان هست ۱۲می باشد .آیا دانش آموز ضعیف می تواندخلاق باشد .درصداقتهای ایشان (دکتر) هرچه بگویم کم گفتم شما که مرا نمی شناسیداما ایشان عاشق مردم منطقه خودشان هستند نمونه بارز رایزنی برای اقای برزگر درپست معاون مطالعات وبرنامه بودحه سلامت کشور وخیرانپور وصادقی در سمت های استانداری و.... اگر بخواهید دهها صفحه از ضعف ها ایشان(مشایخی) را مکتوب کنم انهم با اسناد موجود فقط نامبرده همشهری مااست شان وجایکایشان را نمی خواهم زیر سوال ببرم اما شریعت نژاد کجا ایشان کجا؟؟؟؟

همشهری 1392/10/08 ساعت 08:24 ق.ظ

به نام حق .گله گذاری دوست خودم جناب اقای بهرامی از منظر ایشان بوده انشا ا.....مغرضانه نبوده باشد اما طی سی وپنج سال از انقلاب گذشته است در همه صحنه های انتخابات نمایندگی مجلس بوده ام شهید والا مقام رزاقی عمرشان اجازه نداد که خدمت کنند امانماینده باجسارتر ومدافع از حقوق ضعفا عاشق مردم منطقه همانند شریعت نژاد ندیده ام.کسی که روزهای حضورش در منطقه ازساعت ۸صبح الی۱نیمه شب در جلسات متعدداستفاده از نقطه نظرات مردم وپیگری آن تلاش می کنندکم لطفی است که به اینصورت نقد کنیم وبعضی از دوستان بدون اندکی تعمق مواردی رامکتوب کنند که در شان مردم فهیم شهرمان نیست .امید وارم آقای بهرامی نگاهش دلسوزانه باشد یقننا همینطور خواهد بود برای همه همشهریان عزیز رامسری بالاخصی برای اقای بهرامی عزیزم آرزوی سلامتی وطول عمر با عزت از خدای تبارک وتعالی مسئلت دارم.

سلام
ما با هیچ کس غرض شخصی نداریم دوست عزیز
وقتی که شخصا در جلسه خبرنگاران به دکتر گفتم گزارش بدهید و خبرنگاران رامسر را به حاشیه نرانید فرمود شماها به فکر کسب درامد و پول هستید.
گمان نمی رود جمله فوق در شان کسی که نمانیده منطقه ام در مجلس است نباشد و یا حداقل در خصوص خبرنگاران بایستی از چنین ادبیاتی بهره برد.
در هر صورت آمادگی دارم لینک ارتباط ما و دکتر شریعت نژاد باشید
در ضمن هفته نامه موج شمال این هفته را مطالعه نمایید"شریعت نزاد مرد پاییزی بهارستان"

رضا 1392/10/08 ساعت 07:38 ق.ظ

باسلام به همه همشهریانُ کدامیک ازجلسات برگزار شده دکتر شریعت نژاد شما دوست عزیز شرکت کردید که توان پاسخگویی را نداشته شما میتوانیدازطریق دفاتر ایشان هماهنگ نمایید جلسه ای درهر راستا برگزار نماییداگر ایشان پاسخگوی شما نبودند یا دردفاع از حقوق منطقه ضعیف بوده وبیش از حد توان خودشان تلاش نداشته من اولین نفری خواهم با ایشان خداحافظی خواهم کرداما غیر از این باشد شما چه پاسخی خواهید داد؟

شما شماره تماس بدهید تا ما بهتر با شما ارتباط برقرار کنیم

صفری ازرامسر 1392/10/04 ساعت 03:52 ب.ظ

باسلام به همه شهروندان عزیزمُا ن عرض کنم کهعدم حضور آقای بهرامی دلیل بر عدم حضور ایشان نبودایشان براساس آیین نامه داخلی مجلس یک هفته اخرهفته درحوزه انتخابی باید حضور داشته باشند اماهر چهار هفته سه روز در حوزه هستند .انهم دیده شده ناهار ایشان ۵الی۶بعد ازظهر است وتاساعت ۱شب شده در جلسات متعدد دنبال مشکلات منطقه هستند.نمایندگان مازندران درحضور رییس جمهور ۳دقیقه وقت برای صحبت دتاشتند اما ایشان به قدری تخصصی صحبت کرد ان هم ۱۰دقیقه.پیگری زمینهای اوقافی وبنیاد علوی در مجلس رادنبال کرد و۱۵۰امضا گرفت ومقام معظم رهبری به ناطق دستور رسیدگی داد.پیگری بیمارستان فوق تخصصی تنکابن وُرامس وپایانه گل وگیاه سه شهرستان وبخش مرکبات وکیوی ُآب شرب رامسر ُتنکابن ُعباس آباد درچندجلسه باآقای نوبخت داشتهُ.استانی شدن غرب مازندرانُ پیگری وراه اندازی شرکت خزرخز بعداز ۱۷سال تعطیلی.به علت کارامدی ایشان به عنوان رییس ومسئول تحقیق وتفحص چای کشور با دوبرابر رای بیشتر از اقای لاهوتی.توجه ویژه به زمینهای جلگه ای وجنگلی وبردن ان در مجلس برای ساخت کارخانه وبیمارستان وورزشگاه ها و.......بخشی کوچک از کارهای ایشان بوده است وافتخار سه شهرستان بوده است.

جناب صفری سلام
سلام مرا به آن دوست فعال برسانید و به وی یاداور شوید مقام معظم رهبری سال 83 را به نام سال پاسخگویی مسئولین نام نهادند و مراد آن بود که پاسخگویی به مردم را مرور کنیم و در آینده به کار ببریم نه اینکه ان را فراموش کنیم
معظم له فرمدند"هر کس هر اندازه مسئولیت دارد باید به همان اندازه پاسخگو باشد
دولت در 100 روز پاسخگو بود امام دکتر شریعت نژاد در ؟؟؟؟

فرهنگستان 1392/09/25 ساعت 08:17 ق.ظ

اقای نماینده بی عرضه کجایی بیا به دادمان برس پست نگرفتیم .ازتوجه ویژه اقای بهرامی ممنونم

علیرضا رزمی 1392/09/24 ساعت 11:36 ق.ظ

آقای برزگر عضو شورا هم هیچوقت پیداشون نیست.

]بهرامی جان چشم بستن به روی واقعیتهای عینی اسمش خویشتن داری نیست .
از یک خبرنگار که چشم و گوش مردم باید باشد انتظار نمی رود بدلیل محافظه کاری اسم یک انتقاد ملموس را جدا فرض کردن و عدم خویشتنداری تلقی کند.

رامسری 1392/09/19 ساعت 05:54 ب.ظ

هرچی گفتم به مشایخی رای بدین اونن آدم سالم وپیگیری هست. کو گوش شنواا. هر چی گفتم عزیز من حجتی نیا بیا با مشایخی دست بده باهم باشین. نرفت که نرفت آخرش میشه همین. ایشالا سال بعدد با رای به حاج غلام مشایخی همه چی اوکی میشه. خداییش مرد میدانه.هر کی هر چی دوست داره بگه

کتالمی 1392/09/19 ساعت 02:59 ب.ظ

با سلام.تشکر از ریز بینی جنابعالی.مهم شعارهای انتخاباتی بود که سر مردم(خودش)رو شیره گذاشت.

بهرامی جان از شما بعید بود مطلب انتقادی به اعضای شورای شهر کتالم و ساداتشهر رو درج نکنی!
ای ول به حاجی قاسمی

با سلام و احترام
انتقاد شما را خواندم .
به نظر می رسد در انتقاد کردن باید خویشتن دار باشی
جدا فرض کردن کتالم و ساداتشهر به صلاح جامعه ما نیست

صادق 1392/09/19 ساعت 12:55 ب.ظ

حق مردم رامسره که بیشتر از این بکشن و تحقیر بشن وقتی انتخابات سالمشو باطل می کنن و کسی جیکش در نمیاد !! شاید تنها نماینده ای که می تونست کاری واسه رامسرو تنکابن و عباس آباد بکنه و این برش و قدرت رو داشت یقینا شمس بود به طوریکه تمام شرق مازندران بسیج شدن که ایشان به مجلس وارد نشه حالا به هر قیمتی یا تایید صلاحیت نشدن ویا ابطال انتخابات . حالا یکی بگه یارو انحرافیه ، یکی بگه یارو اطلاعاتیه ولی این آقا اینقدر قدرت کاری داشت که تمام شورای نگهبان همه قدرتشو گذاشت که ایشون نماینده نشه !! جای بسی تاسفه که همه به دنبال سیاسی کاری هستن تا وقتی هم وضعمون اینه ، بدتر از اینها رو هم خواهیم دید .. ابطالی که هنوزم که هنوزه دلیل قانع کننده ای واسه اون نیاوردن .. این شوربختی حق مسلم این چنین مردمیه :))

صادقی 1392/09/19 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.lcszr.com

سلام
من وکیل نماینده نماینده نیستم
ولی محض اطلاع می گم که آقای شریعت نژاد روز دانشجو پیام نور رامسر بود و برای سخنرانی پدر شهید احمدی روشن اومده بود
حالا روز مجلس کجا بود الله اعلم...!

اشنا 1392/09/18 ساعت 06:31 ب.ظ

اقای نماینده قرار نبود کاری به کار مردم داشته باشد !ارزو داشت بره مجلس . که رفت جه مردم دور بعد به ایشان رای بدن یانه او به ارزویش رسید مردم کیلویی چند!!!

اکراسری 1392/09/18 ساعت 01:29 ب.ظ

قبلا ها در موضوع بحث بودجه در مجلس در حالی که همه نماینده ها در حال بحث روی تبصره بندهای بودجه بودند عده ای از همشهری ها میگفتند نماینده تنکابن و رامسر کجاست؟
بعد با موبایل نماینده تماس میگرفتند راننده ش گوشی رو جواب می داد که ایشان در قلعه گردن تنکابن داره کلگا جنگ تماشا میکنه!
شاید این بار هم بلهههههههههههه

عباس 1392/09/18 ساعت 11:04 ق.ظ

بعدیم میاد یکی عین این و قبلیها

وکیل الضعفا 1392/09/18 ساعت 09:10 ق.ظ

سه تا شهر خدایی خودت بودی می رسیدی به همه جا بروی؟ پدر شهید احمدی روشن در پیام نور سخنرانی داشت چرا خبری نزدید؟ شاید جزو حلقه تدبیر و امید نیست!

دوروگو 1392/09/17 ساعت 11:34 ب.ظ

آقا نکن خودتو ناراحت این خصلت گذشتن از پل ولی از طرف من به همه مسئولین اخص حضرت ایشان ،همه پلها شبیه این پل نیستا !!!!اخص اونور دنیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.