پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

چرا همه مردم واسه شب یلدا خوشحالن؟

دوستان عزیز و همراهان همیشگی

سلام به روی همتون

به نظر شما چرا ایرانیان واسه شب یلدا جشن می گیرن و تا پاسی از شب دور هم جمع می شن و کلی نخود و تخمه و... می خورن و یه شب رو خوش می گذرونن؟

به نظر شما چرا؟

به نظر شما آیا به خاطر اینه که شب یلدا بلندترین شب سال هستش؟باید در جوابتون بگم خیررررر ...به نظر من این نمی تونه جواب اصلی باشه

آیا به نظر شما اینه که شب یلدا یه رسوم قدیمیه و ایرانیان از باستان تا کنون واسه این شب جشن می گرفتن و اون رو سر آغاز افزایش طلوع خورشید می دونست؟باید بگم این موضوع هم به نظر من نمی تونه درست باشه.

شایدم نظرات دیگه ای داشته باشین که به نظر من فکر نکنم جوابتون درست باشه

به نظر من شب یلدا چون مصادف با تولد محمدرضا بهرامی هستش واسه همین مردم ایران به پاس گرامی داشت چنین روز فرخنده ای ،همه خوشحالن و این شب رو جشن می گیرن و کنار هم خوش می گذرونن

مردم ایران بسیار  آدمهای باهوشی هستن...نمی دونستین بدونین عزیزانم

نظرات 8 + ارسال نظر
سجاد 1391/10/05 ساعت 10:54 ق.ظ

بله ! تولد شما با تأخیر چند روزه مبارک ! البته امسال با تولد من به سال قمرى مصادف شده ( مصادف با سالروز تولد امام کاظم علیه السلام )

سلام از طرف تمام فوتبالسیتها تولدت مبارک
مطلبت قشنگ بود
همیشه سلامت و سر افراز باشی محمد رضا جان

علی 1391/09/30 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام علیکم و رحمه الله . اینجانب به نمایندگی از همه بروبچه های مسجد محل و دوستان حلقه صالحین شبه جزیره و طرح بینات و هیأت رزمندگان فلسطین و گروه بصیرت عاشورایی مسجدالاقصی و دوستان 9 دی اردن و گروه هفت مارس لبنان و گردان های قسام و سازمان جهاد اسلامی و جماعت اسلامی و سازمان اخوان المسلمین و چند سازمان مردمی و انقلابی دیگر ، تولد موجودی چون شما را ، آن هم در این شب شوم و غیر اسلامی محکوم کرده و از پدرجان و مادر عزیزتان خواستاریم که تجدید نظر کنند !!!
انصافاً باید ایمان آورد که در روایات به درستی بر زمان و مکان تولد تأکید شده است . خود من تاکنون به این موضوع ایمان کامل نداشتم تا اینکه خودت خودت را لو دادی که در این شب به دنیا آمدی !!!

سید کمال 1391/09/30 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام
تولدت یلدایی ای جوان

سلام
سپاسگزارم سید

زهرا 1391/09/29 ساعت 05:44 ب.ظ

تولد تو ، تولد من است... من تمام طول سال بیدار مانده ام که مبادا روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم ، و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک... از طرف زمستان ...
راستی امشب جایی نری میخوان بشمرنت...جوجو تولد و یلدات با هم مبارک...

گلشن 1391/09/29 ساعت 03:37 ب.ظ

تولدت مبارک
واقعا اینقدرمهمی ؟!

مهنوش 1391/09/29 ساعت 02:26 ب.ظ http://http://asemani0098.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام
پیشاپیش تولدت مبارک
تولد منم 24اذر بودا بگو مبارکه
ایشالا120 ساله شی
همش موفق باشی
فردا سالروز زمینی شدنت رو تبریک میگم
ایشال همش خوش باشی
خدا سایه پدر ومادرتو از سرت کم نکنه
ایشالا طبق معمول همش بخندی
تولدت مبارک

سجاد جنتی 1391/09/29 ساعت 11:32 ق.ظ

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.