پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است


دانلود شعر میرزا در ادامه مطلب

شعر بسیار زیبا زیر از زبان همسر میرزا است که در فیلم میرزا وقتی همسر میرزا کوچک خان آخرین بار میرزا کوچک خان رو دید و وقتی میرزا رفت همسرش تکیه میده به یک ستون و این اهنگ همراه با اشک های همسر میرزا شروع میشه ......و وقتی میرزا از خانه اش حرکت می کنه یک یار بیشتر براش نمونده بود و با اون یارش میره به سمت ارتفاعات ودر جایی که راه را گم می کنند یخ میزنند و یک چوپان سر میرزا کوچک خان رو جدا می کنه و

برای شاه می بره.

شعر به همراه ترجمه می باشد!

چقدر جنگل خوسی* ملت واسی*خسته ببوستی*می جان جانانا*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]چقدر درجنگل ها بخاطر مردم گشت وگذار میزنی*خسته شدی*ای جان جانان من*به تو میگم میرزا کوچیک خان[

خدا دانه که من *نتانم خفتن*از ترس دشمن*می دل آویزانا*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]خدا می دونه که من*نمی توانم بخوابم*از ترس دشمنان*دلم همیشه آویزان(نگران) *به تو میگم میرزا کوچیک خان[

چرا زودتر نایی*تندتر نایی*تنها بنایی* گیلان ویرانا*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]چرا زود تر نمیایی*تند تر نمیای* تنها گذاشتی*گیلان ویران را * به تو میگم میرزا کوچیک خان[

اما رشتی جغلان* ایسیم تی فرمان*بری امی جان*تی پاجیر قربان*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]ما نژاد رشتی *فرمان بردار توایم*می بری جان مارا(جان ما فدای تو)*قربان قد وبالای تو*به تو میگم میرزا کوچیک خان[

چقدر جنگل خوسی* ملت واسی*خسته ببوستی*می جانان جانان*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]چقدر درجنگل ها بخاطر مردم گشت وگذار میزنی*خسته شدی*ای جان جانان من*به تو میگم میرزا کوچیک خان[

خدا دانه که من *نتانم خفتن*از ترس دشمن *می دل آویزان*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]خدا می دونه که من*نمی توانم بخوابم*از ترس دشمنان*دلم همیشه آویزان(نگران) *به تو میگم میرزا کوچیک خان[

چرا زود ترنایی*تندتر نایی*تنها بنایی* گیلان ویران*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]چرا زود تر نمیایی*تند تر نمیای* تنها گذاشتی*گیلان ویران* را به تو میگم میرزا کوچیک خان[

اما رشتی جغلان* ایسیم تی فرمان*بری امی جان*تی پاچی قربانا*تره گمه میرزا کوچیک خانا

] ما نژاد رشتی *فرمان بردار توایم*می بری جان مارا(جان ما فدای تو)*قربان قد وبالای تو*به تو میگم میرزا کوچیک خان[

چقدر جنگل خوسی* ملت واسی*خسته ببوستی*می جان جانانا*تره گمه میرزا کوچیک خانا

]چقدر درجنگل ها بخاطر مردم گشت وگذار میزنی*خسته شدی*ای جان جانان من*به تو میگم میرزا کوچیک خان[

 دانلود شعر میرزا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.