پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اقدام تامل بر انگیز شهرداری رامسر در تزیین خیابانهای شهر

از آنجایی که نگارنده در روستای خارج از شهر و در فاصله ای دورتر نسبت به دیگر خبرنگاران این شهرستان سکونت دارم لذا روزانه مجبورم برای رفت وآمد به شهر  هزینه ی زیادی جهت کرایه ماشین که متاسفانه هر راننده ای بدون توجه به نرخ های تعیین شده ، هرمقدار را که خودش دوست داشته باشد میگیرد صرف کنم به همین دلیل سعی دارم در برخی مناطق پیاده بروم و هم از هوای خوب رامسر،و هم ورزش پیاده روی استفاده کنم و همچنین شهرستانم را با زیباییهایش نظاره کنم.

در بین راه با سوژه های زیادی مواجه میشوم و گاهی از کنارشان میگذرم و گاهی به دنبال آن میروم.

عکسی که مشاهده میکنید مربوط به حد فاصل بین اداره ورزش تا بیمارستان میباشد که در پیاده روی کناری آن درختهای نارنج آفت گرفته کاشته شده است و گلهایی به نام گل قبرستان دور آن را گرفته است.

پس از گرفتن عکس و دقت بیشتر چند نکته دیگر برایم قابل مشاهده شد.

1:دیوارهای کناری پیاده رو رنگ از رخسارش رفته و چهره ای سیاه به خود گرفته است.

2:علفها و درختچه های هرز در پشت دیواره ها که مربوط به باغ 30 هکتاری میشود خود نمایی میکند.

3:چاله چوله های خیابان که در سراسر شهرستان رامسر که به وفور یافت میشود در این عکس نیز نمایان است.

4:پیاده رو با شکل و شمایلی نا متناسب و با جدول بندی قدیمی مشاهده می شود.

حال پیشنهاد میشود متولیان امر پس از زیبا سازی سیمای شهری ، در زیر این درختان نارنج آفت گرفته گلهایی که همیشه گل بر رخسارشان نمایان است و دل می رباید کاشته شود.

حسین قاسمی/خبرنگار رامسر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.