پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

به زودی منتشر می شود!

کسانی که با رسانه بیگانه اند ، حق حضور در انتخابات شورای شهر رامسر را ندارد


به زودی منتشر می شود

نظرات 4 + ارسال نظر
تهرانی 1391/09/29 ساعت 05:31 ق.ظ

سلام

من حرفی نمی زنم علی آقا یه جواب محکم به این پسره ی خرافاتی بده از اول مشخص بود نوشته هاش از کجا آب میخره!
تولدت مبارک
صد وبیست سال پربار زنده باشی

بی ادب 1391/09/28 ساعت 07:01 ب.ظ

خوش تیپ ، انحصارطلب ، تو چه کاری این شهری که به خودت حق میدی در خصوص چه کسی حق شرکت در شورای شهر را دارد دخالت می کنی ؟ تا پیش از این اظهار فضل ات ما فکر می کردیم نهادهای مسئول در رد صلاحیت افراد قوه قضاییه ، اداره اطلاعات ، ثبت وحوال و شورای نگهبان هست . تو دیگه سر و کله ا ت از کجا پیدا شده که داری تهدید می کنی .
اینو که دارم می نویسم به عکست نیم نگاهی دارم . نیش تو ببند می دم دندانهایت را بیک و یکی در بیارند . چش هاتو برای ما دوتا چارتا نکن ها که حوصله نداریم. اگر خیلی خوش تیپی چرا نمیری زن بگیری. بدبخت برو اول زن بگیر بد بیا به مردم گیر بده .
با همه این حرف باز هم دوست داریم چه کار بکنیم ، خیلی خوش تیپی ها میدونستی

با سلام
1- خواهشا مهر تبرئه را بر خود نزنید این نوشته ها برگه تفیم اتهام نبوده بلکه انتقاداتی است که متوجه شماست.2- جواز ساختمانی که وحی منزل نیست. به جرات میتوانم بگویم 90%ساختمان ها دارای اصلاحیه یا ماده 100 هستند این یعنی خلاف. مهم اینه که این خلاف ها در دوره شماست. مثل ساختمان تالار ساحلی که مورد اشاره است که در حال اضافه کردن طبقات است و ....3- من در پیام های دیگری از شما خواستار توضیح شدم که متاسفانه درگیر دستگاه سانسور شما قرار گرفت4-رامسر نوشت هم مثل شما بود .اونها از خارج گود میگفتند لنگش کن ولی شما خودتون داخل گود هستید به بغل دستی میگی لنگش کن.5- با نشان دادن جند عکس از قبل و بعداز شورا نمیتونین به اهداف خود برسید.در مورد روزهای رکوردشکن شهر بدون شهردار چه توضیحی دارین؟اصلا شهردارمرادی چی شد؟ بر کدوم اساس کوزه گر شهردار شد؟چرا فساد در شهرداری فساد گریبانگیر شده؟و... 6-من رو به نوشته های گذشته تون لینک نکنین همه مطالبتون رو خوندم چیزی جز فرافکنی دستگیرم نشد7-من شما رو دوست دارم و باهم دیگر جلسات جصوصی متعددی داشتیم.شما برخلاف آنچه که هستید رفتار میکنید.
با اجازه شما به خاطر اینکه نمیخواهم مزاحم دستگاه سانسور شما شوم این مطلب در سایتهای مرتبط میذارم

علی 1391/09/26 ساعت 11:23 ب.ظ

من ضمن اعلام حضور پرشور و خودجوش و دشمن شکن رسانه ای ، کاندیداتوری خود را برای ریاست شورای شهر و روستا و استان و کشور تثبیت کرده و از شما رسانه ی خودمحور خواهشمند است در قبال انعام ناقابلی که تقدیم خواهد شد از من حمایت کنید ! به بقیه کاندیدها هم بکویید که بیخود خودشان را در ملأعام کاندید فرض نکنند چون خیلی زشته ... وقتی یک نفر هست که اصلح و اعلم و افقه و اشجع و اکبر از آن ها است چرا کاندید بازی در می آورند ؟ واقعاً چرا ؟ نه چرا ؟ آخه چرا ؟ عجب رویی دارن بعضی ها ! هی من هیچی نمی گم ولی بعضی ها واقعاً نمی ذارن عفت کلام منعقد بشه !
تو هم بیخود دور ور ندار حضرت پوزواک ، فکر کردی چی می خوای بنویسی ؟ اصلاً چی داری که بنویسی ؟ آخرش هم باید بری جلوی خونه کاندیدها و اعتصاب غذای تر یا خشک بکنی که پول رپرتاژت رو بدن ! حالا اگه ندهند چکار می تونی بکنی ؟ بهتره که همه خبرنویس ها و خبر نهارها و خبرزن ها بیایند و از من ، یعنی فرد اصلح حمایت کنند ! نصف پولش رو هم پیش پیش می تونین با بهره 17 درصد از بانک کونوا قوامین بالقسط به صورت قسطی دریافت کنید ! سفارش از من !!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.