پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کات--- دوباره با محمد شریفی

با حضور مدیر کل ارشاد استان مازندران ، اصغر مختاری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر جای خود را به محمد شریفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد چالوس داد .

گفتنی است مختاری از سال 86 تا کنون ، سکاندار فرهنگ و ارشاد رامسر بود.


نظرات 9 + ارسال نظر
هادی جیز چالوسی 1391/09/18 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام به مردم فیم ومهمون نواز رامسر قدر شریفی رو بدونید آخه میدونید این اقایون چرا سرشون پاینه واسه اینکه شریفی رو بخاطر خدمات زیاد وعملکرد زیاد بقول خودشون تبعید کردن اما نمیدونن که رامسر ورامسری بهش نزدیکترن ـ قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

علی 1391/09/18 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام جناب عابر و تشکر ویژه از جنابعالی که این قدر خوب می فهمی و دوغ را از دوشاب تشخیص می دهی .
حالا چرا پیاده ؟ سوار شو برسونمت!
چند تا آدم منصف و چیزفهم مثل شما بودند من دهن این پوزخندو صاف می کردم !!!

قنادی 1391/09/16 ساعت 07:40 ب.ظ

خدا را شکر که این بشر حاج آقا ... رو میگم اصلا ... نبرده بود رفت وما یه نفسی کشیدیم .دعا میکنیم که این برادر صدیق ما آقای شریفی رو میگم ابتدا شهدا را مد نظر داشته باشند و برای این شهر غریب با کمک نهادهای محترمی همچون اوقاف رامسر که یک تنه وضعیت شهرمان رو دارد عوض میکند را نجات بدهد .رامسر مظلوم و بی دفاعی که شهر الکترونیک گردشگری است وهمه مسئولین آن برای هم زحمت میکشند عرض مصیبت ما را در ماه محرم با این انتصاب گرامی میداریم

بی ریخت 1391/09/15 ساعت 10:00 ب.ظ

مخی رفت ، شریفی آمد . بند خداها روشو ن نمیشه به قیافه مدیرکل خوش تیپ شون نگاه کنن. آخه اینها که چشم چرون نیستند . به جان مملی یه بار دیکه به عکس ها نگاه کن . هر سه از تو یکی ژیگلو که خوش تیپ ترند و لایق تر . چشم حسود بترکه .
عکس هات خیلی مفهومی هستندکارشناسان حوزه عکاسی معتقدند انتخاب عکس هات بیشتر معنادارند. تا نوشته هات . با عکس هات پدر طرف در میاری .
آخه نفهیمدیم این بگیر و بیارو ببرها بدون هماهنگی با مسئولین و خود مدیران خوش هم حکایتی داردها.
فریاد رامسری کجاست تا ببیند یک سری مدیران بی بصیرت ، حالا از انحراف جلو زدند و شبانه مدیر عوض می کنند.

عابر پیاده 1391/09/14 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام
من از نوشته های "علی" خیلی خوشم میاد طنز قشنگی داره توصیه میکنم از این استعداد طنازی اش استفاده بهتری بنماید. استعداد قابل ملاحظه ای دارد.
شما بهش این مطلبو برسون

فریاد 1391/09/14 ساعت 12:54 ب.ظ

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!
یه لینک گذاشتی توی قسمت لینک دوستان به اسم ( بازیگران و خوانندگان ) ، خواستم انگیزتو بدونم .
آخه با محتویات وبلاگت و پژواک رامسر بودن جور در نمیاد.

سلام
دختر عممه
اگه مشکلی هستش در لینک کردنش تجدید نظر کنم؟

احسان 1391/09/14 ساعت 09:57 ق.ظ


خطر ورود گاوها به چمنزار کمتر از خطر ورود بیگانگان به داخل مرزها نیست. در هر حال هر جا گاو هست برکت هم هست و ......

عبدلله 1391/09/13 ساعت 09:51 ب.ظ

من متآسفم برای مسئولین شهری ونخبگان وتحصیلکرده ها ومردم،واقعامتآسفم یعنی بعد از32سال مافردی به قد واندازه وخوش تیپی شریفی دررامسرنداشتیم که درمصدرریاست ارشاد قراربگیرد وبه خیلی ازنابسامانیهای فرهنگی وخانه به دوشی اداره ارشاد سامان دهد،به نظرمن این اقدامات این چنینی توهین به مهندسین ودکترای تحصیلکرده بومی شهرستان است.آهای خبرنگارآگاه وبیدارکن مسئولین ومردم را.

علی 1391/09/13 ساعت 06:42 ب.ظ

من به آقای لاشکی اعتقاد دارم و حاضرم جانم را برایش بدهم و به حاج آقا مختاری خسته نباشید می گویم و حاضرم پشتشان را ماساژ بدهم و به آقای شریفی خوشامد می گویم و حاضرم خاک پایش شوم و به شما پوزخند نازنین شب به خیر می گویم و حاضرم برایت لالایی بخوانم تا خوابت ببرد ، خوابی ابدی که مسئولین از دستت راحت شوند !!!
آن گاوهای زیبا و گل مگولی را هم دوست دارم و حاضرم با گوشتشان ترشی بزه گوشت درست کنم و همه ی مسئولین و شورای شهر بویژه سید کمال را دعوت کنم و بخصوص شهردار بومی را و این اقدام یعنی ورود گاوها به شهر از مصادیق بارز تولید بومی و سرمایه غیر بومی است ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.