پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تنها سایت های دارای مجوز، پاسخ سوالات خبری خویش را دریافت می کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:تفاوت انسان مدبر با فردی بی تدبیر در این است که انسان مدبر، مخالف را به ممتنع و ممتنع را به موافق و موافقان را به جان برکف تبدیل می کند و این درحالیست که این روند برای انسان بی تدبیر بر عکس است.  

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در روند دریافت مجوز از سوی سایت های خبری با نگاه سیاه و سفید برخورد نمی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ‘فیروز فاضلی’ در جمع جوانان و فعالان فرهنگی گیلان بیان کرد: در روند دریافت مجوز از سوی سایت های خبری با نگاه سیاه و سفید برخورد نمی شود چرا که این نگاه، در حوزه مدیریت فرهنگی بر مبنای تدبیر جایگاهی ندارد.

وی در رابطه با نظارت بر مطبوعات استان اظهار کرد: در این موضوع اختلاف نظر وجود دارد اما آنچه مهم است؛ تاکید بر کیفیت و تبدیل آن به کمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تنها سایت های دارای مجوز، پاسخ سووالات خبری خویش را دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: با صداقت می توان مدیریت کرد و نمی توان انتظار داشت مدیری که در شرایطی بر اساس فضایی ایجاد شده ادعا را بپذیرد، این روند تکرار نشود.

فاضلی افزود: می بایست ادعاها را به حقیقت پیوند زد و تصمیم گرفت.

وی ادامه داد: تفاوت انسان مدبر با فردی بی تدبیر در این است که انسان مدبر، مخالف را به ممتنع و ممتنع را به موافق و موافقان را به جان برکف تبدیل می کند و این درحالیست که این روند برای انسان بی تدبیر بر عکس است.

فیروز فاضلی بیان کرد: بهتر است به داشته های خویش تاکید و بر مثال " مرغ همسایه غاز است" بیش از اندازه قوت نبخشیم.

نشست جوانان و فعالان فرهنگی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با هدف بررسی ضعف ها و قوت ها در این اداره کل برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.