پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

صفحه اول هفته نامه موج شمال شماره 52


نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری 1393/10/16 ساعت 08:22 ب.ظ

سوالی دارم اینکه آفای گلدشتی مدرکشون مگه فوق لیسانس تربیت بدنی نیست تا اونجایی که من میدونم و در تبلیغات انتخاباتی هم اشاره کردن در چالوس گرفتن.آیا خطاب ایشون به مهندس بی احترامی به قشر مهندس و صد البته مردم فهیم رامسر نیست.شاید من اشتباه کنم تریت بدنی هم مهندس میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
هر کسی میدونه خواهشا جواب بده از مسئول وبلاگ هم خواهش میکنم که اگه میدونن ما رو روشن نمایند
با تشکر

سلام
مهندس کشاورزی خوندن

یاری 1393/10/10 ساعت 03:28 ب.ظ

مهندس علی لاریجانی و مهندس حسن گلدشتی ارتقاع شمابزگواران به دواران بین المللی دررشته کشتی تبریک میگویم ودرپناه خداوندبزرک همیشه درزندگیتان پیشرفت و موفق باشید. یاعلی

علی 1393/10/07 ساعت 05:38 ب.ظ

حرف حق حقه چه تبعاتی مگه چیزی دروغ گفتم اگه چیز دروغه تایید کنید تا مردم قضاوت کنن.مردم جئاب خواهانت داد این نظر منو میخوای ادرس منزل و اداره رو هم بهتون بدم بیای ی چای بخوریم.
هر کسی نظر خودشو میگه همون طور که جنابعالی نظرتون رو درباره دکتر شریعت نژاد گفتید البته مغرضانه و بی مستند
بهرحال قیچی دست شماست
شما که ادعای استقلال میکنید چرا

علی 1393/10/07 ساعت 05:22 ب.ظ

نظر قبلی رو تایید کن آقای بهرامی.یک جانبه چرا میری آخه به تو هم میگنخبرنگار.خبرنگار باید بی طرف باشه

سلام
نظر ارسالی شما را نمی توان منتشر کرد
اگر اصرار دارید مشخصات و شماره تماس خود را بفرستید تا پذیرای تبعات آن باشید
با تشکر

علی 1393/10/07 ساعت 04:04 ب.ظ

هر چی که به نفعته رو تایید کن فقط!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نظر قبلی بنده رو تایید نمیکنید پس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.