پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تفکیک کتالم و ساداتشهر با کدام منطق و استدلال؟

تفکیک کتالم و ساداتشهر با کدام منطق و استدلال؟  

داریوش طالشی در وبلاگ شخصی خود نوشت:برای توسعه و ایجاد فضای بیشتر و مانور در رقابت سازنده هیچ شکی نیست باید پیشه گرفت . همیشه اقشار کم در آمد پیش قدم بودند در طول تاریخ ، همیشه برای توسعه راه ها و ساخت پل و ... بصورت توافقی  و رضایت قلبی و کتبی بود.

این تعامل چند سالی است پس از تردد در کوریدور های اداری شکل شمایل دیگری به خود پیدا کرده و بجای انفاق جهت عقب نشینی و یا تغییر کاربری امتیازاتی در قبَل آن طراحان در قالب حق مسلم ایجاد کردند  که امروز گذشته  را نادیده می گیرند.

کوچک سازی منطقه ای و نواحی برای کنترل از جهاتی فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و ... خوب است . در صورتی که زیر ساخت آن مهیا باشد .

وقتی منتخبان مردم در مسائلی ورود پیدا می کنند که دیر باز خود نقش بازدارنده را دارند . جای دارد گریزی به مسائل اخیر در سادات شهر و کتالم زده که قرار است این اتفاق بآفتد . جالی سئوالاتی بوجود می آید ؟

 1 – این خواسته مردم سادات شهر می باشد ؟

2 – آیا این جدا سازی با توجه به داده های عضو شورای اسلامی سابق که یک چالش نیست ؟

3 – با وزیدن نرم فضای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی یک همایش نخ نمائی نیست ؟

4 – تا کنون عا لیجنابان سادات شهری در رقابت دوره چهارم شورای اسلامی شهر کجا بودند نتوانسته اند اعتماد نسبی  محلی خود را جلب نمایند تا چنین درخواستی شود که هیچ نماینده ای در شورا اسلامی شهر ندارند ؟

اگر قصد منطقه گشایی باشد برای تصاحب جغرافیائی سادات شهر این امر بدون در نظر گرفتن مردم چپرسر ، طالش محله ، کوی تعاونی ، باغ ملی این منطقه با همت شهردار مظاهر باقر سلیمی  دست به چنین اقدامی زده است !!که قابل تأمل است . که حد فاصله ابتدای پل چپرسر رمک را محدوده پلاک خود کرده است . که بلوار  رمک به سادات شهر را در حوزه استحفاظی رامسر  به خود اختصاص داده که بارها و بارها مورد اعتراض مردم این منطقه بوده و هست . که فرماندار سابق زرودی  مهندس حلاجیان رئیس شورای اسلامی شهر رامسر بر این امر واقف بوده و در کمسیون ترافیک این جدا سازی مطرح است . پرونده ای مفتوح می باشد!!

 روی سخنم به  آن دسته از نامزدهای شورای اسلامی شهر سادات شهر است : چرا در ایام انتخابات با توجه برای یکی شدند و تعدد نامزدها موئلفه ای برای خودشان در نظر نگرفتن  ؟ که  باعث رأی شکنی شوند !!  امروز اردو کشی کنند که مطالبات خودشان را اینگونه چالشی بخواهند !!

نظرات 6 + ارسال نظر
درست نویس 1393/10/05 ساعت 10:26 ب.ظ

عین جانب اظ جناب داریوش خوان عظیض کمال طشکر را داشطح و دارم کح عینچنین با نصر مصجأ بح بحطرین نهو مثاعل را متره نموعیدند و خیال حهح را راهط نموعیدح کردند و من پیشنحاد میکنم که منتغح عاغا داریوش هم مثطغل شود و یک شحرداری حم در عانجا بظنند طا کارحا راهط طر انجام شود
دایوش همایطط می شود
تالش مهلح عاظاد باید گردد
چپرثر ائدام باید گردد
چونگول چری الهاغ باید شود

سادات شهری 1393/10/05 ساعت 07:29 ب.ظ

به اقای طالشی باید عرض نماییم وقتی که تلفنهای چپرسر وطالشمحله و کوی تعاونی و باغ ملی جز مرکز مخابرات اقا بسمل سادات شهر قرار گرفت مشکلی برای ان منطقه قرار نگرفت اگر هم جز شهرداری ساداتشهر هم قرار بگیره فکر نکنم مشکلی داشته باشد ودر خصوص نماینده نداشتن مردم ساداتشهر در شورای شهر کتالم باید عرض نماییم دوره قبل هم همان کتالم شما یک نماینده داشت و سادات شهر چهار تا این دلیل نمیشه هدف ابادی شهر مان است چه کتالمی و چه سادات شهری وچه اذری و....

شهروندان رامسری 1393/10/05 ساعت 05:05 ب.ظ

سمه تعالی
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید نقش وجایگاه فناوری اطلاعات وارتباطات بالاخص مخابرات در رشد وتوسعه زیربناها و رفع محرومیت ها برکسی پوشیده نیست. تبادل علمی فرهنگی، گفت و گوی تمدن ها، بازاریابی و تجارت در گرو ارتباطات است و در دنیای امروز مخابرات بستر ارتباطات سریع و سالم است.
شهرستان رامسردراستان مازندران بادارایودن برند گردشگری وفرصتهای بیشمار سرمایه گذاری نیازمند داشتن مدیرانی کارآمدوپیگیردرسطوح عالی بخصوص درحوزه مخابرات وفناوری است که این مهم باتوجه به نامگذاری سال1393به سال اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی آنچنان که باید وشاید تابه امروز محقق نشده است.
آنچه امروز موجبات نارضایتی شدید وسلب اعتمادمردم راازحوزه مخابرات درسطح این شهرستان فراهم نموده عملکرد بسیار ضعیف رئیس اداره مخابرات جناب آقای علی دودابی نژاد است که بارها مدیران استانی ومسولین شهرستانی به آن اذعان داشته اند.
بی تفاوتی ایشان درارتباط با مشکلات تلفن ثابت ، دیتا ، کابل برگردان ، کنده کاریها ، سرقت کابل های هوایی وزمینی ومشکلات اینترنت پرسرعت، نبودامکانات فنی ومخابراتی دراکثر نقاط شهر وبخشهای تابعه ،انتصاب افراد ناکارآمد درواحدهای مهم براساس روابط ونه شایسته سالاری،تهمت های ناروا به بعضی ازکارکنان به عناوین مختلف،وبکارگیری نامناسب کارکنان ،بی تفاوتی نسبت به عملکرد کارکنان ونیروهای بخش خصوصی وعدم نظارت برمسائل انضباطی آنها که موجبات سوء استفاده بعضی ازا ین افراد را فراهم نموده ،ارایه گزارش های خلاف واقع و اجرای طرح های غیرکارشناسی و غیراصولی،عدم حضورایشان درجلسات پرسش وپاسخ مسئولین شهرستان با مردم برای شنیدن درددل ها و دغدغه های مردم در حوزه مخابرات،نداشتن تعامل سازنده با سایر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان ومواردی از این قبیل گویای این واقعیت میباشد که انتخاب گزینه ای توانمند بجای ایشان ضرورتی است که مستدعیت آن مقام عالی دستورات لازم را جهت اقدامات مقتضی هرچه سریعتر مبذول دارند.
آرزوی توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهری اسلامی

ازطرف مشترکین وشهروندان رامسروبخشهای تابعه
رونوشت به:
دفترمقام معظم رهبری
دفترارتبطات ریاست جمهوری
دفتر وزارت ارتباطات وفناوری

سلام، دلیلش از این که بهم کاردوپنیر بودند چیه؟

از اهالی بریشی 1393/10/05 ساعت 02:39 ب.ظ

این مطلب جناب داریوش خان طالشی مملو است از غلط املایی و دستوری .
بهتر است جناب ایشان ابتدا نوشتن صحیح را تمرین و به منصه ی ظهور برساند سپس در نفی یا اثبات تفکیک دو شهر کتالم و سادات شهر ابراز نظر بفرمایند!

رامسری 1393/10/05 ساعت 10:06 ق.ظ

کتالمی ها وساداتمحله ای ها از قدیم الایام بهم کاردوپنیر بودند پس همان بهتر زودتر ازهمدیگه جداشن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.