پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

من مشاور رسانه ای شورای شهر کتالم و ساداتشهر نیستم!

من مشاور رسانه ای شورای شهر کتالم و ساداتشهر  نیستم! 

 

از آنجاییکه که اعتقاد دارم سمتی تحت عنوان مشاور رسانه ای با توجه به اینکه مزایای مفیدی برای یک مسئول می تواند داشته باشد و با راهنمایی های لازم عملکرد وی را در نزد افکار عمومی خوب یا بد جلوه می دهد ولی در کنار آن گاها می تواند کار رسانه ای و مطبوعاتی یک خبرنگار را مورد آسیب قرار داده ،انتقادهای لازم را تحت شعاع خود قرار دهد و دیگر نتواند به وظیفه اش به طور مطلوب عمل نماید.

با این وصف علی رغم میل باطنی ام مدتی قبل نامه ای از سوی شورای شهر کتالم و ساداتشهر دریافت نمودم که در آن از حقیر به عنوان مشاور رسانه ای این شورا یاد شده بود .

گویا این امر به مذاق یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر که در گذشته و حال چشم طمع به صندلی مدیریتی شهردار کتالم و ساداتشهر دوخته است خوش نیامد.

ما نیز این امر را بهانه قرار دادیم و بنابر اعتقادم به کار مطبوعاتی و رسانه ای ، عصر امروز طی نامه ای به رئیس شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر انصراف خود را از این سمت اعلام نمودم و برای دوستان و همکاران دیگرم جناب آقای غلامی و ایرج شعشعانی در این سمت  آرزوی توفیق و خدمت دارم.

محمدرضا بهرامی-مدیر وبلاگ

نظرات 9 + ارسال نظر
رامسریان 1393/09/29 ساعت 03:35 ب.ظ

این سمت مگه چه ارزشی داره؟ مشاور- رسانه ای - شورای شهر یک منطقه کوچک - از یک شهرستان کوچک تر در ته مازندران که خودش یکی از استانهای کم توسعه یافته ایران است.
چه سمت مسخره ای!!!!!!! واقعا که واقعا این سمت اینقدر ارزش داره؟ الله اعلم

مملی رفیق 1393/09/26 ساعت 08:18 ب.ظ

برارمملی ، تو اگر مشاور نیه ، چجوری کار دگتر وحیدی را یک هفته ای حل بوکرده پس تونی مشاور بشی ، بشو جلو امو تی پشت سر هسیم ..پا پس نکش ، شعشانی شعشعانی نکن این پست تی تن قبایه ، خلایق هرچه لایق .

[ بدون نام ] 1393/09/25 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام آقای " جانباز"!!!

یک رفیق 1393/09/25 ساعت 10:30 ب.ظ

باسلام .کار اشتباهی کردی هیچ وقت در عصبانیت تصمیم نگیر. با قدر به کار خود ادامه بده .به اینده فکر کن. باتشکر

مجتبی کردی 1393/09/25 ساعت 10:02 ب.ظ

در کنار افرادی همچون اسماعلی غلامی کار کردن باعث افزایش تجربه ادم می شود
درود بر شما جوان فعال عزیز

کتالمی 1393/09/25 ساعت 08:33 ب.ظ

این عضو شورای مد نظر در دوره قبل انتقادهای بسیاری به رئیس شورا داشت و مردم فکر می کردند که خودش آدم خوبی است و به او رای دادند ولی الان مخالف 4 عضو دیگر است

انگار همه بدن اون خوبه

گوسفندگالش 1393/09/25 ساعت 08:25 ب.ظ

تلفظی صحیح هست.

محمد باقر طالش عزیزی 1393/09/25 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام.از سوی برخی دوستان خدمت بی منت نوعی ساده لوحی تلقی میشود.آدم باید آزاد مرد باشد که هستی. به دل نگیر.از همکارانت که به قول خودت مشاور رسانه ای یا هر چیز دیگر ...هستند تا به حال جه خدمتی سر زد؟محمد رضا بدون غرض عرض میکنم که در نوشته ها یا سخنرانی های در حد معرفی یکی از این دوستان که نام بردی بارها غلط املایی و تلفضی دیده و شنیده ام.(این حرف ها پیش خودت باشد). کار خودت را بکن و از انتقاد سازنده دوری نکن که همیشه موفق خواهی بود.به امید دیدار.یا علی.

مشاورزاده 1393/09/25 ساعت 07:09 ب.ظ

آقا قبل از این که انصراف بدی یه ندای کوچیک می دادی خودم به جای تو می رفتم ! به تو هم می گن رفیق !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.