پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مشکلات گردشگری شهرستان رامسر چادر خوابها نیستند!

سید داریوش قانع – چند سالی است که رامسر لقب شهر نمونه گردشگری را یدک می کشد اما در این چند سال اگر هرسال یک فرصت گردشگری هم ایجاد میکردیم ،چندین فرصت گردشگری داشتیم که هم پول وسرمایه   برایمان به ارمغان می آورد وهم اعتبار که گردشگران از آمدن به این شهر پشیمان نشوند .

یکی از سیاست های گردشگری در تمام دنیا بالا بردن کیفیت اقامتگاه ها و کم کردن هزینه های سفر بوده وهست ،ولی در شهرما برعکس کیفیت اقامت گاها روز بروز پایین تر و نرخ خدمات بالاتر ارائه می شود .

خواستم در پاسخ به سئوال جناب آقای سروی فرماندار محترم بگویم ، چادر خواب ها کسانی هستند که مسافرت های ارزان قیمت را ترجیح میدهند و دوست دارند از طبیعت بکر وزیبای شهر رامسر هم استفاده نمایند ولی متاسفانه رامسر گرانترین شهر از نظر خدمات است .

اگر در این روزها سری به اماکنی که در آن چادر می زنند ، بزنید حتما” خواهید دید که صاحبان خودروهای چند صد میلیونی هم در چادر بسر می برند ،پس نا توانی مالی نمی تواند انگیزه چادر خوابی باشدبلکه بستر این کار را برایشان فراهم کردیم ، در نوع ساخت هتل ها و هتل آپارتمان های شهرمان بی تفاوت رد شدیم واز همه مهم تر عدم نظارت موثر اداره میراث  وگردشگری در ساخت هتل هاو خدماتشان ودر آخراین شد که میبینیم .

درجه بندی اقامت گاه ها به عهده چه اداره ایست؟ نرخ خدمات را چه کسانی تعیین میکنند ؟ اگر دقت کنید وپای صحبت همه هتل داران که با وام های کلان وسود های آنچنانی آن فضا را آماده کردند بنشینید ، شش ماه رکود پائیز وزمستان را محاسبه در قیمت اتاق و سوئیت میکنند .

ما می توانیم در ششماه رکود با برنامه ریزی های مستمر وسفر های ارزان قیمت ودر اختیار قرار دادن بخش های اقامتی شهرمان به شرکت ها و وزارت خانه ها در ایام پاییز و زمستان بحث گردشگری را تمام فصل نماییم که این امرهم به نفع شهر بوده وهم از آن حالت رکود خارج خواهد شد .

ایجاد کمپ مخصوص چادر و ایجاد فضاهای مناسب گردشگری و مسافرت های ارزان قیمت باعث جنب وجوش در صنعت گردشگری این شهر خواهد شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/05/11 ساعت 04:27 ب.ظ

احسنت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.