پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

همدلی و محبت رمز پیروزی شعبان سروری

در روزهای اخیر بازار گمانه زنی در خصوص زمان معارفه فرماندار رامسر در خروجی رسانه های رامسر قرار گرفت .

بالاخره با اطلاعات واصله از سوی روابط عمومی فرمانداری رامسر متوجه شدیم که مراسم معارفه فرماندار رامسر راس ساعت 14 روز شنبه در هتل رامسر برگزار می شود.

جا دارد با تمام اختلاف نظرات و انتقادات جدی به زرودی فرماندار رامسر به ایشان خدا قوت بگوییم و امیدواریم در دیگر مسئولیت ها برای کشور عزیزمان مثمر ثمر واقع گردد و سلامی نیز عرض می کنیم خدمت شعبان سروری ،معاون اسبق فرمانداری رامسر  و فرماندار جدید رامسر و امیدواریم با توجه جدی نسبت به عملکرد خلف خود ، در دوران مدیریتش ، یادگارهای با ارزشی بر جای گذارد تا در هنگام تودیع خود ، به نیکی از وی یاد شود .

لازم است در همین یادداشت کوتاه به جناب سروری متذکر شویم که رامسر ، نیازمند فرمانداری است تا با به کار گیری همه سلایق و دیدگاه ها در کنار هم ، وفاق ، محبت و همدلی را در جامعه بگستراند و از افرادی که منفعت طلب هستند به شدت دوری کند زیرا نه به صلاح وی است و نه به صلاح جامعه.

لازم است متذکر شویم رامسر در هشت سال اخیر به شدت از سوء مدیریت و بی تدبیری ضربه های مهلکی خورده است که متاسفانه در سال های آتی اثرات نا مطلوب خود را بر تن جامعه نمایان خواهد کرد .شعبان سروری از این بی تدبیری ها به درستی مطلع شود و با به کار گیری نیروی متخصص و باهوش ، سعی در التیام آنها بر آیند.

لازم است متذکر شویم ،رامسر از نظر ظرفیت رسانه ای در جایگاه بالایی قرار دارد و انتظار می رود بر خلاف خلف خود ، رسانه را رابطی امین بین خود و مردم بداند و این کار را عملی کند و نصایح ، پند و اندرزهای رسانه را رصد کند و با تدبیر به اصلاح جامعه ،به همراه آنها امید بندد.


نظرات 2 + ارسال نظر

یاداشت آقای عزیز عیسی پور

آیا محال ثلاث تنکابن

(غرب مازندران و شرق گیلان) توان استانی شدن را ندارد ؟!

http://ostane-tonekabon.blogfa.com/


لطفا نشر دهید. با تشکر فراوان

مهدی 1392/12/17 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام
نوشتی:
نصایح ، پند و اندرزهای رسانه را رصد کند

اشتباه گرفتی آقا. وظیفه ی رسانه اطلاع رسانی است نه نصیحت و پند و اندرز...
همین اشتباه در رویکرد رسانه ای شما ملموس است

http://www.entekhab.ir/fa/news/151210

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.