پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اظهار نظر شیخ اصلاحات رامسر به یک خبر پژواک

در پی انتشار خبری مبنی بر "جلسه ستاد بحران رامسر در رستوران کشتی"شیخ صفر قاسمی مسئول ستاد دکتر حسن روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری در رامسر به آن واکنش نشاد داد.

وی با ارسال متنی به پژواک رامسر چنین نوشت: 

 

هم برای وزیر متأسفم و هم برای کسانی که جلسه را در آن مکان تدارک دیدند.ضمنا آقایان مسولین رامسر لطف کنند غذاهایی که قبلا در این رستوران خوردند پولشو بپردازند تا صاحب رستوران کمتر نظام را بواسطه مطالباتش زیر سوال ببرند. مگر نمی شد این جلسه را در یک مکان دیگری برگزار کرد؟یقین دارم آقای دکتر آخوندی ناخواسته وارد این مکان شدند البته حق این بود تدبیر خرج میدانند برای همدردی با مردم آسیب دیده وارد چنین مکانی نمی شدند وجلسه را در فرمانداری یا سالن اجتماعات یا مسجد برگزار میکردند و این دامی بود که مسولان بی تدبیر رامسری برای وزیر محترم تدارک دیدند.

نظرات 10 + ارسال نظر
حسن 1392/11/17 ساعت 07:31 ب.ظ

برای مسئولین رامسر وبرای اقای وزیر وبرای شیخ صفر متاسفم! مسئولین اشتباه کردند . وزیر بازی خورد . شیخ صفر توجیه می کند .! .برادر عزیز این کارها عادی شده است . زندگی اشرافی گری مسئولین یعنی همین.!وقتی وزیری 1000ملیارد سرمایه داشته باشد چه انتظاری دارید.!

اشنا 1392/11/17 ساعت 07:14 ب.ظ

آقای قاسمی برادر بزرگوار .شما همه را مثل خودتان مردمی می دانید .چون همیشه بامردمی واز درددل مردم خبر داری وانتظار از دولت مردان روحانی خیلی بالاست نه اینطوری فکر نکن .آنها صداقت شمارا ندارند

همشهری 1392/11/17 ساعت 06:51 ب.ظ

شیخ شما به عنوان نماینده دولت اعتدال چرا از اقایان حمایت می کنید ......برای ماندن

مهربان 1392/11/17 ساعت 01:26 ب.ظ

ممنون شیخ خدا خیرت دهد که باغیرت نوشتی

محمد 1392/11/17 ساعت 11:32 ق.ظ

احمد مین باشی احسنت.

رامسری 1392/11/17 ساعت 10:36 ق.ظ

دام چیه؟ مگه بچه 2 ساله بوده که نفهمه و به زور برده باشنش؟ خود جاب دکتر انقدر شعورش نرسیده که داره کجا میره؟!
انقدر دم از تدبیر نزنید که تدبیرتان را هم در این بحران و هم در توزیع سبد کالا به عینه دیدیم!
مردود شدید متدبران کلید به دست... آن کلید تنها برای بازکردن قفل ها نبود و بلکه فقط قفل ها و درهای باز را کلید کرد و بست...

دانشجو 1392/11/17 ساعت 10:28 ق.ظ

استادمحمدرضا سلیمی:
انتصاب شمابه ریاست موسسه کسری رامسر تبریک عرض میکنیم. موفق وپیروز باشید

با سلام،
اینکه رامسر یکی از مراکز گردشگری و تفریحی و استراحتی و سیاحتی و... می باشد شکی نیست. و اینکه تقریبا همه سازمانها و نهادها و وزارت خانه ها و... در رامسر و تنکابنجایی را برای خود و کارکنان خود احیا نموده اند هم شکی نیست. و اینکه مسئولین رامسر محلهایی را برای پذیرایی از مسئولین بلند پایه و متوسط پایه و کوتاه پایه و... دارند هم شکی نیست و این روالی است که از تقریبا دو دهه پیش آغاز و روز بروز هم پیشرفت می کند. همان موضوع اشرافیت گری و تجمل گرایی که رهبر فرزانه انقلاب بارها به مسئولین متذکر شده و می شون. اما اینکه همیشه تعدادی بادمجون دور قاب چین هم هستند که فقط برای خود شیرینی و اینکه شاید مورد مرحمت و لطفی قرارگیرند و یا حد اقل اینکه جای پایی برای نوایی ، این را هم شک نکنید. در هر صورت در بحران اخیر باز خود مردم و نیروهای مردمی و بعضی از مسئولین بومی شهری بودند که اگر هم خدمتی صورت گرفت به لطف و همت جمعی آنان بود والا از مسئولین اتو کشیده ی جلو دوربینی که سه روز پس از بحران وارد کارزار شدند کاری دیده نشد. چاره غرب استان فقط استان شدن غرب مازندران و جدا شدن از استان مازندران است و بس.

فداییان شیخ صفر 1392/11/17 ساعت 12:38 ق.ظ

احسنت بر شیخ که حرف دل مردم رامسر اینطور جسورانه عنوان میکنه .این شرح صدر فقط در سایه تقوی به انسان عنایت میشه .ممنون یا شیخ یا آشیخ

کتالمی 1392/11/16 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام آقای بهرامی خسته نباشید
لطفاااااااااا پیگیری کنید که چرااااااا بیمارستان کتالم روزهای گذشته تعطیییییییل و خالی از پزشک و پرستار بود؟؟؟؟؟؟؟
چرا برق اضطراری بیمازستان یک شهر در شرایط بحرانی قطعه؟ مدیریت بیمارستان کجا بودیند و به چه کاری مشغول بودند؟ بیمارستان یک شهر نباید وسیله ی نقیله ای داشته باشه که تو بدترین شرایط جوی زحمت جابهجایی پزشک و پرستار رو به روش بکشه؟؟؟
این موضوع رو هم پیگیری کنید و هم خبری. لطفاااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.