پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

وزیر نیرو :با تلاش نیروهای امدادی تا ساعتی دیگر مشکلات برطرف می‌شود

حمیدرضا چیت‌چیان عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان رامسر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی تا ساعتی دیگر مشکلات برطرف می‌شود.

  

وی با اشاره به اینکه این وضعیت در چند سال گذشته برای استان گیلان نیز به وجود آمده بود، افزود: گیلان در بحران اخیر به دلیل اینکه تجربه حادثه قبلی را داشت، توانست در شرایط بهتری از بحران خارج شود، اما مازندران چون این تجربه را نداشت کمی دچار مشکل شد و این تجربه ای ارزشمند برای مازندران است تا در مواقع بحران بهتر مدیریت کند.

چیت چیان با اشاره به اینکه با همکاری سایر استان‌ها دامنه بحران در مازندران جمع شد، افزود: الان در وضعیت نسبتا خوب و پایداری قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در روزهای آینده نیز باید آمادگی مقابله با بحران را داشته باشیم، افزود: 22 استان نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه به دلیل تداوم بارش‌ها، برق 150 روستا در مازندران قطع شده بود، گفت: در حال حاضر به جز 43 روستا بقیه روستاها دارای برق هستند.

وی با اعلام اینکه به محض بازگشایی‌ راه‌ها همه این روستاها برق‌ دار می‌شوند، گفت: همکاران ما منتظر باز شدن راه‌ها نباشند.

چیت‌ چیان با اشاره به اینکه امشب همه روستاهای مازندران برقدار می‌شوند، افزود: برق 20 درصد مردم شیرود وصل شده است و 80 درصد هنوز دسترسی به شبکه آب را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از 145 روستایی که دچار قطعی آب شده بودند در 22 روستا هنوز مشکل وجود دارد و تا سه ساعت آینده مشکل آب و برق در مازندران حل می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد 141 اکیپ برای رفع مشکلات و ترمیم خطوط آسیب دیده در غرب استان اعزام شدند که 70 اکیپ از داخل و بقیه از سایر استان‌ها برای کمک آمدند.

وزیر نیرو از ورود 13 دیزل ژانراتور به مازندران نیز خبر داد و تصریح کرد: آب بخشی از منازل از این طریق وارد شبکه‌های خانگی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.