پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جلسه ستاد بحران رامسر در رستوران کشتی

درحالی که مردم رامسر با بحران برف دست و پنجه نرم می کنند و در بسیاری از روستا ها هنوز بازگشایی مسیر ها و معابر صورت نگرفته و بسیاری از دام های مردم تلف شده و در برخی از نقاط برف زده، حتی مردم دسترسی به نان برای امرار و معاش و زنده ماندن ندارند وزیر نیرو به همراه فلاح استاندار مازندران ،خیریانپور ،نبییان معاونین وی ،فرماندار رامسر و مسئولین شهرستان در رستوران کشتی رامسر بعد از صرف نهار جلسه بحران تشکیل دادند.

این درحالی است در چند روز گذشته به علت عدم بازگشایی مسیرهای روستایی مردم به شدت دچار مشکل شدند و در برخی از مناطق توزیع آذوقه با بالگرد صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ما عباس آخوندی به دلیل عزیمت به استان گیلان نهار خود را در رستوران کشتی رامسر(یکی از باشکوه ترین رستوران های رامسر که مخصوص مسئولین است) در مسیر اصلی رامسر به گیلان صرف کرد و در همانجا جلسه ستاد بحران را تشکیل داد .

نظرات 7 + ارسال نظر

http://ostane-tonekabon.blogfa.com/post-667.aspx

علی 1392/11/16 ساعت 10:54 ب.ظ

البته طبق اطلاعات من ، قرار بود که ایشان را به اون بالا یعنی رستوران قله ی تله کابین ببرند که به علت میسر نبودن رفت و آمد همین جا غذا خوردند ... آخر شما نمی دانید که جناب استاندار چقدر به تله کابین علاقه دارند ؟ تا حالا چند بار به اونجا رفتند و نهار خوردند . حتی جلسه با فعالان سیاسی را در اونجا برگزار کردند !!!

شیخ صفر قاسمی 1392/11/16 ساعت 10:19 ب.ظ

بنام خدا
هم برای وزیر متأسفم و هم برای کسانی که جلسه را در آن مکان تدارک دیدند.ضمنا آقایان مسولین رامسر لطف کنند غذاهایی که قبلا در این رستوران خوردند پولشو بپردازند تا صاحب رستوران کمتر نظام را بواسطه مطالباتش زیر سوال ببرند. مگر نمی شد این جلسه را در یک مکان دیگری برگزار کرد؟یقین دارم آقای دکتر آخوندی ناخواسته وارد این مکان شدند البته حق این بود تدبیر خرج میدانند برای همدردی با مردم آسیب دیده وارد چنین مکانی نمی شدند وجلسه را در فرمانداری یا سالن اجتماعات یا مسجد برگزار میکردند و این دامی بود که مسولان بی تدبیر رامسری برای وزیر محترم تدارک دیدند.

گلشن 1392/11/16 ساعت 09:29 ب.ظ

البته بااین نذکرکه تعدادی ازمسئولان مرتبط حاضر به شرکت دراین برنامه نشدند.

همشهری 1392/11/16 ساعت 08:44 ب.ظ

اقای فرماندار - اقای شهردارو دیگر مسولین شهر رامسر ایا بهتر نیست به فکر استعفاءباشید .........

رامسری 1392/11/16 ساعت 06:19 ب.ظ

آخی... چه عذابی میکشن طفلکی های بیچاره!
واقعاً خسته نباشند
ستاد بحران به معنای حقیقی کلمه شکل گرفته!
کاش زودتر اطلاع رسانی می کردی مردم میرفتن ماساژشون میدادن و شونه هاشون رو می مالیدن تا خستگی از تنشون در بره طفلک های معصوم!
همش تقصیر توئه دیگه!! دیر اطلاع رسانی می کنی و مسئولین زحمتکش ما که یه بند دارن کار می کنن و خسته میشن باز غافلگیر میشن!
آخه چه جور خبرنگاری هستی تو... فکر غافلگیری مسئولین باش و همیشه 1-2 سال زودتر اطلاع رسانی کن!
در پایان باز هم تشکر دارم و در عجبم که چه مسئولین دلسوز و زحمتکشی داریم ما... خدا قوتشون بده!

اشنا 1392/11/16 ساعت 04:55 ب.ظ

اقای بهرامی .خیلی بی انصافی ..انتظار داشتی آقای وزیر بیاد قهوه خانه حیدر غذا نوش جان کند ؟.باید بهترین هتل برود تابهترین تصمیم را بگیرد با امدن وزیر از فردا همه مشکلات حل میشه ..هیچ خودت و ناراحت نکن ..وزیر بایه فوت همه کارهارا درست میکنه !!!شمانوشتید که مدیر تله کابین رامسر هم انجا بود نه انتظار داشتی من وتورا ببرند نه هیج وقت چنین انتظار ی نداشته باش ممنون از ابنکه نوشته هایم را نمایش میدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.