پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

به مردم اطمینان می دهیم تا زمان بر طرف شدن کامل مشکلات ، تمامی مسوولان و گروه های امدادی در منطقه حضور خواهند داشت

ربیع فلاح، استاندار مازندران طی دو روز گذشته در جمع مردم محمود آباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر حضور یافت و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت و در راستای رفع موانع در این راستا دستوراتی صادر نمود.

  

 ربیع فلاح جلودار در گفتگو با شبکه های خبر و شبکه سراسری سیما، مقدار بارش برف را در مازندران و نوار ساحلی، بی سابقه خواند و گفت: به دلیل بارش سنگین برف، در زمینه خدمات عمومی برق و آب و راه های مواصلاتی، مشکلات فراوانی بروز نموده که اکیپ های متعدد و گروه های امدادی در منطقه مستقر شده و تلاش های گسترده خود را برای حل مشکلات آغاز نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل در منطقه غرب استان مربوط به بازگشایی راه های مواصلاتی و به ویژه راه های روستایی بوده و در این راستا وزارت راه و شهرسازی از استان های معین از جمله تهران، البرز، قزوین، گیلان و گلستان درخواست کرده تا با اعزام ماشین های سنگین و نیمه سنگین به ویژه برف روب، وضعیت راه ها را به حالت عادی باز گردانند.

استاندار از صبوری و سعه صدر مردم مازندران به ویژه مردم غرب استان در برابر سختی های ناشی از بارش برف سنگین، تقدیر و تشکر نمود و یاد آور شد: از مردم عزیز انتظار داریم با توجه به حجم بالای بارش برف، کمک نمایند تا نیروهای امدادی و خدماتی بتوانند به نحو شایسته به وظایف خود عمل کنند.

فلاح تاکید کرد: الحمدالله گاز مناطق متصل و جاری است و مردم در زمینه گرمایش، کمتر مشکل دارند و بخشی از نیازهای مربوط به نان مردم، از طریق نانوایی ها تامین شده و بخش اعظمی از نیازها از طریق دیگر شهرهای مازندران، تامین و در حال توزیع در بین مردم می باشد.

استاندار مازندران که از صبح دیروز برای حل مشکلات ناشی از بارش برف سنگین به شهرهای غرب استان سفر کرده است، گفت : بیشتر مشکلات قطع آب ،برق و مسدود بودن راه های اصلی و فرعی مربوط به سه شهر عباس آباد ، تنکابن و رامسر است.

فلاح گفت : به مردم اطمینان می دهیم تا زمان بر طرف شدن کامل مشکلات ، تمامی مسوولان و گروه های امدادی در منطقه حضور خواهند داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.