پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرماندار بعدی رامسر کیست؟

نماینده عالی دولت عنوانی است که به فرماندارهر شهرستان  اطلاق می گردد امام جمعه ،نماینده مجلس و فرماندار  از مسولان عالی هر شهرستان می باشند .

  

امام جمعه  از سوی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه   تعیین  ،نماینده مجلس هم منتخب مردم و فرماندار نیز به پیشنهاد استاندار و  ابلاغ وزیر کشور منصوب می گردد.

تجربه نشان داده با روی کارآمدن هر دولتی  فرمانداران متناسب باسیاست ها و رویکردهای همان دولت انتخاب می شوند و بر همین اساس  مدت هاست انتخاب فرماندار دولت تدبیر و امید در رامسر نیز در دستور کار متولیان امر می باشد.

منابع وثوق اعلام نموده اندکه با رایزنی های انجام شده انتخاب فرماندار آینده رامسر از میان گزینه های معرفی شده ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رامسر نهایی شده  و به زودی معرفی می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که گزینه نهایی شده سابقه کار و مسولیت در شهرستان رامسر را دارد.

از زمان آقای  علا الدین غروی  به عنوان  اولین فرماندار رامسر که  از 29 فروردین 1359  تا 15 شهریور 1361 مسولیت را پذیرفتند تا دوره آقای  ر رستم زرودی فرماندار کنونی که از 21 مرداد 1391 تا کنون مشغول به کار می باشند 14 فرمانداریا  سرپرست فرمانداری در رامسر منصوب شده اند

آقایان علا الدین وحید غروی ، محمدحسن الله داد،اکبردرزی اعلام  ، محمدمحسنیان، مهدی محمدی ،حسن خیریان پور ،قنبرسیمیاری ، سید احمدمیری ،علی با با خانی ،ابوالحسن آقاجانکردی ، عبدالصمدصفرنژاد، محمدصالح رضاخانی ، غلامرضا خلعتبری ورستم زرودی  14 فرماندار و یا سرپرست فرمانداری رامسر بودند.

آمارها نشان می دهد آقایان حسن خیریان پور،قنبر سیمیاری و سید احمد میری و علی باباخانی به ترتیب با ۲۰۴۵-۱۵۵۰-۱۴۰۲-۱۰۰۱روزبیشترین مدت مسولیت را عهده داربوده اند.

همچنبن  آقایان ابوالحسن آقاجانکردی ،محمد محسنیان  و غلامرضا خلعتبری  به ترتیب با 71-126-183روز کمترین دوره حضور را در این منصب تجربه نمودند.

 

تحلیل ها بر اساس آمارها نشان می دهد طی این 34 سال میانگین مدت مسولیت فرمانداری  حدود5/2 سال بوده است.

بررسی ها نشان می دهد از میان 14 فرماندار رامسر بعد از پیروزی  انقلاب آقای حسن خیریانپور که ز 21 تیر 1371تا 27 بهمن 76 فرماندار رامسر بوده در حال حاضر معاون استاندار مازندران است  همچنین آقای مهدی محمدی که از 17 تیر 69 تا 20 شهریور 81 فرماندار رامسر بوده هم اینک فرماندار قائمشهر است.

بهر تقدیر شواهد نشان می دهد آنچه منابع آگاه بیان داشته اند بزودی فرماندار دولت تدبیر و امید در رامسر بر صندلی خدمت جلوس خواهد نمود.عباس احمدی-امتداد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.