پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پارک کودک شهرداری کتالم و ساداتشهر و لزوم توجه جدی به سلامتی استفاده کنندگان

یکی از مشکلات عمده خانواده های شهر سرسبز رامسر ، کمبود مراکز تفریحی عمومی و رایگان همچون پارک کودکان و مراکز فرهنگی است که در شعارها و برنامه های بسیاری از کاندیداهای شهرداری و شورای شهر رامسر در گذشته و حال به چشم می آمد ولی متاسفانه اقدامی عملی و قابل توجهی در این خصوص انجام نپذیرفت.

دو پارک کودکی هم که در رامسر ساخته شده است ، یکی در کوی تعاونی است که تقریبا مخروبه شده و یکی هم در رضی محله واقع است که بیشتر مصرف محلی دارد.

یکی از اقدامات خوبی که شهردار محترم کتالم و ساداتشهر بعمل آوردند، ساخت پارک کودک(هرچند کوچک) در محوطه شهرداری کتالم می باشد که موجبات شادی بسیاری از کودکان و خانواده های آنان را فراهم آورده است.

 

 

لذا ضمن تقدیر و تشکر بابت این اقدام بنیادی و دیگر اقداماتی که در دوره جدید شاهد آن هستیم ، نظر شهردار و شورای شهر محترم را به موارد ذیل جلب می نمایم:

1- از آنجایی که کمیت و فضای ایجاد شده ، بیشتر برای رده سنی زیر 7 سال می باشد و نظر به شیطنت ها و فعلیت های پرجنب و جوش و ذاتی سنین بالاتر ، و برای جلوگیری از اتفاقات و خطرات احتمالی ، ضمن تعیین شرایط سنی برای این پارک ، فردی را برای مراقبت و پیشگیری خطرات و اتفاقات احتمالی بکار گمارند که در صورت بروز هر اتفاقی بتوان اقدام مناسب و بموقع انجام داد.خصوصا اینکه این محل در محوطه شهرداری و منتصب به شهرداری می باشد.

نویسنده در چند مرحله مشاهده نموده است که پسربچه های بالای 7 سال بدون توجه به تردد کودکان و خردسالان محل پارک ، در حال تفریح بودند که می باید مورد توجه قرار گیرد.

2- احداث اینگونه پارک ها و مراکز تفریحی در توسعه فرهنگی و سلامت و روانی شهر تاثیر بسزایی دارد که پیشنهاد می شود مورد توجه هر دو شهرداری شهرمان قراگیرد تا همشهریان مجبور نباشند برای تفریح فرزندانشان به پارکهای تنکابن بروند.احمد مین باشی

نظرات 6 + ارسال نظر
ساداتشهری 1392/11/16 ساعت 03:45 ق.ظ

دور اول که اتحاد داشتن و انتخاب شدن ولی همون یه سعیدنیا که الانم مردۀ خاکه ولی همه می دونن چقدر علیه ساداتشهر کارشکنی کرده و خودم از یکی از اعضایشورای آن زمان که از اقوام نزدیکم بود شنیدم که در تصمیماتی که به نفع سادات شهر بود نه میاورد و مخالفت می کرد...
چرا باور ندارید بعضی آقایان پولدار کتالمی با پولشان همه جور کارشکنی کردند...
موارد زیادی را خودم شاهد بودم که وصفشان بسیار طولانی است...
شعبانی هم بنده به شخصه اصلاً قبولش نداشتم و ندارم و لایق این سمت نبود..
در مورد عدم اتحاد هم بحث مفصل است و بارها گفتم... همیشه تحصیلات بالا مثبت نیست و اتفاقاً در ساداتشهر ما از تحصیلات بالای اهالی ضربه می خوریم چون هرکس خودش را عاقل می داند و زیر بار حرف یه عدۀ خاص نمی روند و به عبارتی همه صاحب نظرند و در نتیجه اختلاف سلیقه زیاد است... اما در کتالم قشر روستایی و بی سواد بیشتر است و وقتی 4 نفر از بزرگان کتالم نظیر این احمدنژاد ها و فرج الهی ها و... یک تصمیمی می گیرند و به مردم می گویند مردم هم پیش خودشان می گویند ما که درست نمی دانیم چه خبر است و خودمان هم قابلیت کاندید شدن نداریم و آن آقایان بزرگان باسوادتر و داناترند حتما بهتر می دانند و در نتیجه به نظر آنها عمل می کنند و همان می شود که آقایان می خواهند...
در کنار همۀ اینها به عینه اخلال گری ها و تفرقه انگیزی هایی که توسط کتالمی ها در ساداتشهر ایجاد شده دیدم....
حرف و سخن بسیار است ولی اینجا مجال مناسبی برای بیانشان نیست
امیدوارم جناب بهرامی نظرم را منتشر نماید!

.سلام
با توجه به سلیقه شما در وبلاگ نویسی ازتون دعوت میکنیم
که نویسنده پاتوق دختر پسرا باشی
درصورت تمایل بیاید وفرم ثبت نام نویسنده را پر کنید
لطفا تمام فیلد رو کامل کنید
با تشکر مدیریت سایت

[ بدون نام ] 1392/11/08 ساعت 12:47 ب.ظ

جان شمه مار اندی کتالم سادمحله نکنین!!!!!!!!!

اصل موضوع فراموشا کردینا!!!

ااا111 1392/11/07 ساعت 10:46 ب.ظ

اهای سادات محله ای در دور دوم شورا گند زدید بس نبود

عبد 1392/11/07 ساعت 03:06 ب.ظ

بنده یک چند کلامی با دوست ساداتشهری حرف دارم دوست عزیز سادات شهری اگه زمان انتخابات در شهرتان میکشتی و میدیدی که هیچ کدام از کسانی که برای شورای شهر کاندیدا شده بودن با هم نه اتحاد و همفکری و ...... هیچی نداشتن دوست عزیز همین شعبانی که دوره سوم جزوءاعضا شورا بود چکار کرد برای این ساداتشهرتان من که محل کارم تو سادات شهر ه هیچ اتحادی ار همشهریانت که کاندیدا شده بودن ندیدم سادات شهر ده سال دیگه همینه یادت باشه چه روزی و چه جای بهت گفتم دوست ساداتشهری؛ در پایان از بهرامی عزیز میخوام که نظرم را منتشر کنه

ساداتشهری 1392/11/07 ساعت 11:13 ق.ظ

ساداتشهر هم که این وسط هیچی دیگه...
اصلا جناب شهردار و اعضای شورای شهر یادشون هست که ساداتشهر هم وجود داره؟!
این همه پارک و امکانات و زیباسازی برای کتالم انجام دادند آیا یک قدم برای ساداتشهر برداشتند؟
آخه هر چی هیچی نمیگیم روز به روز بر ظلم و وقاحت آقایان افزوده میشه.
همه چی برای کتالم و در مقابل ساداتشهر همچون فرزندی یتیم که هرکه از راه می رسد مشتی بر سر او می کوبد...
امیدوارم مدیر محترم وبلاگ که خودشان کتالمی هستند، نظر بنده را منتشر کنند تا شاهد بی عدالتی دیگری نباشیم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.