پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شهردار کتالم و ساداتشهر :در انجام برخی از کارهای فرهنگی و ورزشی جلوتر از شهرداری رامسر حرکت می کنیم

مظاهر باقر سلیمی در جلسه کمسیون فرهنگی-ورزشی شهرداری کتالم و ساداتشهرگفت:شهرداری کتالم و ساداتشهر در بحث انجام کارهای فرهنگی و ورزشی زبانزد شهرستان است و در برخی از کارها حتی جلوتر از شهرداری رامسر حرکت می کنیم.

برای دیدن ادامه مطلب به سایت شهرداری کتالم و ساداتشهر مراجعه نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر

یکی از مشکلات عمده خانواده های شهر سرسبز رامسر ، کمبود مراکز تفریحی عمومی و رایگان همچون پارک کودکان و مراکز فررهنگی است که در شعارها و برنامه های بسیاری از کاندیداهای شهرداری و شورای شهر رامسر در گذشته و حال به چشم می آمد ولی متاسفانه اقدامی عملی و قابل توجهی در این خصوص انجام نپذیرفت.

دو پارک کودکی هم که در رامسر ساخته شده است ، یکی در کوی تعاونی است که تقریبا مخروبه شده و یکی هم در رضی محله واقع است که بیشتر مصرف محلی دارد.

یکی از اقدامات خوبی که شهردار محترم کتالم و ساداتشهر بعمل آوردند، ساخت پارک کودک_ هرچند کوچک_ در محوطه شهرداری کتالم می باشد که موجبات شادی بسیاری از کودکان و خانواده های آنان را فراهم آورده است.

لذا ضمن تقدیر و تشکر بابت این اقدام بنیادی و دیگر اقداماتی که در دوره جدید شاهد آن هستیم ، نظر شهردار و شورای شهر محترم را به موارد ذیل جلب می نمایم:

1- از آنجایی که کمیت و فضای ایجاد شده ، بیشتر برای رده سنی زیر 7 سال می باشد و نظر به شیطنت ها و فعلیت های پرجنب و جوش و ذاتی سنین بالاتر ، و برای جلوگیری از اتفاقات و خطرات احتمالی ، ضمن تعیین شرایط سنی برای این پارک ، فردی را برای مراقبت و پیشگیری خطرات و اتفاقات احتمالی بکار گمارند که در صورت بروز هر اتفاقی بتوان اقدام مناسب و بموقع انجام داد.خصوصا اینکه این محل در محوطه شهرداری و منتصب به شهرداری می باشد.

نویسنده در چند مرحله مشاهده نموده است که پسربچه های بالای 7 سال بدون توجه به تردد کودکان و خردسالان محل پارک ، در حال تفریح بودند که می باید مورد توجه قرار گیرد.

2- احداث اینگونه پارک ها و مراکز تفریحی در توسعه فرهنگی و سلامت و روانی شهر تاثیر بسزایی دارد که پیشنهاد می شود مورد توجه هر دو شهرداری شهرمان قراگیرد تا همشهریان مجبور نباشند برای تفریح فرزندانشان به پارکهای تنکابن بروند.

با حضور نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت :
جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهر رامسر توسط شورای اسلامی شهر تشکیل شد
موج شمال _تارا هاشمی
جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهر رامسر با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم شهرستانهای تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت در محل شورای اسلامی شهر رامسر برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رامسر رویکرد و برنامه های این دوره شورا را حول سه محور اساسی دانست .
دکترهادی حلاجیان ضرورت حفظ وحدت و همدلی با آرامش در به سرانجام رسیدن برنامه های شهری ، استقلال و پرهیز از سیاسی شدن شورا و هماهنگی و تعامل با نماینده مجلس ،فرماندار، امام جمعه و شهردار و استفاده از تمامی ظرفیت های اجرایی شهرستان برای توسعه و آبادانی شهر و آسیب شناسی مشکلات شهری و اولویت بندی آنها برای حل مشکلات شهر و دانستن استراتژی و برنامه برای شهر از جمله محور هایی دانست که شورا بر روی آنها تمرکز کرده و طبق آن برنامه های خود را به پیش می برد.
وی گفت : از طریق تعامل با نماینده ،فرماندار و مسئولین شهری می توانیم بسیاری از مشکلات شهری را پیگیری نمائیم.
دکتر حلاجیان سپس به اهم مشکلات و موارد قابل پیگیری شهر پرداخت و گفت: پل صفارود ،تصفیه خانه آب شرب شهرستان ، زمین جهت احداث زباله سوز ، فاضلاب شهری ، وضعیت کنار گذر ساحلی ،کمبود اعتبارات عمرانی ، نبود برنامه استراتژیک شهری ، وضعیت نامناسب باغ سی هکتاری و مشکلات ترافیکی از جمله مشکلات شهر رامسر می باشد که نیاز است با اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نمائیم.
وی افزود: انشاله این نشست ها ادامه پیدا کند تا بتوانیم مشکلات شهری را پیگیری نمائیم.
شهردار شهر رامسر نیزدر این جلسه گفت : ادامه روند ساخت پل صفارود در سال 89 با 15میلیارد بودجه پیش بینی شده بود که تا کنون 6 میلیارد پرداخت شد و با توجه به وضعیت تورم ،امروزه بیش از 45 میلیارد هزینه خواهد داشت.
نصرت ا... کوزگر اظهار داشت:با اعتبار تخصیص یافته برای پل صفارود رامسر قسمتی از زمین وراث پور رجب و بعضی از مغازه ها خریداری شده که تا کنون80 درصد کار پل و آزاد سازی انجام شده ودر صورتی که اگر یک میلیارد دیگر اختصاص یابد تا عید 93 می توانیم یک مسیر را بازگشایی نمائیم.
وی در خصوص باغ سی هکتاری گفت: باغ مذکور 6 سال در اختیار میراث گذاشته شد و در آن کارهایی انجام شد ولی متاسفانه میراث نتوانست آنطور که لازم است تغییراتی ایجاد نماید و هرگونه اقدامی از سوی شورا و شهرداری نیز با مانعی به نام میراث برخورد کرد.
شهردار رامسر افزود: لازم است بودجه ای برای این باغ اختصاص یابد تا نسبت به رفع مشکلات آن اقدام عملی شود.
کوزه گر افزود: زباله سوز یکی از برنامه های کاری ماست و زمین برای احداث زباله سوز در چند نقطه پیشنهاد شد که نیاز است منابع طبیعی و سازمان جنگل ها همکاری لازم را داشته باشند زیرا که با ساخت زباله سوز،از تخریب هکتارها جنگل جلوگیری می شود.
نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا و شهردار به جهت پیگیری مشکلات مردم گفت: اگر ما نتوانیم با برنامه عمل کنیم و اولویت کارها را با کار کارشناسی تعیین نکنیم نمی توانیم خدمات خوبی را به مردم برسانیم .
دکتر شمس الله شریعت نژاد اظهار داشت: اگر کارها بر اساس کار کارشناسی نباشد خیانت به مردم است و باید از کارهای غیر کارشناسی پرهیز نمائیم.
وی گفت:متاسفانه در سال های گذشته فرصت سوزی انجام شد و با توجه به بودجه عمرانی پیش بینی در سال 93توان اجرای پروژه های نیمه تمام وجود ندارد.
وی افزود: در سال 93 امیدواریم که بحث تصفیه خانه شهرستان به سرانجام برسد و مردم از آب شرب بتوانند استفاده نمایند و در خصوص پل صفارود با تخصیص اعتبارات از استانداری باید در ایام عید شاهد بازگشایی این پل باشیم و این باید عیدی استاندار به گردشگران شهر رامسر باشد .
وی ادامه داد: در خصوص باغ سی هکتاری باید تلاش کرد تا این باغ پس از سالها تلاش به نتیجه برسد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم در سایه تلاش ،تفاهم ، همدلی و وحدت در جهت رفع مشکلات شهرستان تلاش نمائیم.
شریعت نژاد در پایان خطاب به اعضای شورای شهر رامسر گفت : من آمادگی دارم که به شهر کمک نمایم شما نیز باید کمک کنید تا بتوانیم یک دوره ی خوبی را پشت سر بگذاریم.

ریزعلی خواجوی بسطامی 1392/11/01 ساعت 02:03 ب.ظ

سرور ارجمند جناب بهرامی مد ظله العالی
اینجانب ریزعلی خواجوی از شما و سایر اعضای محترم شورا درخواست دارم که گهگاهی به محله ما هم سر بزنند تا ما را خوشحال کنند . باور کنید مردیم از بس که کسی به ما سر نزده ! پس بهتر است تا ما نمردیم خودتان به ما سر بزنید وگرنه خونمان می افتد گردن شما ، گفته باشم ...

اروجعلی صدیقی 1392/11/01 ساعت 08:37 ق.ظ

آقای بهرامی عزیز
ضمن تشکر از اطلاع رسانی بموقع شما به اطلاع میرسانم به شهردار واعضای محترم شورای شهر بفرمایید حداقل برنامه ریزی ای نمایند در خود این عزیزان جلساتی را در مساجد آقا پلاسید وآقا سید کیا وحتی در مساجد کتالم بگذارند
نکته دیگر عزیزان شهردار وشورا در ابتدای کارشان در بیشتر برنامه های نماز جمعه شرکت داشتند ولی حضورشان خیلی کمرنگ شده است
الحق والانصاف حضور شما عزیزان در برنامه های مجالس ختم شهروندان باعث تالم خاطر خانواده های داغدیده است
به اعتقاد حقیر خود عزیزان شورای شهر بایستی به ان وعده هایی که به مردم قبل از انتخابات داده اند جامه عمل بپوشانند
واینکه همه مردم کتالم وسادات شهر دعا گوی شما خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران میباشند
برادر کوچک شما اروجعلی صدیقی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.