پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسئولان محترم ،شادی های زود گذر را فدای امنیت جانی نکنید

درست حدود یک سال و نیم پیش در حالی که هیچ مسئولی انتظار حادثه برای کودکان معصوم را نداشت  ولی 3 کودک خرم دره ای به دلیل ازدحام جمعیت بچه ها برای تماشای برنامه خاله شاه دونه ، هنگام خروج از سالن نمایش جان خود را از دست دادند.

فرماندار خرم دره دلیل اصلی جان باختن کودکان را ازدحام زیاد جمعیت برای تماشای برنامه اعلام کرد .

پلیس زنجان از دستگیری مسئول برنامه، مدیر برنامه، خاله شادونه و مسئول سالن خبر داد و خانواده قربانیان نیز از آنان شکایت کرده‌اند وبه دستور قضایی سالن ورزشی خرم دره نیز پلمپ شد.

خاله شاه دونه در برنامه تلوزیونی گریه کرد و تا مدتی برای جبران آن رخداد تلخ بر روی صحنه نرفت ، اما آیا نمی توانست این واقعه ،تجربه ای برای مسئولان شهرستان رامسر باشد.

عصر روز چهارشنبه ،مشابه همین اتفاق در شهرستان رامسر رخ داد.

سالن تختی رامسر که ظرفیت نهایی آن حدود 800 نفر است بالغ بر 2000 نفر (به گزارش وبلاگ قلم جوان و شاهدان عینی )کودک و اولیای مشتاق برای تماشای برنامه خاله شاه دونه را پذیرا بود.

فارغ از انتقادهای گسترده اولیای بچه ها برای تاخیر خاله محترم که مجبور بودند کودکان خردسالشان را حدود 3 ساعت در سالن نمور و غیر استاندار تختی سرگرم کنند و برخی از آنها بی خیال بلیط های 10 و 15 هزار تومانی ،با کودکانی که بی صبرانه منتظر خاله خانم بودند سالن را ترک کردند ،جمعیت بالای  این سالن غیر استاندارد بود.

اگر خدای ناکرده اتفاقی برای کودکی خردسال به سبب جمعیت بالا رخ می داد چه کسی پاسخگو بود؟

منتظر پاسخ در خور متولیان امر هستیم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خواهرزاده 1392/07/18 ساعت 06:49 ب.ظ

نق نقو بیا بغل خاله . نیفتی تو چاله .

وکیل الضعفا 1392/07/18 ساعت 03:02 ب.ظ

کودک نق نقو واقعا خودتی. اینکه صدای کریم شیره ایست!

کودک نق نقو 1392/07/18 ساعت 11:10 ق.ظ

تو به شه حقی به خاله ژون من توهین می کنی ؟ ای پوژخند بی بشیرت ! مگه خودت خاله نداری ؟ ما کلی شرپا وایشادیم تا خاله رو ببینیم و باژم وایمیشیم تا چشت کور شه ای بی بشیرت ! چش نداری شادی ما بشه ها رو ببینی ؟ این دفه اگه خاله بیاد ما به ژورم که شده خودمونو می چپونیم اون تو !حتی تا پنج هزار نفر ! به ما چه مربوطه ؟ فرماندار و مخشوشا! بخشدار خوش تیپ ما باید جواب بدن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.