پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پیام ریاست شورای اسلامی شهر رامسر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

سلام بر علم و دانش ، سلام بر تربیت و پرورش ، سلام بر مهر و مهربانی ، سلام بر معلم و سلام بر دانش آموز ، سلام بر آغاز فصل تعلیم و تربیت ، فصل تبادل مهر و محبت معلم و متعلم ، سلام بر شهدای معلم و سلام بر رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و شهیدان هشت سال دفاع ، مقاومت و ایثار ، این آغاز بر همگان مبارکباد .

آموزش و تربیت عاشقانه و دلسوزانه معلمان در هدایت و رهبری فرزندان پاک سرشت این مرز بوم ، دلاور مردان و شیرزنانی را در عرصه های گوناگون علمی ، دینی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و ... بوجود آورد که مایه مباهات جامعه فرهنگی است .

رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس نمونه ای از این تربیت یافتگان هستند که با وجود تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس باید فرصت را مغتنم شماریم و ایثارگری ها و رشادت های آنان را برای دانش آموزان عزیز توصیف نمائیم و افتخار آفرینی های دانشمندان جوان را در عرصه های گوناگون علمی برای آنان بازگو نمائیم .

سربلندی ، پیروزی و موفقیت همه معلمان و دانش آموزان ، رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران عزیز را از خداوند منان خواستارم .

هادی حلاجیان

ریاست شورای اسلامی شهر رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
دانش اموز 1392/07/03 ساعت 09:58 ب.ظ

خداراشکر که شما معلم نشدی چون اولین درس را از شما یاد گرفتیم: عمل نکردن به گفته های انتخاباتی ،در اولین گام انتخاب شهردار

فرهنگی 1392/07/03 ساعت 08:47 ب.ظ

اینجانب به نمایندگی از قاطبه ی مربیان و متربیان و سایر عوامل دستگاه عظیم تعلیم و تعلم جبهه ی سپاس بر آستان ربوبی حضرت حق ساییده و از مقام عالی ریاست معظم شورای اسلامی شهر ولایتمدار و مذهبی رامسر بسی امتنان و قدرشناسی کرده و از آن مقام ربوبی و آستان مقدس ائمه ی هدی می خواهم که ایشان و مابقی اعضاء ولایتمدار شورای شهر و شهردار ارزشی و محبوب و فرزانه و فکور و بومی شهر عزیزمان را قدری عظیم و صبری جمیل و مقامی رفیع و آینده ای صنیع و شهری جلیل عنایت فرموده و مقام رفیعشان را عالی است متعالی بگرداند . سلام بر شورا ، سلام بر شهردار ، سلام بر رییس شورا ، سلام بر شورای سابق ، سلام بر فرماندار و سلام بر رییس آموزش و پرورش

شهروز 1392/07/03 ساعت 07:47 ب.ظ

دست مریزاد دکتر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.