پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سرپرست دانشکده ملاصدرای رامسر: اگر از این آموزشکده حمایت نشود ، امتیاز آن در رامسر لغو و به شهرهای دیگر برده می شود

یزدان شکوهی سرپرست آموزشکده ملاصدرا در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: آموزشکده ملاصدرای رامسر هم اکنون دارای 8 رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی ساختمان می­باشد و حدود 1500 دانشجو با احتساب ورودی های جدید ظرفیت دارد.

  

 وی با اشاره به اینکه بیش از 100 نفر مدرس موظف و حق التدریسی در این آموزشکده مشغول تدریس هستند افزود: آموزشکده ملاصدرای رامسر تنها آموزشکده فنی دولتی وابسته به وزرات علوم در غرب استان مازندران است و این برای شهرستان امتیاز خوبی به حساب می آید.

شکوهی  با اشاره به اینکه حدود 15 درصد مدرسین این آموزشکده از فارغ التحصیلان همین مرکز هستند ادامه داد: در شرایط فعلی این آموزشکده تنها یک مدرس هیئت علمی دارد و از این لحاظ ما با کمبود مواجه هستیم .

 وی افزود: کار بنده افراط و تفریط نیست ، یک مدیر باید با همه تعامل داشته باشد و این وظیفه ذاتی و   حرفه ای مدیر است و معتقدم با استفاده از خرد جمعی باید تصمیم گرفت.

سرپرست آموزشکده ملاصدرای رامسر گفت: رویکرد ما ، رویکردی آموزشی است و اولویت برای ما دانشجویان عزیز می باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید حتماً همایش های علمی خواهیم داشت افزود: اجرای این همایش ها منوط به تامین اعتبار است.

شکوهی افزود: ما در راستای تحقق شعارهای مسئولین با موضوع اشتغالزایی گام بر می داریم و آموزشکده ملاصدرا نیازمند   حمایت های همه مسئولین می باشد و اگر این حمایت ها صورت نگیرد مطمئنا امتیاز آن در رامسر لغو و به شهرهای دیگر برده می شود.

 شایان ذکر است پیش از این دکترسید یوسف هاشمی رئیس آموزشکده ملاصدرای رامسر بوده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
رامسری 1392/07/02 ساعت 09:31 ب.ظ

گوهر رستمی کی رئیس میشه؟

رامسری 1392/07/01 ساعت 12:38 ق.ظ

با سلام لطفا در خصوص علت برکناری آقای دکتر هاشمی نیز مطلب بنویسید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.