پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

از شورای اسلامی دوره سوم شهرهای رامسر،کتالم و ساداتشهر تجلیل شد+تصویری

آیین تقدیر از اعضای شورای اسلامی دوره سوم شهرهای رامسر و کتالم و ساداتشهر با حضور امام جمعه , فرماندار ، شهرداران ، روسای ادارات ، نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگارما , در این مراسم نصرت الله کوزه گر شهردار رامسر به رسم میزبانی ضمن خیرمقد م به حضار گفت : از زحمات و اقدامات ارزشمند اعضای شورای اسلامی دور سوم رامسر که انصافا منتج به دستاوردهای خوبی برای شهر شد ، قدردانی می کنم و همانطوریکه در دور سوم در کنار شورای اسلامی برای توسعه و آبادانی شهر خدمت رسانی مطلوب را در دستور کار شهرداری قرار دادیم ، به همانگونه نیز با اعضای شورای اسلامی دور چهارم نیز کار خواهیم کرد و برای شهرو شهرداری که رسیدن به رامسری آباد و نوین است ، تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر نیز طی سخنانی بر لزوم اخلاق نیکو در بین مدیران تاکید کرد و گفت : رعایت اخلاق و داشتن خلق نیکو از اصول مهم مدیریتی ، زندگی و آبادانی جامعه است.

وی افزود : گاهی انسان ها من بودن را در خود تقویت می کنند و در برابر ما شدن مقاومت می کنند اما این در حالی است که ما بودن و تجمیع نظرات و تبادل افکار ، خدمت به خلق را به ما می آموزد.

مر تضوی اضافه کرد : شورا نهادی مردمی است که الگوی ما شدن ، جمع شدن ، یکدلی و همدلی است و آنچه در این مقوله از ان می توان به عنوان مصداق نام برد ، عقب ماندگی شمال کشور است و دلیل آن هم ، تک محوری مدیریتی در مازندران است و مشارکت و جمع بودن کمتر در شمال کشور دیده می شود و همین امر باعث شد تا این خطه از قطار پیشرفت عقب بماند.

امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به احادیث ، روایات از ائمه اطهار ، تصریح کرد : اگر تشویق را به صورت درست در سرلوحه کار خود قرار دهیم ، قطعا تصمیم درست خواهیم گرفت.

وی ادامه داد :آیا براستی در شان رامسر است که با ورود تعدادی گردشگر ، مسیر های تردد این شهرستان دارای نام و آوازه دچار قفل ترافیکی شود و آیا این معضل را نمی توان حل کرد؟

مرتضوی گفت : این مشکل را با احداث کمربندی در جنوب رامسر می توان حل کرد ، و البته نباید از اقدامات ارزشمند شورای سوم غافل شد بلکه قدردان زحمات آنان هستیم.

وی در پایان سخنان خود افزود : خدماتی که رامسر به گردشگران ارائه می دهد در حد ملی بوده ولیکن با توجه اعتبارات محدود جوابگوی توقعات بجای شهر و گردشگران نبوده و باید این نگاه تغییر کند .

در بخش دیگر این مراسم ، سید کمال سیدی عضو دور سوم شورای اسلامی رامسر به نیابت از دیگر اعضا به تشریح عملکرد این دوره از شورا پرداخت و گفت : شورای اسلامی دور سوم رامسر علیرغم همه چالش ها و موانعی که با آن روبرو بود اما تلاش کرد تا با خویشتن داری از این موانع عبور کند . وی افزود :در این دوره از شورای اسلامی نگاهی کارشناسی به موضوعات مختلف حکمفرما بوده و سعی کردیم تا تمام جوانب مدیریت شهری را مورد توجه قرار دهیم.

سیدی اضافه کرد : یکی از موارد مهمی که شورای سوم رامسر در دستور کار خود قرار داد ایجاد زمینه برای رسیدن به در آمد پایدار بود که در این راستا سرمایه گذاری در دو پلاژ ساحلی شهرداری و توسکا سرا و همچنین مشارکت با بخش خصوصی در ساخت دو پروژه تجاری از مصادیق رسیدن به در آمد پایدار در شهرداری هستند.

وی ادامه داد : محله محوری و نفوذ در عمق محله ها برای کاهش ترافیک و احداث چهار پارک محله ای دیگر اقدام شورای سوم بوده است.

سیدی با اشاره به حوادث تلخی که در چند نقطه رامسر اتفاق می افتاد ، اظهار داشت : تعریض و تامین روشنایی این معابر در دستور کار شورا قرار گرفت و توانستیم با این اقدام از بار تصادفات کاسته و ضریب امنیتی شهروندان و مسافران را بالا ببریم.

این عضو شورای اسلامی رامسر در دور سوم ، گفت : شورای سوم در راستای پیگیری و اصول مطالبات شهری ، توانست با رایزنی های خود بانک شهر را در رامسر مستقر کند که اکنون فعال است. و همچنین به منظور تسهیل در امور اداری , سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری رامسر راه اندازی شد که بخش اعظم انجام این کار به عهده دکتر طاهر چاوش ثانی بود که اتفاق افتاد.

وی همچنین از نصب تابلوی های گویای آدرس شهری در بیش از 50 نقطه شهر ، هدایت آبهای سطحی و احداث 20 کانال برای این منظور در سطح شهر نیز سخن گفت و افزود : برای اینکه بتوانیم از بار ترافیکی شهر بکاهیم ، مشاوری برای شورای ترافیک انتخاب کردیم و در این راستا دو میدان را تبدیل به چهار راه کرده و در نقاط مختلف شهری اصلاح هندسی انجام دادیم.

سیدی عمده ترین مشکل شورای سوم در ابتدای کار را ، عدم پروانه ساخت برای زمین های مشاعی بود که این امر باعث افزایش پرونده های کمسیون ماده 100 می شد که با پیگیری های شورا این مشکل مرتفع شد.

وی در ادامه افزود : اخذ مجوز از وزارت کشور برای فروش اوراق مشارکت به مبلغ 5 میلیارد تومان ، خرید 35 دستگاه ون و 16 دستگاه مینی بوس که باعث افزایش مسیرهای جدید برای حمل و نقل عمومی شد ،راه اندازی تاکسی بیسیم ، تخریب بافت فرسوده ، حل مشکل آب در منطقه لپاسر ، اربه کله ،نارنج بن و ارشاد ، انتقال بازار سنتی به حاشیه رودخانه صفارود ،ساخت دو پل عابر پیاده ، آسفالت بیش از 100 کوچه ، تشکیل سازمان بافت فرسوده و اخذ مجوز برای بافت حریم شهر ، نامگذاری بیشتر کوچه ها در سطح شهر، تصویب اجرای پروژه مهم ریز پهنه بندی و برنامه ریزی استرا تژیک شهری که امید است در شورای چهارم با جدیت پیگیری شود از جمله دیگر اقدامات شورای اسلامی رامسر در دور سوم است.

سیدی همچنین از ساخت ایستگاه دوم آتش نشانی که ساختمان آن به اتمام رسیده و به تجهیز و خرید امکا نات نیاز دارد ،اقدامات انجام شده در خصوص عقب نشینی بیمارستان نیز به عنوان دیگر اقدامات شورای سوم نام برد و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری های شورای چهارم این اقدامات منتج به نتیجه شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود یاد اور شد : تمامی اقدامات جهت تعریض کوچه قائمیه به کمربندی رامسر انجام شده و نیاز است تا با پیگیری شورا , تامین اعتبار شده و تعریض آن انجام شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات همه اعضای شورا , مدیران و مجموعه شهرداری و شهرداران وقت و سرپرستان در شورای سوم گفت : اگر گلایه ای هم در دوران خدمتی شورای سوم مطرح شد بر اساس وظایف قانونی شورا و در راستای بهبود وضع موجود شهر بوده است.

در ادامه مراسم علیرضا مبشری عضو شورای اسلامی دور سوم و چهارم کتالم و سادات شهر نیز به ارائه عملکرد این شورا پرداخت و گفت : تعامل شورای سوم کتالم و ساداتشهر در دور سوم زبانزد بود و زحمات زیادی نیز کشیده شد.

وی افزود : در ابتدای کار شورای سوم کتالم و ساداتشهربودجه شهردار 1 میلیارد و 300 میلیون تومان بود اما با تلاش شورا و شهرداری این رقم در سال جاری به 4 میلیارد تومان رسید.

مبشری اضافه کرد : با توجه به گستردگی حریم شهری کتالم و ساداتشهر مدیریت شهری در آن بسیار سخت است و شورای سوم توانست با توجه به محدودیت های اعتباری ، زمین میانحاله را به مساحت 33 هزار متر مربع جهت ساخت پارک ساحلی تملک کند.

وی گفت: آسفالت خیابانهای شهر با صرف اعتبار 2 میلیارد و نیم اعتبار ، خرید زمین بازار سادات شهر ،تعریض خیابانهای اصلی سطح شهر بویژه خیابان 22 بهمن و خیابان شهید مطهری ، تعریض و آسفالت خیابان مارکوه ، ساخت ایستگاه دوم آتش نشانی ،همکاری با دانشگاه ملاصدرا در راستای تملک زمین دشت جلم جهت انتقال دانشگاه ملاصدرا به این مکان, خرید زمین ورزشی در کتالم ،برگزاری جشن ها ی سنتی و اعیاد ملی و مذهبی و ایجاد شورای نامگذاری از جمله اقدامات شورای سوم کتالم و سادات شهر است.

وی در پایان سخنان خود گفت : آنچه که انجام شد حاصل تعامل و همدلی همه اعضا شورا و مجموعه شهرداری بود.

شایان ذکر است نصرت الله کوزه گر و مظاهر باقر سلیمی با کسب آرای موافق اعضای شورا به سمت شهرداران رامسر و کتالم و سادات شهر ابقا شدند و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی شهرداری رامسر و کتالم و ساداتشهر از اعضای شورای اسلامی دور سوم این دوشهر قدر دانی شد.




نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1392/06/27 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام بنده برای چنین هنرمندانی جوان ارزوی سلامت و پیروزی در تمام مراحل زندگی میکنم و از دوست عزیزم اقای محمد رضا خان انتظار دارم که هنر مندان بیشتری را معرفی کند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.