پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اسماعیل گوهر رستمی: ماندن من در شورا به خواست مکرر مردم ، مسئولین و اعضای شورا بود

اسماعیل گوهر رستمی عضو شورای شهر رامسر در گفتگو با "پژواک رامسر" در خصوص مباحث مربوط به استعفای خود گفت:موضوع استعفای بنده در دومین جلسه شورای شهر رامسر طرح شد و من از استعفای خود دفاع کردم و مواردی که مد نظر بود را مجددا به سمع دیگر اعضای شورا رساندم.

وی گفت:با توجه به تماسهای مکرر مردم و خواست اعضای شورا صلاح را بر این دیدم که به آنها پاسخ مثبت دهم و من در همه حال برای خدمت به مردم آماده بودم و هستم ، چه با استعفای من موافقت می کردند و چه مخالفت .

گوهر رستمی با اشاره به اینکه ماندن وی در شورا و ادامه کار به خواست مکرر مردم و مسئولین و اعضای شورا بود افزود:با توجه به اینکه برخی از اعضا نظرشان بر این بود که مسئله استعفا در جلسه شورا مطرح نشود ولی با تاکید بنده مسئله استعفا در جلسه مطرح شد و اگر اراده اعضا شورا بر رفتن من بود لحظه ای بر ماندن در شورا تردید نداشتم. 

شایان ذکر است اسماعیل گوهر رستمی عضو شورای دوره چهارم شهر رامسر ساعاتی پس از تحلیف به دلیل ابقای نصرت ا... کوزه گر استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه کرد .

 

نظرات 9 + ارسال نظر
م-----رد 1392/06/27 ساعت 11:39 ق.ظ

حرف مرد دو تااست ،مرد کسی است که وقتی به اشتباه خود پی برد برگردد. وحرف دیگری بزند

بابک 1392/06/23 ساعت 02:01 ب.ظ

آقای رامسری عزیز شما که به ایشون رای دادی باید بدونی ایشون جه جور آدمی هستند بعدشم با استعفاشون مخالفت شد ایشون استعفا شونو پس نگرفتن راجب انتخاب شهردار و صلاحیت ایشون هم بهتره یه سری به وبلاگ آقای سیدی بزنید اگرم میگید اگه بد بود چرا بر کنار نشد دوره ی قبل هم شما اگه اخبار شورا رو دنبال میکردین میدیدن که شورا به دنبال افراد زیادی رفت و بعد از انتخاب شهردار بعد از جند ماه استانداری مخالفت میکرد این در حالی بود که تایید آقای کوزگر یه هفته بیشتر طول نکشید حالا تو این مدت کمی که از عمر شورای سوم مونده بود اگر می خواستند دوباره شهردار انتخاب کنند پورسه ی تایید آن ماه ها طول می کشید در چنین شرایطی تصمیم گرفته شد که شهرداری در چند ماه پیشرو حداقل سرپرستی داشته باشه در دوره جدید هم که بحث زیبای طومار میاد وسط حالا به نظر شما استعفای گوهرستمی کار اشتباهی بود شما حتما برین مطالب سایت شورا و سید کمال رو بخونید

شهروند رامسری 1392/06/23 ساعت 12:24 ق.ظ

بابک جان
لطفا اینقدر عقلت به چشمت نباشه
من دوست دارم گوهررستمی که 6 سال بود بره و صفاتی و یا پوررستمی بیان تا شورا جوون تر بشه، تازه شورای خوشتیپ تری هم داریم اونوقت!! خخخخخخخخخخ
ولی بی شوخی
بخدا قسم به گوهررستمی رای دادم
ولی وقتی استعفا داد یکم ناراحت شدم
و وقتی استعفاشو پس گرفت، کلا متوجه شخصیتش شدم
من 6 سال پیش هم بهش رای داده بودم، ولی ...
نمی دونم از اینکه می گی از چه افرادی هستم، منظورت چیه! خوبه منم بگم میدونم از چه افرادی هستی؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ

الی 1392/06/22 ساعت 08:41 ب.ظ

اون کامنط غبلی که به اثم علی سبط شده خیلی برام عاشناصط . حر چی به ضحنم فشار میارم نمی دونم که این ادبیاط رو کوجار بدم ! غبلن یه وچه دابا که ایطا کامنط نینه با ، عما چند وغطیه ایجار دنه . شمو نودانین کوجار باشا ؟

یک اصلاح طلب میان رو 1392/06/22 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام ضمن تشکر از اصحابه رسانه الخصوص حضرتعالی .
موضوع مطروحه ذیل خواهشمندم بعنوان یک خبر یا یک پیش خبر به اطلاع عموم مردم شهر رامسر برسانید .
با شروع به کار دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید . امیدواریم مشکلات تا حدودی رفع گردد . ولی این روزها در شهر رامسر چند انتصاب بوقوع پیوست که جای توضیح مختصری دارد . با رفتن قبادی و آمدن عزیزپور و یا برکناری دکتر یوسف هاشمی بجای آن سرپرست یزدان شکوهی . این شایع رواج پیدا کرده است که به دلیل اصولگرائی دکتر هاشمی و قبادی برکنار شده اند !! ولی این برکناری به دلیل سوابق و عملکرد دورن سازمانی نامبردگان و ...دستور مسئولین مطبوع آنان بوده است . عزل آنان ریشه به مسائل سیاسی و یا خط فکری نداشته و وجود ندارد . لطفاً اطلاع رسانی شود تا از این گونه سکوها پرشی برای خود استفاده نکنند .

سلام
قبادی مسئول اوقاف یکی از شهرستانهای همدان و در خصوص یوسف هاشمی نیز فردا مصاحبه خواهم کرد
یا علی

علی 1392/06/22 ساعت 01:38 ب.ظ

ما نه دیدم نه شنیدیم نه گفتیم
تودیدی هم گفتی هم شنیدی
میدوزی می بافی
6 به یک استعفا داره
اگه میل مردم که اومدی به میل خودت نیست که استعفا کنی
مردم گیر اوردین این مردم که نمی دونن شما ها چه می کنید
مثل من نبودم دستم بوده
لیدو زمان اقا دادن اجاره بعد حضرات پدر صاحب بچش در آوردن
برای خودتون خیمه نسازین این خیمه صاحب داره
مشکل اینه سازمان نظارت بی در پیکره
اینهمه امدن تو این شهر چه نمایند شواری شهر چه مجلس چکار کردن مگه
همه به فکر خودشونن نه این مردم رامسر
الان رامسر عروس که پیشکش کنیز هم نیست
برید یه تو این کشور دور بزنین بعد بیاین حرف بزنیم
ما سه نعمت بزرگ تو این شهر داریم چکار کردن اینا یا شما چکار کردین
فقط حرف
بودجه میاد فقط حیف میل میشه
یه طرح جامع درست انجام نمیشه
اگه هست انقدر تعلل می کنند تا انجام او سخت بشه
من طرف هیچ کس نیستم ولی خدا کنه این ادم که ادعا می کنه برای این مردم یه قدم کوچیک که حرف زدن انجام بده
من دیدم سوکت این شورا شهر رامسر

مخاطبان به نظرتون این کامنت گذار کی می تونه باشه؟!!!
مدیریت پژواک رامسر

بابک 1392/06/21 ساعت 03:33 ب.ظ

شهروند رامسری عزیز شما که با حضور ایشون مخالفین معلومه از چه افرادی هستید هیچ کسی در صداقت و درستکاری ایشون شک نداره شما که بدون آگاهی راجب مسائل نظر میدین بهتره کمی بیشتر در حرفاتون بیاندیشید

شهروند رامسری 1392/06/20 ساعت 11:10 ب.ظ

حرف مرد یکیه جناب گوهرستمی!
زودتر استعفای مجددتو بده
6 سال بودیین چه کردین واقعا؟

مٌزه بٌکردٌه جان؟

مهشید 1392/06/20 ساعت 11:04 ب.ظ http://weblognevisan.ir/

سلام
اگه پایه ی تبادل لینکی بیا تو وب سایت من و وبلاگ خودت رو با دو تا کلیک ثبت کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.