پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش شیخ صفر قاسمی به مطالب یک شهروند رامسری

 

 

پس از انتشار مطلب یکی از شهروندان رامسری در خصوص شکل گیری کانونهای مردمی در شهرستان با عنوان " درخواست روشن شدن نحوه فعالیت و شکل گیری کانون همکاریهای مردمی از شیخ صفر قاسمی " قاسمی با ارسال یادداشتی کوتاه برای پژواک رامسر به آن پاسخ گفت.

                                                                                      

خدمت دوست عزیزم جناب احمد آقای مین باشی

با سلام و ادب و احترام فراوان

نمیدانم چرا مطلب را برای وبلاگ شخصی خودم (شول ) نفرستادید؟! در هر صورت ضمن سپاس فراوان از مطالب بسیار ارزنده جنابعالی ،باستحضار میرساند : بزودی نکاتی را در ارتباط با کانون همکاری های مردمی رامسر در وبلاگ شخصی خودم برای اطلاع شما و عموم همشهریان عزیز بیان خواهم کرد.

شیخ صفر قاسمی

نظرات 4 + ارسال نظر

لینک شدی

مثل اینکه نشدم بابک خان زبل

احمد مین باشی 1392/06/21 ساعت 07:33 ق.ظ

حاج آقای عزیز،
درقسمت "تماس با من" بصورت فایل PDF برایتان ارسال شد.

شیخ صفر 1392/06/20 ساعت 11:47 ب.ظ http://شیخ صفر قاسمی

بنام خدا
با سلام و احترام خدمت احمد آقای مین باشی عزیز.
متآسفانه تا لحظه نگارش این مطلب هیچ مطلب و نظری از شما در وبلاگ شخصی شیخ صفر قاسمی مشاهده نشده است .احتمالا اشتباهی صورت گرفته است. در هر صورت در خدمت هستم

احمد مین باشی 1392/06/20 ساعت 07:25 ق.ظ

شیخ بزرگوار ، مطلب همزمان برای شول و پژواک ارسال شد. و انتخاب پژواک نیز بدلیل فعال بود این وبلایک و شخص آقای بهرامی می باشد. که از ایشان نیز تقدیر و تشکر بعمل می آید. انشاءا... در آینده ای نزدیک سایت شخصی خودم راه اندازی خواهد شد.باتشکر-مین باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.