پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مصوبات شورا وحی منزل نیست

 این مسئول خطاب به اعضای شورای شهر گفت : اگر فرماندار  ازشما خواسته ای شخصی داشته باشد آن را باقانون مطابقت کنید و اگر باقانون همخوانی ندارد، آن را اجرا نکنید.

 

 

سرپرست فرمانداری کلاردشت درخصوص مصوبات شورا گفت: شورا هرچه را مصوب کرد وحی منزل نیست و فکرنکنید هرچه را مصوب کردید فرماندار باید اطاعت کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید قدیر رضایی عصر چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای اسلامی دوره چهارم شهری مرزن آباد و کلاردشت افزود: فرماندار ناظر برکار شوراست و باید شوراها با دبیر کمیته انطباق هماهنگ باشند تا مصوبات بامشکل روبرو نشود.

وی با اشاره به رمزموفقیت کارهای جمعی شوراها گفت: یکی از رموز موفقیت درکارهای جمعی وشورایی صداقت، همدلی، همیاری درشوراهای اسلامی شهری وروستایی است که به حمدالله بسیاری از شوراهای اسلامی این همدلی و همیاری در کارها را دارند و آنهایی که درخدمت به مردم به انحراف کشیده می شوند دلیلش این است که خدا را فراموش کرده اند و یا قسم شان را از یاد برده اند.

فرماندار چالوس در ادامه گفت: باهم بودن موجب حل خیلی از مشکلات حوزه های فعالیت شوراهاست و اگر فرماندار  ازشما خواسته ای شخصی داشته باشد آن را باقانون مطابقت کنید و اگر باقانون همخوانی ندارد، آن را اجرا نکنید.

وی گفت: در بدترین شرایط خدا و سوگندی را که خورده اید فراموش نکنید و نگذارید عواقب ناگوار شکستن سوگند و نادیده گرفتن خدایی که همیشه ناظر بر اعمال شماست به خودتان برگردد و  اگر در کوچه و خیابان های شهر و روستای تان قدم می زنید، با تقاضاهای مختلف روبرو می شوید نگوئید من انجام می دهم.

وی اظهار داشت: در شورا تصمیم با همه اعضای شوراست و این یعنی تفکر و روحیه شورایی و برنامه هایتان را در کوتاه مدت، میان مدت و همچنین دراز مدت اولویت بندی کنید.

رضایی با اشاره به نظارت شورا برعملکرد شهرداری وکارکنان آن گفت: شوراهای شهر ناظر برعملکرد شهرداری وکارکنان آن است و اگرمشکلی پیش بیاید مردم از چشم اعضای شورا می بینند، با این توصیف هیچ یک از اعضا حق ندارند، شخصاً دخالت و از کارکنان شهرداری بازخواست کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.