پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مدیرانی که در بحث هتل سماموس رامسر کوتاهی کردند باید ادب شوند

دکتر شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان رامسر گفت:مدیرانی که در بحث هتل سماموس رامسر کوتاهی کردند باید ادب شوند .

وی گفت:بارها تذکر دادم که سرمایه گذار هتل سماموس دروغگو است ولی برخی با وی شریک شدند.

نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در ادامه گفت: درختان حدود 27 هکتار زمین های جنگلی توسط سرمایه گذار هتل سماموس بریده شد و سنگها و معادنش برداشت شد و ما باید اکنون آنها را به چالش بکشیم .

وی در خصوص تحقیق و تفحص از استانداری مازندران گفت:من نسبت به چیزی که به ان علم ندارم ،حرفی نمیزنم و در خصوص این تحقیق و تفحص نیز دفاع نمی کنم زیرا نسبت به ان اطلاعات کافی ندارم.

شریعت نژاد در خصوص سخنان طاهایی در زمان تصدی استانداری مازندران گفت:حمد ثنای طاهایی بستگی به زمان دارد و نسبت به شرایط تغییر می کند.

وی در خصوص میزان نقش خود در خصوص مدیران شهرستانی و استانی گفت:نسبت به این عزل و نصب ها موثر هستم ولی اعتقاد دارم که نمایندگان مجلس استان باید با هم متحد باشند و نصب مدیران بر اساس شایسته سالاری عمل کنند.

وی ادامه داد:افرادی باید در راس مدیریت های مهم قرار بگیرند که فارغ از مسائل جناحی و حزبی  از نظر تجربه و دانش و ... اهل اعتدال باشند.

وی با اشاره به اینکه اولویت کارهایش پیگیری پروژه های نیمه تمام است افزود:توسعه فرودگاه رامسر می تواند نگاه جدید به رامسر باز کند و خواباندن و متوقف کردن این پروژه زیان های جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

وی با اشاره به جمعیت حوزه انتخابیه خود گفت:400 هزار جمعیت در این منطقه وجود دارد و ما باید تلاش کنیم که یک نماینده دیگر در خانه ملت در این منطقه بیفزاییم.

دکتر شریعت نژاد گفت:از آنجاییکه که ارتقاژ سطح تشکیلاتی باعث بهتر تصمیم گیری می شوند بنابر این ارتقاء سطح تشکیلاتی را پیگیری می کنم و این موضوع به نفع ماست.

وی در قسمت دیگری از سخنانش اظهار داشت:من از قبل با دیدگاههای دکتر روحانی آشنا بودم و چون از نظر فکری به دکتر روحانی نزدیک بودم در زمان انتخابات از وی حمایت کردم.

دکتر شریعت نژاد با اشاره به اینکه مدیران شهری باید با مردم تعامل داشته باشند افزود:هر تصمیمی که شورای شهر رامسر در خصوص آزاد سازی دهانه پل صفارود اتخاذ شود من از آن دفاع می کنم.

وی در پایان گفت: ما خدمت گذار مردم هستیم و باید از حقوق مردم دفاع کنیم.


نظرات 7 + ارسال نظر
نمونه 1392/06/12 ساعت 03:41 ب.ظ

بهرامی عزیز ما که نگفتیم انتخاب برخی از نمونه ها آبکی است ولی احسنت برکسی که از آب گلآلود شهر ماهی گرفت و بالاخره نمونه شد . اصلا نی دانم که چی گفتم مگر آب شهر گلآلود است؟!!!!!!!!!!!

نمونه 1392/06/11 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام آقای بهرامی لطفا در باره چگونگی انتخاب مدیران نمونه شهرستان مطلبی بزنید

وقتی مدیری نمونه میشه پس همه کارهاش نمونه است و نیازی به مطلب زدن نیست

ناصرالدین شاه قاجار 1392/06/11 ساعت 10:06 ق.ظ

من هم همراه با نواده ی عزیزم شمس الله خان شریعت السلطنه حاضرم اون رعیت از خدا بی خبر یعنی کسی که هتل سماموس را نساخته و یحتمل الان دارد در بروکسل و پاریس خوش می گذراند را ادب کنم ... از نظر مبارک همایونی ما زیر هر پایش باید صد ضربه فلک با ترکه ی آلبالو زده شود کفایت می کند و موجب عبرت باقی رعایای بی چشم و رو هم خواهد شد ... الحق که پس از سالها خون مبارک ما در تن یکی از نوادگان خلف ما ساری و جاری شد تا ما هم در اون دنیا د رکاخ همایونی خود در بهشت سر را راحت بر بالین بگذاریم ... به خودم رفته

امیری فر 1392/06/10 ساعت 10:20 ق.ظ http://ramsaronline.blogsky.com/

واقعا پیمانکار هتل سماموس درخت های 27 هکتار از جنگل رو قطع کرده؟ عجب منابع بی صاحبی...متاسفم!

علی آذری 1392/06/10 ساعت 02:20 ق.ظ

یعنی چه که چرا به پیمانکار تبریزی واگذار شد آقای مهدی جان ؟ مگر نگفته اند ترک مناقصه ؟ خوب اینها هم یک فرد ترک تبار را آورده اند دیگر ! اگر گفته بودند فارس مناقصه یا لر مناقصه یا عرب مناقصه آنوقت حق با شما بود ! مگه نه ؟ مگر تبریزی ها ترک تبار نیستند ؟ نکنه می خواهی در تاریخ و جغرافی ما هم انحراف ایجاد کنی و تبریز را به جای دیگر بچسبانی ؟

مهدی 1392/06/09 ساعت 10:32 ب.ظ

نکته سنجی وباریک بینی شما جناب آقای شریعت نژاد ستودنی است اما سوال اینجاست که مسایل زیادی هستند که از تیررس نگاه نکته سنج شما پنهان مانده اند!!مثلاموضوع کارخانه کمپوست تنکابن که باترک تشریفات قانونی به پیمانکارتبریزی واگذار شده وهیچیک از مسئولان شهرستانی بخصوص فرماندار محترم بعنوان رییس کارگروه پسماند شهرستان در این زمینه پاسخگو نیست!!بفرض که مسئولان شهرستان میفرمایند ما تشخیص به این واگذاری داده ایم!!مبنای قانونی تشخیصشان چیست مگرمیتوان به تشخیص فردی فلان مسئل دستور ترک تشریفات قانونی(برگزاری مزایده یا مناقصه )صادرکرد؟!!یعنی وفق کدامیک از مفاد ایین نامه برگزاری مناقصات ومزایدات(مصوبه هیات محترم وزیران)اولا بدون برگزاری مزایده کارخانه راواگذار کردند ثانیا کارخانه را به این پیمانکار!!!چرا واگذار کردند ؟موضوعیت قانونی این اقدام چیست؟؟درحال حاضراگرچه تنکابن کارخانه کمپوست دارد اما استفاده از تکنولوژی ازرده خارج تفکیک دستی باعث شده که بهره وری خط تفکیک زباله کاهش یابد.پیگیری شما بعنوان نماینده مردم شهرستان ازمسئولان تنکابن درمورد اجرای مادتین ۱۹۲و۱۹۳قانون برنامه پنجم توسعه ؛مشخصا بند الف ازماده۱۹۳چیست؟دربندالف ماده ۱۹۳قانون برنامه پنجم توسعه آمده است: ” شهرداری شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت و شهرهای ساحلی و شهرهای حاشیه تالابهای داخلی در راستای مدیریت پسماند شهری موظفند تا پایان سال چهارم برنامه، پسماندهای خود را با روشهای نوین و فناوریهای جدید با اولویت روشهای آلی (ارگانیک) از قبیل کرم پوسال (ورمی کمپوست) بازیافت نمایند. از سال پایانی برنامه، هرگونه دفن پسماندها در این گونه شهرها مطلقاً ممنوع است.”آیا منظورقانون گذارمحترم ازفناوری نوین استفاده ازتکنولوزی ازرده خارج تفکیک دستی درکارخانه بازیافت است که فقط سود پیمانکارمحترم کارخانه راتامین میکند؟ایامیتوان ازسال پایانی برنامه باتوجه به وضعیت موجودزباله های تنکابن را دفن نکرد؟وقتی درمورد زباله های تنکابن اینهمه مشکل داریم درباره سایر امورچه باید بکنیم ؟نکته سنجی شما قابل تقدیر است آقای شریعت نزاد؛حسایت شما درمورد اشخاص بی صلاحیت قابل ارج است بنابراین از شما خواهش میکنیم که نسبت به آنچه پیش چشم شما اتفاق می افتد همین اهتمام وپیگیری را داشته باشید

parsmovies 1392/06/09 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.parsmovies.vcp.ir

سلام وبلاگ خوبی داری از مطالبش خوشم اومد یه سری به وب من بزن دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم بازم بهت سر میزنم اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن منتظرتم بیای
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.