پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سخن شورای سوم شهر رامسر در اتمام کار دوره

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

انه خیرٌ ناصرٌ و معین

الحمدلله رب العالمین

دوره ی سوم شورای اسلامی شهر رامسر با همه فراز و نشیب ها ، نقاط قوت و ضعف ، کمی و کاستی ها ، تلاش ها و پیگیری ها و اشتباهات و یا تصمیمات سازنده و عملکرد موثر ، تجارب ارزنده ای را با صرف زمان و وقت و هزینه مادی و معنوی در اختیار ما نهاد که از دید ما موهبتی الهی محسوب می شود و لازم است قدردان و شکر گذار این نعمت بزرگ بوده و بر شمردن و یادآوری این نعمات امری است واجب .

ما مفتخریم شهری که در آن زندگی میکنیم شهری است پر آوازه و نام آشنا در جهان و بر ما وظیفه است که فرهنگ در خور و شایسته و در شان نام این شهر را در همه عرصه ها بیاموزیم و بیاموزانیم.

ما مفتخریم که خدمتگزار شهروندانی در این شهر هستیم که از سرآمد ترین مردمان کشور و جهان در کل طول تاریخ در تمامی عرصه ها بوده و شایستگی فراهم نمودن محیطی مناسب و خدمات درخور شان در همه عرصه ها برای این شهروندان نیازمند دانش و لیاقت فراوان است و ما در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

ما مفتخریم که مدیریتِ یکی از گردش پذیرترین شهرهای کشور را در اختیار داشته و در این راستا واضح است که برنامه ریزی برای افزایش رضایت گردشگران و حفظ آرامش شهروندان از اولویت فراوانی برخوردار است.

ما مفتخر به آنیم که خداوند منابع طبیعی بیکرانی را در اختیار ما قرار داده است و حفظ و حراست و استفاده از این منابع به نحو مناسب و خداپسندانه نیازمند برنامه ریزی مناسب و از دغدغه های مهم شورا و شهروندان می باشد.

ما مفتخریم که خرد جمعی و مشارکت عمومی در پیگیری ، حساسیت و دلسوزی برای دسترسی به آینده بهتر و محیط زندگی مناسب تر همواره همراه و راهنمای شورای شهر بوده و این پشتوانه عظیم مردمی را ارج می نهیم .

ما مفتخریم که دارای پشتوانه سنتی و منحصر به فرد در رفتار و سبک زندگی و در گویش و رسوم مختلف بوده و تلاش برای حفظ این سنت را از اهم وظایف خود میدانیم.

در این راستا بر ما وظیفه است که پژوهش را سر لوحه کار خود قرار داده و پایه و اساس و چهار چوب توسعه شهر را ترسیم نموده و با برنامه ریزی و مدیریت که دو بال توسعه موثر در توسعه هر شهر و یا هر سازمانی است به سوی

قله های موفقیت و افتخار حرکت نماییم.

بر ما فرض است که ضمن استفاده از امکانات عظیم موجود و در دسترس و پیش گفته عزم خود را جزم کرده تا از پتانسیل های خارج از شهر و از تجارب ارزنده و مناسب محیط بیرون و جهان استفاده نماییم و بر این نکته صحه بگذاریم که " جهانی " بیندیشیم  و  " محلی" عمل کنیم که به تبع آن استفاده از این تجارب در کاهش هزینه ها و سرعت پیشرفت تاثیری صد چندان دارد.

بر ما وظیفه است که درصدد شناخت مشکلات و نیازهای مردم که در سنوات متمادی موجود بوده برآییم و در این راستا نسبت به اصلاح قوانین اقدام نماییم چون معتقدیم که نوع و حجم و ترکیب نیاز انسان و جامعه با گذشت زمان تغییر نموده و مطمئناً وضع قوانین جدید و اصلاح قوانین موجود مطابق با این نیاز ها ، امری ضروری است.

بر ما وظیفه است که در راستای اهداف کلی و نقشه راه آینده شهر ، تجارب ارزنده گذشته را بدون کم و کاست و در هر زمان و مکان با طیب خاطر در اختیار شهروندان و سکانداران آینده مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر قرار دهیم و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار  نخواهیم کرد.

بدیهی است که عدم وجود نظام یکپارچه شهری و وجود ضعف در وضع و اجرای قوانین و عدم وجود قوانین جامع شهرسازی و عدم امکان تغییر و اصلاح قوانین موجود به نحو مناسب از سوی شورا ، موجب اخلال در خدمت رسانی بهتر می گردد ؛ لیکن امیدواریم شهروندان عزیز به وسعت دل دریایی خود کاستی ها و کمبودها و قصورات خدمتگزاران شورا و شهرداری را بخشیده و مصمم و با اراده همچون گذشته پیگیر امور شهری خود بوده و

همکاری های لازم را در تمامی عرصه ها با اعضای محترم شورای جدید داشته باشند تا انشاءاله شاهد حصول نتیجه بهتر و دستیابی به شهری آبادتر و با نشاط تر و محیطی مناسب تر برای زندگی خود و فرزندانمان باشیم .

در این جا لازم میدانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت  بالاخص شهیدان باهنر و رجایی ، مراتب سپاس و قدردانی خود را از سعه صدر شهروندان و همکاری و تعامل سازنده مسئولین محترم شهری اعم از ائمه جمعه و جماعات ، فرمانداران ، روسا و کارمندان ادارات و نیروهای محترم امنیتی ، نظامی و انتظامی و سازمانهای مردم نهاد و نظام و کانون مهندسی اعلام داشته و امیدواریم که در پناه حق همواره موفق ، موید ، منصور و پیروز و کماکان

یاری رسان جامعه شهری ما باشند.

و من ا... التوفیق

علی امینی شاد

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
صادقی 1392/06/11 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.lcszr.com

با سلام و خدا قوت
مطلبی با عنوان شهیدی که بدنش در بهشت زینبیه رامسر، اما روحش در حرم امام رضا (ع) قرار دارد+تصاویر در سایت نیمه پر
اگر مورد تایید بود در وبلاگ انتشار دهید.
ممنون
یا علی

رامسری 1392/06/09 ساعت 09:01 ب.ظ

اقای بهرامی ظاهرا برخورد دفعه قبل برخی مقامات و بسته شدن سایت حسابی تاثیرش را گذاشته و بعد از ان دیگرجرئت انعکاس انتقادات کاربران را ندارید. یا با اعضای شورای قبلی مثل اقا سید رابطه خوبی دارید؟ برادر من راستی خرج دارد .

شهروند متعهد 1392/06/09 ساعت 07:32 ب.ظ

این جانب هم با استعانت از ایزد منان و از باب من لم یشکرالمخلوق ... و ضمن عذرخواهی و حلالیت طلبی به پیشگاه حضرت باری و همچنین شرمندگی نسبت به امت همیشه در صحنه و حماسه ساز ، جبهه ی سپاس بر آستان ربوبی می سایم و نیز از ملت باشعور رامسر که جزء بهترین بندگان خدا از خلقت آدم تا همین اواخر هستند و نظیر آنان را امپراطوری های روم و بیزانس هم ندیده ، بابت قصور در خدمت بی منت و صادقانه عذرخواهی نموده و از همین الان خود را آماده خدمت در پست های حساس تر نموییده و از امام جمعه و فرماندار و بخشدار و شوراهای شهر و روستا و دهات و قصبات و رؤسای ادارات بزرگ و کوچک و ائمه جماعات رامسر و کتالم و ساداتشهر و سایر روستاها و بزرگان محلات و لوطیان کوچه و کارمندان و جامعه ی شریف بیکاران و خلاصه همه و همه تشکر می نمایم که به من خدمت صادقانه می نمایند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.