پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هیات تحریریه ی نشریه ی ساحل دریا و انتقاد از شهرداری رامسر!!!!!!!!!!!

وبلاگ اطلاع رسانی نشریه ساحل دریا در اقدامی تامل بر انگیز پس از ماه ها سکوت بالاخره لب به انتقاد از شهرداری شهر رامسر گشود.

این نشریه که مدیر مسئول آن نسبت به کوچکترین وقایع شهر موضع گیری های جالبی دارد البته در اقدامی تامل بر انگیز نسبت به وقایع شهرداری رامسر سکوت کرده که جای انتقاد است ،اما در تازه ترین مورد آنهم در فضای مجازی !! از عملکرد شهرداری شهر رامسر انتقاد کرد که شما را به خواندن آن جلب می نماییم.

 

 

روابط عمومی شهرداری رامسر

به اطلاع شهروندان گرامی میرساند، با توجه به راه اندازی سیستم یکپارچه سازی واحدهای شهرسازی و در راستای ایجاد وحدت رویه و ارئه خدمات نوین الکترونیکی به جای روش های سنتی کنونی و تسریع در روند پرونده ها در راستای تکریم ارباب رجوع، کلیه ضوابط تهیه نقشه ساختمان که توسط شهرداری تا پایان سال 91 و سه ماهه اول 92 صادر شده باطل می باشد و متقاضیان جهت دریافت فرم جدید به واحد شهرسازی شهرداری رامسر مراجعه نمایند

ساحل دریا : ای کاش شهرداری رامسر به جای زحمت دوباره برای شهروندان رامسر ، ابتدا با هزینه ای کمتر و با پرداخت اضافه کاری به همکاران خود در یک فرآیند کوتاه ، از طریق نامه های ثبت کرده ی دستی ، خود اقدام به الکترونیکی کردن اوراق می کرد. تا زحمت دوباره و وقت کشی مجدد برای شهروندان رقم نخورد و تکریم ارباب رجوع کامل می شد.

این کار امکان پذیر است و کمی برنامه ریزی می خواهد.

نظرات 3 + ارسال نظر
صادقی 1392/06/07 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.lcszr.com

با سلام و خدا قوت
با مطلبی با عنوان نقدی بر پیاده روی روئسا و کارکنان دولت در رامسر در ساعت اداری+ تصاویر به روز هستم
ممنون
یا علی

مهدی 1392/06/06 ساعت 11:44 ق.ظ

چرادرباره عملکرد نامناسب شهرداریهای رامسر وتنکابن در دفع زبتله گزارشی تهیه نمیکنید؟شیرابه های زباله در محل کارخانه کمپوست پرده سردوهزار وارد رودخانه چشمه کیله میشود وسلامت شهروندان منطقه را تهدید میکند کسی هم پیگیراین مساله نیست پیمانکاراین کارخانه راباترک تشریفات قانونی بدست آورده اما مسایل بهداشتی وایمنی رارعایت نکرده است.آیایک کارخانه زباله نباید تصفیه خانه پسماند داشته باشد؟چرا کسی بفکر این مساله نیست ؟

شهروند 1392/06/06 ساعت 08:22 ق.ظ

این مطلبی که نوشته انتقاد نیست.

نقد است با ارایه راهکار .

نوشته ی شما انتقاد است از عملکرد مدیر مسول

بهتر است شما نیز تفاوت نقد و انتقاد را بدانید سپس مطلب بنویسید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.