پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سوال ویژه یک خبرنگاررامسری از استاندار

آقای استاندار سفر یک مدیر کل به رامسر یک میلیون تومان هزینه ناهار روی دست مدیر شهرستان گذاشت است پی گیری کنید تا ازاین قبیل هزینه روی دست مدیران شهرستانی نماند.


  
 
جلسه هم اندیشی مهندس طاهایی استاندار مازندران با خبرنگاران غرب استان درنوشهر وبه میزبانی آقای قمی فرماندار نوشهر برگزار شد. دراین جلسه که معاونان استاندار، مدیران کل، فرمانداران غرب و رئیس خانه مطبوعات استان حضور داشتند، استاندار به سئوال خبرنگاران درخصوص مسکن، بیمه ودیگر مشکلات آنان پاسخ گفت.
طاهایی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که چرا با استان شدن غرب مازندران مخالف هستید ؟! گفت: من نظرکارشناسی خودم را گفتم. به نظر من جداکردن مازندران درست نیست.
طاهایی با اشاره به بارمالی استان شدن یک منطقه گفت: برای استان شدن بالغ بر 500 میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. آقای احمدی نژاد درسفرش تنکابن به شوخی گفت برای استان
شدن جمعیت را اضافه کنید. یعنی نمی شود. اگرمی شد آقای مشایی این کار رامی کرد. اگر می شد نمایندگان مجلس آن را تصویب می کردند. یعنی مجلس هم نمی خواهد دولت زیر بارملی برود.
وی گفت: بجای اینکه به فکر تجزیه باشید به فکر حل مشکل شهرستان های غرب باشید. ما برای غرب مازندران به ایجاد پل، تکمیل کمربندی های نور – محمودآباد نوشهر ، عباس آباد باشیم که نیاز منطقه ماست. تکمیل آزاد راه تهران شمال، تکمیل فرودگاه های رامسر ونوشهر باید در اولویت باشد. ما در نوشهر ناو بری نداشتیم. اقدام کردیم که بزودی به بهره برداری می رسد. که یکی از کارهای ماندگار آقای مشایی است.
استاندار مازندران درخصوص آزادسازی ساحل افزود: ما گفتیم ساحل را آزاد می کنیم. این کار کردیم. یعنی ساحلی که مربوط به دولت بود آزاد کردیم.سواحلی که مربوط به اشخاص وارگان های نظامی بود نشد. حال برای آزاد سازی هرکیلومتر ساحل نیاز به 3 میلیارد تومان است.
 
درپایان جلسه ساسان شیخی رابط خانه مطبوعات غرب استان خواسته ها ومشکلات جامعه خبری غرب مازندران را بیان داشت.
 
سوال ویژه یک خبرنگاررامسری
آقای استاندار سفر یک مدیر کل به رامسر یک میلیون تومان هزینه ناهار روی دست مدیر شهرستان گذاشت است پی گیری کنید تا ازاین قبیل هزینه روی دست مدیران شهرستانی نماند.
 
طاهایی با اشاره به شهرستان جدید کلاردشت گفت: در بحث ایجاد و تجهیز ادارات در شهرستان جدیدالتاسیس کلاردشت باید کم کم پیش رفت و تدریجی بودجه آن در نظر گرفته می شود و ادارات آن نیز تدریجی ایجاد و راه اندازی می شود.
 
 

 

کنارگذر رامسر به دو هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

طاهایی افزود: برای رامسر کنار گذر 12 کیلومتری در نظر گرفته شد که 10 کیلومتر آن روی آب دریا قرار دارد که نیاز به 2 هزار میلیارد تومان بودجه است و بنابراین دولت که نمی تواند همین جوری پول بگذارد بلکه قرارداد بسته شد تا در قالب سرمایه گذاری بر روی آن کار شود و بنابراین باید به این نکته ها توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه برای غرب مازندران چیزی را مطالبه کنیم که شدنی باشد تصریح کرد: ضوابط تقسیمات کشوری اجازه نمی داد تا استان جدید در غرب مازندران ایجاد شود چرا که اگر شدنی بود مطمئنا مشایی کار را تمام می کرد.

استاندار مازندران ابراز کرد: دستگاه ناوبری فرودگاه نوشهر در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد اما برای توسعه فرودگاه نیاز به تملک ساختمان های بلند در حریم فرودگاه است که نیازمند به پول است

وی همچنین درباره آزاد سازی سواحل مازندران از سوی دولت اظهار داشت: آن قسمت از سواحل که مربوط به دولت بود آزاد سازی آن انجام شد.

وی گفت: می توان در ساحل مازندران بیش از 100 کیلومتر زیرساخت ایجاد کرد اما حداقل نیاز به 300 میلیارد ریال اعتبار دارد.

 

 

منبع:سایت کلارنا

نظرات 13 + ارسال نظر
بزن در برو 1392/06/10 ساعت 10:57 ق.ظ

دمشان گرم می تونن بخورن مشکل ماسشت که کم ظرفیتم!!!

ناشناس 1392/06/05 ساعت 05:27 ب.ظ

مژده:وبلاک زیرپوست رامسر۲ باهدف افشای تخلفات اصلاح طلبان واصولگریان ذی نفوذ رامسر رادرطول سالیان اخیردرسازمانها ونهادهای رامسرراه اندازی میشود.

اگاه 1392/06/05 ساعت 05:22 ب.ظ

مژده:وبلاک زیرپوست رامسر۲ باهدف افشای تخلفات اصلاح طلبان واصولگریان ذی نفوذ رامسر رادرطول سالیان اخیردرسازمانها ونهادهای رامسرراه اندازی میشود.

ایرانی 1392/06/05 ساعت 05:18 ب.ظ

دستاوردنظام جمهوری اسلامی:جوانان ایرانی افسرده ترین جوانان دنیا

غریبه آشنا 1392/06/05 ساعت 11:21 ق.ظ http://ramsariha.blogfa.com/

سلام. آقا ممنون. شما هم لینک شدید؛ با افتخار

پیگیر 1392/06/05 ساعت 11:10 ق.ظ

آقا نتیجه پیگیری چی شد؟ نشستیم پای کامپیوتر بی صبرانه منتظر نتیجه پیگیری فرماندار محترم هستیم!

روستاوند 1392/06/03 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام علیکم
احتمالا جناب استاندار دستور پیگیری دادند که اگه مبلغ فاکتور پرداخت نشده در اسرع وقت نسبت به پرداخت آن اقدام عاجل صورت پذیرد .تا صاحب آن رستوران به آینده شغلی خود امیدوارتر گردد.

خبر صعود اعضای هیات به دماوند از جبهه شمالی

سادات شهر 1392/06/03 ساعت 04:16 ب.ظ

آقای استاندارهم میخواد با اینکارها به دولت تدبیر وامید نشون بده که آره من همچنان مثل احمدی نژاد ادامه دهنده را ایشان در سفر ها هستم ونیاز های مردم را برآورده میکنم در رابطه با غذا خوردن هم چه عرض کنم فعلا میخورند به این نیت که در انجام ماموریت اداری هستند واینکه بعضی از مدیران ادارات ودانشگاهها با ماشین سمند سفید دولتی وپلاک ۳۳ با اهل وعیال به مناطق خوش آب وهوای شهرستان سفر میکنند آقای فرماندار به فکر مردم باشید

مهدی 1392/06/03 ساعت 09:35 ق.ظ

آخه چه دستورپیگیریه!!!!!!!کی میاد خودش رو محکوم کنه؟؟کارمیران ستادی همینه که به بهانه بازدید برن نهارمیلیونی بخورن ازجیب مردم!!به این کارنمیگن نادیده گرفتن حق الناس ....نهارخورده شدو پول رفت ومطمئن باشید هیچ اتفاقی هم نمیفته بازهم ازاین رفتارها تکرارمیشه وبازهم میایم کامنت میذاریم....

مهسا 1392/06/02 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.chalkrood.blogfa.com

چه هزینه هایی که نمیشه

منتقد 1392/06/02 ساعت 06:27 ب.ظ

آقای فرماندار سالهاست که این سنت بر پا است اگر رستوران برادران و مظاهری نبود معلوم نبود چه خاکی بر سرمان کنیم البته رستوران خلج از قلم جا ماند......

امیری فر 1392/06/02 ساعت 05:51 ب.ظ http://ramsaronline.blogsky.com/

کنجکاوم بدونه چی خورده که شده یک میلیون تومن؟ یعنی هزینه ی غذای یک نفر شده یک میلیون تومن یا هیئت 100 نفره بوده و جوجه کباب پرسی ده تومن خوردن ؟!:Dضمنا ! پاسخ آقای استاندار به این سوال چی بوده؟ البته شایدم سوال نبوده و جنبه ی ارشادی داشته

سلام
خوشبختانه استاندار محترم دستور پیگیری را به فرماندار رامسر ابلاغ کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.